-
WItam.Mam problem i zarazem prosbe o pomoc.Jadac ostatnio w dluzsza trase bylo wszystko okey do czasu az zaczely sie podjazdy pod gorke.W tych momentach auto (citroen C4 1,6 benzyna rocznik 2008) zaczelo zwalniac a co za tym idzie obroty silnika tez zaczely spadac.Zredukowalam biegi do trojki i ledwo co autko pociagnelo.Potem juz bylo dobrze do nastepnej gorki.O co chodzi? W czym jest problem? Wina paliwa? Przewodu paliwowego czy jakis inny powod? Prosze bardzo o rade.
-
Doradźcie co może być przyczyną tzw."pływajacych" obrotów. Otóż po wymianie sondy lambdy, obroty, zarówno na biegu jak i "na luzie" pływają tzn. tak falują raz mocniej, raz słabiej. Obroty na luzie siegają 2000. Paliwo zużywa w zastraszającym tempie!
Ogladało ją 3-ch mechaników i żaden nie umie sobie z tym poradzić.
Samochód to Honda Civic 1.6 Vtec
przepraszam za laicki język, ale nie dość że nie znam się na mechanice to w dodatku Babą jestem ;-)
pozdrawiami z góry dziękuję
-
Czy długa jazda turbodieslem na niskich obrotach ma wpływ na trwałość turbosprężarki ? Słyszałem dwie przeciwstawne opinie.
-
civic '07 automat, 1.8 benzyna, 110kkm
od kilku dni mam nierowne i wysokie wolne obroty, co dnerwuje jak
dojezdzam do skrzyzowania i musze stawac na hamulcu.
normalnie jest 650-700 obr./min, od kilku dni norma jest 900 a
czasami skoczy sobie do 1200, czasami spadnie do normalnych 650.
co to moze byc? z obslugi silnika wymieniam filtr powietrza/olej
regularnie, swiece powinny byc dobre na 160 kkm. czy ktos slyszal
jakie przypadlosci w tym temacie ma ten model?
-
fiat uno 2001r 899.
zimny pracuje spokojnie jak bozia przykazała.
rozgrzany-obroty dostają małpiego rozumu.
cyklicznie wzrastają do maksymalnych i spadają do min- w cyklu ok.5-
8 sek. co za franca mi tam wlazła,albo co się mogło popsowac????
-
W moim MSS 1.8 GDI wystąpiło zjawisko zmiany wysokości obrotów.
Widoczne to jest szczególnie w postaoju. Obroty spadają lub rosną .
Bywa, że tak mocno aż silnik gaśnie. Przy czym silnik zapalam bez problemu. I
na trasie specjalnie nie zauważam tej wady (awarii).
Co o tym mozna sadzić ? Czy awaria komutera, czy cos niepokojącego dzieje
się w silniku ?
-
Panowie. Prośba o pomoc w następującym zakresie.
Samochód to megane I 1.4e 8V, jednopunktowy wtrysk + LPG.
Na LPG auto działa jak złoto, natomiast problem pojawia się po przełączeniu na benzynę.
Na biegu jałowym wolne obroty cyklicznie co parę sekund przygasają (tak z 700 na jakieś 400 obr.)
Nie jest to typowe falowanie obrotów tylko takie dziwne przygasanie. Po przełączeniu na LPG obroty stoją idealnie na 700 i wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. Silnik pracuje również równiutko na ...
-
Witam,
ostatnio podczas jazdy samochodem zaczeły mi falowac obroty. Objaw
wystepuje na niskich obrotach np. jak stoje na krzyżówce. W momencie
próby ruszania auto przez chwilę nie reaguje na pedał gazu (wygląda
to jakby go cos przytykało) tak się dzieje aż wkręci się na wyższe
obroty np: przy wbijaniu 3 biegu juz jest ok. auto ma moc itd. Objaw
ten występuje zazwyczaj przy rozgrzanym aucie i najczęsiej w
temperaturze około 80stopni. Powyżej tej temperatury wszystko jest
ok.
...
-
Poproszę o informację jakie powinny być obroty na biegu jałowym-BMW 318 i 2001
rok-benzyna. Jestem świeżo po myciu silnika krokowego i przepustnicy, miałem
problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Teraz mam obroty ok 900 na
rozgrzanym silniku, i nie wiem czy to jest ok. Bardzo dziękuję za informację.
-
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami biegu jałowego
silnika swojego golfa IV 1.6 16V.
Problem jest następujący: Auto bez problemów odpala, jak jest zimny
obroty wynosza jakieś 1200, w miarę rozgrzewania spadają do
książkowych 750.
Jak auto chwyci sporą temperaturę (przejechanie w ruchu ulicznym
kilku kilometrów po tym jak wskazówka temp. ustabilizuje się na 90
st.C) obroty jałowe nagle skaczą do 1000 i tak już zostają. W czasie
jazdy auto zachowuje się normalnie, t...
-
Witam,
w drodze nad morze moja xsara zaczęła dziwnie się zachowywać:
rozpędzam się, zmieniam biegi 2->3->4 koło 5000 obr/min. Wrzucałem 4
lub 5, po puszczeniu sprzęgła, noga na gazie: silnik ma 3500 obrotów
i powoli szedł do 4300 potem szybciutko do 5000 potem jeszcze
szybciej... do 4000 a potem normalnie obroty rosły. O co chodzi? Ten
nagły wzrost i spadek obrotów?
-
jak wyregulować obroty biegu jałowego w suzuki bandit 1250 z 2007 roku?
-
Właśnie, po odpaleniu moto ma 1,5 tys obrotów, ale gdy się dobrze
rozgrzeje na luzie ma 2,5 tys. Czy to normalne bo mi się wydaje, że
to trochę za dużo, bo moto mówiąc wprost nieprzyjemnie głośno ryczy.
Czasem gdy manetke podkręci się na siłe ręką do góry obroty troche
spadają. Jak to zniwelować, jakie powinny być prawidłowe obroty na
biegu jałowym? I mam jeszcze dodatowe pytanie wiem gdzie znajduje
się kontrolka płynu hamulcowego, ale gdzie można go uzupełnić? Jest
to moje pier...
-
Witam
Mam Yariskę z 2003r. silnik 1.0. Podczas ruszania a więc na jedynce
oraz przy drugim biegu samochód ma dziwny dźwięk tzn. takie niby
buczenie (jak rajdowy;). Byłam ipytałam w serwisie Toyoty i
powiedzieli, że to normalne, że przy niskim biegu spadają obroty i
że tak ma być. Hmm, pozostaje mi im wierzyć, ale ... chciałam
jeszcze zapytać fachowców na forum a zwłaszcza użytkowników tego
auta o takim silniku czy faktycznie też tak mają?
-
witam wszystkich alfistów:) mam mały problem ,w mojej alfie 156
1,8ts coś jest nie tak z wolnymi obrotami- falują,dodatkowo czasami
zdarza mu sie gasnąć np.kiedy hamuję przed skrzyżowaniem;/..jesli
ktoś potrafi mi pomóc to proszę o poradę bo w serwisie mądra
głowa :) powiedziała mi że to może byc wszystko..
-
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem AR 156 1,8 TS rocznik 2001. Co
jakiś czas włączała mi się kontrolka "engine managment" ale sama
gasła gdy auto postało 1-2 godz. Później doszedł problem że jak
zapalała się ta kontrolka to samochód kręcył tylko do 3000 obrotów i
odcinał. Nie gasł, nie "krztusił się" nic, po prostu pszestawał
ciągnąć przy 3000 niezaleźnie od biegu. Pniżej, auto jechało
zupełnie normalnie. Wystarczyło że postał jakiś czas i wszystko
wracało do normy. Problemy ...
-
wywiązała się ciekawa dyskusja z kolegą (niestety, ze Słowacji, wiec
na razie zmierzyć się osobiscie nie ma jak) na temat: jak wysoko
można krecić obrotami w boxerze 1.6. na poszczególnych biegach? na
zegarze nie ma znaczników bezpieczenstwa dla biegów. Jako, ze to
silnik z założenia wysokoobrotowy, kolega Słowacki uwaza, ze do
dynamicznej jazdy mozna spokojnie zapodawać do 4 tysiecy na dwójce i
do 5 tysięcy na trójce. Dla mnie to wartosci za wysokie, obawiam się
zarzynania siln...
-
..na zimnym silniku.
Co moze byc przyczyna?