Dodaj do ulubionych

Jak samopoczucie ?

17.07.10, 18:04

https://katimoor.za.pl/gg/buzki/gitara1.gif Nareszcie lato co ? Ciałka opalone, buzie roześmiane ?
Obserwuj wątek
    • kendo Re: Jak samopoczucie ? 17.07.10, 20:26
      tylko.udaje.magnata napisał:

      >
      > https://katimoor.za.pl/gg/buzki/gitara1.gif Nareszcie lato
      co ? Ciałk
      > a opalone, buzie roześmiane ?

      no,
      nawet moze byc,
      cialko opalone,
      "micha"czyt.buzka sie cieszywink
      zdziebko sie ochlodzilo po dziesiejszych nawalnicach deszczu z
      blyskawicami i burzami.

      a Twoje Magnacie samopoczucie OK??
      • jaga_22 Re: Jak samopoczucie ? 14.01.11, 15:36
        Mąż był ostatnio w listopadzie w szpitalu,jedzenie z cateringu,mówił,że jedzenie dobre
        a porcje jak dla niego były za duże.
        W zeszłym roku był w innym szpitalu i też
        nie narzekał.Widać zależy dużo od organizacji pracy.Grupowe żywienie wychodzi taniej.Wiadomo,że w domu wydaje się dużo więcej.
        • iryska2604 Re: Jak samopoczucie ? 14.01.11, 16:46
          Zależy od organizacji,od zarzadzania - masz rację.Siostra lezała w Gliwicach to mówiła ze było bardzo dobre.Ja w Głogowie nie mogłam jesc bo było wstrętne i zimne.A ostatnio jak mi wycinali woreczek to w ogole szpital na mnie nie stracił bo pierwszego dnia jak przyszłam to sniadanie musiałam sobie kupić bo nie byłam ujęta w rozpisce,na obiad dostałam ponoć rosół (dyskusyjna sprawa)na kolacje nic bo na drugi dzień miałam zabieg.Przed i po zabiegu głodówka.Dzień po zabiegu dostałam na sniadanie do wypicia bawarkę (brrr...) I miał być obiad-na który wolałam nie czekać i poszłam do domu.To ile na mnie wydali?1.50 czy wiecej? Za 3 dni.
        • kendo Re: Jak samopoczucie ? 14.01.11, 16:47
          jak na powrot z miasta to dobre,
          choc troche kasy zeszlowink,dokladnie kazdy sklep przejzdalam dokladnie w perzeceny po przecenach i zakupilam fajne rzeczy do upiekszenia chatkiwink
          mam poduche 50 X90 ladna satynowa poszewka /4 poszewki na normalne poduszki,bo Bobby scielac sobie juz porozrywal wielewink

          a co do jedzenia w szpitalu jeleniogorskim to,Mama nie narzekala,czula sie najedzona,choc na moj wzrokowy szacunek to miesa bylo "dla smiechy mini porcja" dobrze ,ze obiad byl z dwoch daniwink
          • kendo Re: na lepsze samopoczucie 15.01.11, 17:32
            slubne zamowilo jonizator powietrza,appliances.pricegrabber.com/air-purifiers/P3-International-P4620-IonizAir-5-Watt-Tabletop/m1389772.html
            ,(wczoraj jak wrocilam dodom,to juz wlaczony byl,
            super sprawa,kolosalna roznica w odczuciu powietrza,)
            obejmujacy czyszczeniem 50 m2 powierzchni
            super sprawa,obudzilam sie jakas lekka w "nosie",

            nigdzie jednak nie moge sie doczytac ile czasu moze byc wlaczony i na ile starczy tego "oczyszczonego" powietrza?znalazlam instrukje po polsku,gdzie niema podane tegosad


            przy okazji znalazlam tez nawilzacze powietrza
            nawet do samochodu,
            niewiem gdzie to moge szukac w kraju,tz.w jakich sklepach.?
              • kendo Re: na lepsze samopoczucie 17.01.11, 09:30
                *Greis
                a no musi sie troszczyc,
                bo inaczej psiunek z domu albo oboje musieliby iscwink,albo co dzien z mopem/odkurzaczem jezdzic cala chatewink
                faktycznie powietrze fajne do oddychania,
                poczulam ulge zaraz po godz.

                sa tez male warianty do aut,
                musze sie rozejzec jak to wyglada tutaj i chyba kupie,
                na poczatku palilam nieraz w swym aucie,pozniej przestalam,
                mimo wszystko teraz gdy nie pale czuje jakis dziwny zapach....
                a w nowym aucie,te ktore ogladalam,
                zapach juz okropny,niewiem,jak wytrzymam w nim by nawed do miasta dojechacwink?
                ale ten problem,bedzie,jak juz go zakupiewink
      • kendo Re: Jak samopoczucie ? 15.12.11, 10:08
        i zeby niedac sie "zwariowac" zaczelam hata joge cwiczyc by sie wyciszyc,
        faktycznie pomaga,
        nie stresam ,do wszystkiego podchodze z dystansem,
        to "przeciez nie caly swiat,jak cos nie zdazymy czy nie zrobimy".
    • greis52 spokojnie to tylko święta:) 21.12.11, 09:54
      www.menshealth.pl/sprawy/Nie-daj-sie-zwariowac-w-swieta-2734.html
      GRUNT, TO NIE DAĆ SIĘ ZWARIOWAĆ
      i nie dać się „zakręcić”, „wkręcić”, bezsensownie
      „wpędzić” w ten przedświąteczny amok!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka