Dodaj do ulubionych

Jowisz koniunkcja z desc. w synastrii

30.03.06, 19:43
Witam,bardzo proszę o pomoc w interpretacji takiego układu:
Jowisz mężczyzny tworzy ścisłą koniunkcję z descendentem kobiety w bliżniętach
i jednocześnie z jej koniunkcją marsa i wenus.Dziękuję za wszelkie wskazówki.
Obserwuj wątek
    • anahella Re: Jowisz koniunkcja z desc. w synastrii 30.03.06, 20:40
      stelika napisała:

> Witam,bardzo proszę o pomoc w interpretacji takiego układu:
      > Jowisz mężczyzny tworzy ścisłą koniunkcję z descendentem kobiety w bliżniętach
      > i jednocześnie z jej koniunkcją marsa i wenus.Dziękuję za wszelkie wskazówki.

Latwo ja pobudzic np. erotycznie (mars i wenus), a on w niej to poteguje
      (Jowisz). O ile w horoskopie nie ma czynnikow hamujacych.
      • stelika Re: Jowisz koniunkcja z desc. w synastrii 30.03.06, 23:39
        Niestety nie wiem,co mogłoby być czynnikiem hamującym,jestem początkująca,ta
        moja koniunkcja marsa i wenus w bliźniętach odbiera od niego jeszcze takie aspekty:
        sekstyl z wenus
        trygon z księżycem
        sekstyl z merkurym
        kwadratura z saturnem
        kwadratura z plutonem
        kwadratura z uranem (tu jest podw.nelson jego wenus sekstyl z moim uranem)
        oprócz tego jego 4 planety w moim 8 domu,gdzie mam księżyc(merkury,wenus,uran i
        pluton)
        jego słońce w moim 7 domu

czy jest szansa na ognisty romans,bo przyciąganie na razie jest nieziemskiesmile
        • anahella Re: Jowisz koniunkcja z desc. w synastrii 31.03.06, 02:51
          stelika napisała:

> Niestety nie wiem,co mogłoby być czynnikiem hamującym

> kwadratura z saturnem

Ewentualnie to moze byc tym czynnikiem, ktory cos moze powstrzymac.

> czy jest szansa na ognisty romans,bo przyciąganie na razie jest nieziemskiesmile

Szansa jest zawsze. Obawiam sie ze czesciej ludzie nie wykorzystuja szans niz
          napalaja sie na nieistniejace.