Dodaj do ulubionych

królik miniaturka

19.12.05, 10:37
Witam. Moja żona od dłuższego czasu "choruje" na królika miniaturkę (baranka).
Wiem, że nie powinno się kupować zwierząt na prezent, ale... gwiazdka niedługo
więc postanowiłem spełnić marzenie żony.
I w związku z tym chciałem poznać wasze opinie na temat trzymania królików w
domu. czekam na porady.
Obserwuj wątek
    • madzialenka82 Re: królik miniaturka 19.12.05, 11:09
      Króliczek nie jest zwierzątkiem kłopotliwym. Potrzebna bedzie dość sporej wielkości klatka, ale trzeba go też wypuszczać z niej by mógł sobie skakać po mieszkaniu. Wtedy trzeba dokładnie zabezpieczyć kable!!! W sklepach mozna dostać gotowe pokarmy dla królików, zawsze musi mieć dostęp do świeżego siana i wody. Sciółka może być z trocin. Króliczka trzeba też zaszczepić.
      Zresztą polecam poszukać w internecie stron na temat królików, jest ich bardzo dużo.
    • rezurekcja Re: królik miniaturka 19.12.05, 12:21
      medion1 napisał:

      > Witam. Moja żona od dłuższego czasu "choruje" na królika miniaturkę (baranka).
      > Wiem, że nie powinno się kupować zwierząt na prezent, ale... gwiazdka niedługo
      > więc postanowiłem spełnić marzenie żony.
      > I w związku z tym chciałem poznać wasze opinie na temat trzymania królików w
      > domu. czekam na porady.

      www.kazior5.com/krolik.htm
      kazior mial kilka krolikow, wiec wiec co pisze.
      Na jego stronie jest tez podreczny spis lekarzy-krolikologow, co jest o tyle
      istotne, ze nie wszyscy "zwykli" weterynarze znaja sie na zajeczakach.

      Krolik musi sie wybiegac, nawet najwieksza klatka nie zastapi wolnosci.
      Biegajac moze zgubic bobki. MOze wskoczyc i nasikac - chlopcy znacza teren.
      Mnie sikal na kanape. Moze oskubac nie tylkjo kable, ale wszystko, co mu sie
      nada. Mnie skubal ksiazki. I pudlo tekturowe z zastawa stolowa, darl je z
      upodobaniem i zapamietaniem. Niektoym kroliki obgryza dywan czy inne rzeczy.
      Trzeba pamietac , o czyms twardym (kolba, galazka) do scierania zebow. Inaczej
      krolik umrze z glodu, bo zbyt dlugimi zeabami nie bedzie mogl jesc. I o
      przycinaniu pazurow - bron boze nozyczkami, najlepiej u weterynarza. Jesli juz
      samemu, to lekarz powinien pokazac, jak to sie robi.

      Koniecznie troche poczytaj, bo wbrew pozorom, kazde zwierze w domu to swego
      rodzaju rewolucja. Kto sie bedzie zajmowal krolikiem, kiedy wyjedziecie na
      wakacje?
    • medion1 Re: królik miniaturka 19.12.05, 16:43
      Widzę wdał się i element humorystyczny... to dobrze... świat jest za ponury na
      powagę. A wracając do tematu - dzięki za rady... :) Niedługo przeprowadzamy się
      do domku. Już mam pomysł jak królikowi urządzić "wybieg" na podwórku. Tylko czy
      takie domowe zwierzątko długo może przebywać na dworze?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka