gaz-prom
04.06.12, 13:51
Witam Wszystkich,
Wiem, że na tym forum udziela się członek stowarzyszenia SISKOM, albo ktoś inny, kto może nas oświeci dlaczego w Pruszkowie zaprojektowano najgorszy z możliwych węzłów na całej trasie Stryków-Konotopa. W Konotopie węzeł jest typu WA - całkowicie bezkolizyjny, w Pruszkowie WB - częściowo bezkolizyjny, w pozostałych miejscach, w tym w Grodzisku są to węzły typu trąbka, wg mnie dużo lepsze niż nasz pruszkowski, gdzie są dwa światła (nawet dla tych wjeżdżających do Pruszkowa od strony Poznania!). Jakie są przyczyny takiego rozwiązania, bo mi nasuwa się jedno - maksymalne zniechęcenie do skręcania na Pruszków celem omijania płatnych bramek. W powiązaniu ze światłami na rondzie Struzika, węzeł Pruszkowski to jakaś makabra! Nie można było zaprojektować u nas węzła WA? Nie było miejsca? Zbyt kosztowne? Na pewno rozwiązanie z węzłem WA i jednymi światłami na rondzie Struzika byłoby lepsze niż to, co nam zafundowano. Czy są docelowo jakieś plany, by rozwiązać problem tego gordyjskiego węzła, w szczególności w powiązaniu z rondem Struzika i ew. paszkowianką? Może jest coś o czym nie wiemy?