IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.05.05, 10:35
Czytając FORUM co chwile przewija mi sie słowo IT i tu moje pytanie , gdzie
sie można nauczyć tego rodzaju przygotowania do pracy (jakie uczelnie),gdzie
mozna pracować w jakich firmach ??

ps. JESTEM W TYCH SPRAWACH ZIELONY :| także prosze o wyrozumiałość :)
pozdrawiam KEWAR
Obserwuj wątek
    • Gość: Mike Re: IT ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.05.05, 08:41
      "Czytając FORUM co chwile przewija mi sie słowo IT i tu moje pytanie , gdzie
      sie można nauczyć tego rodzaju przygotowania do pracy (jakie uczelnie),gdzie
      mozna pracować w jakich firmach ??
      "
      Uczelnie - to moge polecić tylko te renomowane PW Wroclaw - PW Wawa. Na tych uczelniach dostaniesz szerokorozumiane wyksztalcenie w tej branzy - nie tylko poznasz jak sie programuje, metodologie, narzedzia , algorytmy, metody, etc ... ale rowniez dotkniesz troche sieci, zagadnien bezpieczenstwa, poznasz architekute szeroko rozumianych systemow IT, systemy bazodanowe, troche z tych bardzo modnych technologii internetowych, - wszystkiego po trochu. Na wyzszych latach mozesz juz sobie wybrac to co cie zainteresowało i isc tym tropem. Tak czy inaczej zobaczysz niemal wszystko co jest związane z IT.
      Jesli juz teraz wiesz ze np. lubisz programowanie, pisanie aplikacji, czy badania optymalizacyjne (czysto softwarowe rzeczy) to w tym wypadku polecam UW Warszawa - i inne uniwerki z informatyką ewentualnie wydział MINI PW Wawa. W tych miejscach główny nacisk to soft i programowanie.

Gdzie można znaleźć prace ?
      Hmm praktycznie wszędzie - poczynając od zupełnie innych branży nie związanych z informatyką np Toyota, PG, czy inne az po Microsoft, CISCO, HP, IBM Computerland, Motorola, Era, Idea ta lista jest olbrzymia.
      Powiem tak raczej trudno jest znaleźć większą firmę w której nie znalazł byś pracy z wykształceniem inf-tech.
      pozdr.
      mk
      • Gość: kewar Re: IT ? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.05.05, 13:09