Dodaj do ulubionych

Zrobiłam dziwną rzecz...

02.02.06, 01:17
Zwracam się do was z pytankiem bo zrobiłam na tyle dziwny motyw ze do głowy
by mi nie przyszło pytac gina, czy to ok...mianowicie gdzies w połowiew cyklu
okazało sie ze u swojego chlopaka zostawilam przybory wraz z
tabletkami...tabsy biore wieczorem...niestety za daleko od siebie mieszkamy
wiec nie za bardzo mogłam sobie pozwolic na jazde na łeb na szyję
kilkadziesiat km. od mojego miejsca zamieszkania...w domu natomiast mam dwa
opakowania Logestu...postanowiłam nie darowac sobie tej jednej dawki i
wzielam analogiczna tabletke Logestu...na drugi dzien odzyskałam mój Minulet
i dalej kontynuowałam branie ze "starego" opakowania...no i pomieszałam dwa
specyfiki, co prawda bardzo podobne ale Logest ma odziubine mniej
estradiolu...no i teraz się zastanawiam czy byłam zabezpieczona i jak
organizm mógł zareagowac na lekki odchył w jedna strone?
Obserwuj wątek

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka