09.06.04, 10:13
dziewczyny, zazywajace lub ktore zazywaly Diane-35:
czy widziciec jakies plusy dzieki niej? czy nastapila poprawa? jak dlugo
zazywacie i jak wygladaja wyniki prob watrobowych? czy unikacie slonca?
do dziewczyn, ktore skocnczyly:
czy po przestaniu lykania tablet wszystko wraca lub nawet sie pogarsza? czy
mialyscie problemy z watrobowa i/lub plamami na skorze (m.in. po opalaniu)?
czy cykle macie w normie chociaz juz nie zazywacie Diany? czy zmniejszyly wam
sie jajniki (pecherzyki) po Dianie?
pzdr Zuza
Obserwuj wątek
    • bipi26 Re: Diane-35 09.06.04, 13:16
      Brałam Diane 3 lata. Pęcherzyki się nie zmniejszyły. Kiedy odstawilam już drugi
      cykl trwał w nieskończoność i był wywoływany. Słońca bardzo ne unikam ale i nie
      opalam się godzinami. Ale na pewno po niej nie przytylam.
    • pco Re: Diane-35 15.06.04, 00:21
      Hej

      Mnie diane35 nie pomogla (bralam ja na nadmierne owlosienie).
      Plusy hmmm... dobrze regulowala moj nieregularny cykl. Nie mialam zadnych
      problemow z watroba (co 6 mies robilam 2 mies przerwe) czy plamami (slonca nie
      unikalam).

      > czy cykle macie w normie chociaz juz nie zazywacie Diany?
      W przerwach jaki po zakonczeniu kuracji z diane mialam bardzo regularne cykle.

      > czy zmniejszyly wam sie jajniki (pecherzyki) po Dianie?
      Tego nie wiem po odstawieniu diane nie staralam sie jeszcze o dziecko i nie
      mialam w tym czsie monitoringu zeby to stwierdzic.
    • gaja2 Re: Diane-35 04.07.04, 21:14
      Ja biore Diane z przerwami mysle ze od 6 lat, niestety po pierwsze mam
      tendencje do tycia po niej, sklonnosci do stanow depresyjnych, mialam
      podwyzszony cholestereol, a wypryski i owlosienie nadal sa:(
    • takandrynka Re: Diane-35 13.07.04, 13:25
      Hej hej, bralam Diane ok 7 lat z przerwami ok 2 mies na robienie badan.
      Przytyc...moze troche ale to juz wina apetytu.
      Libido - chyba w normie, ale nigdy malego nie mialam.
      Slonca naturalnego nie unikalam, ale na solarium nie chodzilam.
      Watroba w normie.
      Obecny lekarz stwierdzil w maju podczas badania, iz wg niego nie mam
      powiekszonych jajnikow.
      A jak jest - okaze sie w najblizszych miesiacach - bo chce odpoczac od tabletek.
      Podobno czasami po odstawieniu Diane trzeba rekonstruowac cykl, bo sam z siebie
      nie chce wystepowac.

      Za to po odstawieniu w maju nadal czekam na miesiaczke - ponad 50 dni.Ale moze
      na to ma i wplyw fakt, iz w tym ostatnim cyklu z tabletkami, bralam tabletki
      typu postinor (bo nie byl to postinor) - @ wystapila ale chyba jeszcze bardziej
      skapa. Teraz pierwszy cykl bez Diane...i od 20 dni czuje sie jak balonik. Chyba
      bedzie trzeba wywolywac.
      Ogolnie, jedyny minus to jakies stany okolodepresyjne, przygnebienie, malo
      radosci zycia:)

    • zu_a Re: Diane-35 04.08.04, 07:56
      zaczelam juz czwarte opakowanie Diany i caly czas mam problem z piersiami - sa
      obrzmiale i obolale caly czas :((
      prawdopodobnie podskoczyla mi prolaktyna+ wplyw tabletek, chyba czeka mnie
      zmiana tabletek
      czy slyszalyscie o Jeanine?? czy warto sie na nia przerzucic?
      pzdr Zu
      • karolinach3 Re: Diane-35 04.08.04, 09:00
        Ja biorę Jeanine - pierwszy cykl - więc nic mądrego Ci nie powiem na razie;)
        Poza tym , że seksu mi sie wogole nie chce;) To są rewelacyjne tableteczki-
        bierzesz i Ci sie odechciewa - czysta antykoncepcja;) ale to moze tylko u mnie
        i tez dlatego że ostatnio bardzo duze stresy byly;) Moze wiecej napisze za
        miesiac dwa na temat tych tabletek:)
    • ann99 Re: Diane-35 06.10.04, 11:30
      HEj!Ja co prawda biore diane pierwszy cykl i potem (jak zniknie moja torbiel)
      zaczynam kolejana stymulacje, ale mam po nim :
      a)obolale piersi
      b)plamienia(nie wiem czy spowodowane tym,ze zapomialam wziac jednej tabletki
      czy samym diane
      c)jestem caly czas zmeczona
      Czy zdazylo sie ktorejs z Was ze po diane zniknela torbiel, ktora powstala
      podczas stymulacji?I czy tez mailyscie plamienia?
      • mika261 Re: Diane-35 13.10.04, 12:28
        a nie brałyscie do diane androcuru?Jakaś dziewczyna na forum o hirustyżmie
        napisałą że jej owłosienie zaczeło zanikać po ok 6 miesiacach stosowania ich a
        cierpiałą także na pco.Ja sama nie wiem co mi dolega..czy to tylko hirustyzm
        czy pco..na usg nic nie wyszło ale nie miałąm oprucz tego robionych żadnych
        badan tylko testosteron(bardzo wysoki)Zreszta już nie wiem co za róznoca pco
        czy hirustyzm-włoski mam i to jets najgorsze a nie jakieś tam pecherzyki na
        jajnikach...Acha chciałąm dodaćze Diane to pic na wodę i nie pomaga ani na pco
        ani na hirustyzm-wiem bo brałąm ...Androcur biorędopiero 1,5 mieisąca ale jest
        lepiej niz jak brałąm diane.Może nie ma jakichś supwer efektów ale ja biorę ja
        krótkoa poza tym testosteron mam bardzo wysoki i troche potrwa zanim go
        obniżę..a czy włosy przestaną ronąć to nie wiem tylko mam nadzieję ze tak sie
        stanie.
        • gocha221 mika!! 22.01.05, 15:31
          juz w kilku miejscach piszesz, ze Diana to pic na wodę , nie pomaga i tylko
          obciąza niepotrzebnie organizm.
          czy nie bierzesz pod uwage, że kazdy organizm jest inny, że choroba kazdej z nas
          jest troche inna???
          moze nie pisz tego w stylu "prawdy jedynej i słusznej", bo ktos potraktuje to
          zbyt powaznie i moze zrezygnuje z leczenia. ja jetem po 2 opakowaniach Diane,
          wiec wielkich efektow nie ma, ale włosy juz mi sie w ogole nie przetłuszczaja.
          czuje sie po niej swietnie, nie tyje, nie mam zwiększonego apetytu.
          To ze Tobie Diane nie pomogla, nie znaczy ze nikomu nie pomoze!!!
          • wilno79 do zua 25.01.05, 12:01
            ja brałam diane przez okolo 4 lata, w takich cyklach 9 miesięcy brania 3 mies.
            przerwy, na poczatku wszystko bylo ok. ale potem moje piersi przestały ją
            tolerowć, srednio od połowy opakowania duzy ból, obrzmialosc, wrażliwość na
            dotyk,nabawialam się przez to torbieli wobu piersiach- niegroznych ale
            jednak... najlepiej zrobić sobie usg piersi i konsultowac zlekarzem pozdrowienia
    • eduro Re: Diane-35 25.01.05, 22:03
      Jak byłam młodsza to bardzo źle tolerowałam Diane, po kilku
      latach do niej wróciłam i czuje się swietnie (narazie biore
      9 miesięcy), chyba z owłosieniem sie ciut poprawiło - tak mi
      się wydaje, no i włosy sie tak nie przetłuszczaja i nie
      wypadają, cera też jest ładniejsza - pryszcz pojawia sie
      okazjonalnie :)Jestem zadowolona - libido oki ;), stanów
      depresyjnych brak - od lutego właczam jeszcze Androcur,
      wierze że mi pomoże!!!
    • zu_a Re: Diane-35 21.04.05, 11:54
      Ostatecznie zmienialam Diane, najpierw na Jeanette, teraz Cilest. Ale wyglada
      na to, ze znowu czeka mnie zmiana ...
      Mam dosc tego wrednego pco :(

      Zu
      drukarenkazu.w.interia.pl
      • rybka244 Re: Diane-35 21.04.05, 16:30
        Brałąm diane pzrez 4 lata,owłosienie sie troche zmniejszyło to fakt,równiez
        ajjniki wygladały lepiej,ale niestety musiałam odstawić bo diane spowodowała
        problemy z watroba:(teraz zmieniłam na Jeanine,biore od 4 dni i chyba odstawie
        to ochydztwo,bo dokądnie od 4 dni mam silne bóle jajnika.Jesli chodzi o
        androcur,to z tego co mi mówiła pani doktor,pzrepisuje sie go kobietom
        o ''końskim''zdrowiu,bo to bbbb,silny lek!
    • iwtryf Re: Diane-35 21.04.05, 21:07
      bralam z 5 lat, z przerwami na epizody z innymi pigulkami, cera idealna (ale
      przed tez taka byla), libido jak wczesniej, hirsutyzm chyba nieco mniejszy ale
      bez wiekszych rewelacji, watroba idealna, niestety deprecha (ale pytanie czy to
      przez nia czy czynniki zewnetrzne, moze i jedno i drugie), tycie owszem, ale to
      nie wina diane tylko tego, ze jestem insulinooporna o czym nie wiedzialam
      biorac pigulki. CO jeszcze nie wiem, generalnie bylam zadowolona, co do
      powrotow do cyklu to ja zawsze mialam z tym problem, natomiast nie jest dziwne,
      ze po diane dlugo nie ma, bo ona tak dlugo utrzymuje sie w krwioobiegu, ze w
      literaturze zalecaja by brac ja przez 3 m-ce, potem 3 nie brac i z powrotem.
      Ale nie znam lekarza, ktory by to stosowal...
        • zu_a Re: Diane-35 22.04.05, 10:05
          poza tym, zreszta o tym juz pisalam - nie ytrzymalam na Diae z powodu koszanej
          bolesnosci piersi :((

          pzdr Zu
          drukarenkazu.w.interia.pl
    • majka05 Re: Diane-35 09.05.05, 17:06
      A więc tak: ja brałam Diane 35 przez przeszło 2 lata, przestałam brać bo
      wątroba odmówiła mi posłuszeństwa, nieważne co zjadłam, czy wogóle coś zjadłam
      miałam straszne bóle tak jakby kolka i strasznie puchłam nie mogłam się ruszać,
      miłam wzdęcia, z czasem to stało się nie do zniesienia, zrezygnowałam miałam
      juz dość. Zmieniłam lekarza, który na podstawie USG stwierdził, ze wcale nie
      mam PCO no i zaczęliśmy się starać o dzidziusia, ale jak narazie to już 5 cykl
      tych starań i nic z tego... po odstawieniu Diane 3 cykle miałam 28 dniowe, a
      potem nic, przez 2 miesiace nie miałam @, znowu poszłam do innego lekarza i jak
      narazie biorę luteine i cykle mam reguralne... ale w ciążę zajść nie mogę, nie
      wiem co sie dzieje może mam ten PCO, juz sama nie wiem.
      Co do opalania to ja miałam taką przykrą przygodę z solarium w trakie brania
      Diane. Nie miałam plam, poprostu uległam poparzeniu, jak to strasznie bolało,
      całe ciało miałam czerwone, a nie używałam solarium w nadmiarze, wszystko z
      glową, co 3 dni po 7 min, zastanawiałam sie od czego, ale dermatolog mnie
      oswiecił, ze to od hormonów. Tak więc, jeżeli bierzecie Diane radzę Wam unikać
      słońca...

      pozdrawiam
      • iwtryf Re: Diane-35 10.05.05, 23:37
        ja bralam hormony i chodzilam na solarium i nic, choc zaprzestalam, bo w sumie
        nie jest to zbyt zdrowe dla skory, a moze bylo zepsute?
    • worien solarium i inne :) 20.05.05, 22:10
      Biorę diane ponad 2 lata bez przerwy, a w sumie to już z 4 lata będzie...
      słońce - niestety, pojawiła się alergia słoneczna, nigdy tego nie miałam, a od
      mniej więcej dwóch lat jest, ale radzę sobie z tym dzięki radom mojej lekarki
      pierwszego kontaktu: solarium jeszcze przed wakacjami, nie tyle, żeby się
      opalić, ile przyzwyczaić skórę do słońca, pierwsza sesja pół minuty do minuty
      (sic!), niestety nie wszyscy chcą wpuszczać na minutę :)... POtem stopniowo
      zwiększać o pół minuty lub minutę. Na początku jak wlazłam na minutę i potem
      znowu na minutę (po kilku dniach) pojawiła się wysypka, ale ostatnio przed
      sezonem znowu zaczęłam "kurację" i świetnie - pół minuty, potem minuta, potem
      1,5, potem 3 - w odstępach 3-4 dniowych. Bardzo fajnie się udało :)...
      waga - niestety :(( ostatnio tyję, mniej więcej od roku, hm...
      Cera - spoko, tzn.nie jest idealna, ale wcześniej też niestety nie była ;)
      włosy - spoko
      libido - nie narzekam :)
      samopoczucie - absolutnie nie narzekam
      wątroba - wyniki bardzo dobre
      hormony - spoko, ale teeraz chyba czeka mnie zmiana kuracji...
      Pozdrawiam :)
      • iwtryf Re: solarium i inne :) 20.05.05, 22:58
        mam pytanko.... skoro bierzesz diane bez przerwy od 2 lat to jak Twoje hormony
        mogą być w porządku? (przecież badań nie robi się przyjmując leki hormonale....)
        aco do reszty to serdecznie gratuluje wynikow i wspolczuje uczulenia na slonce
        (mam nadzieje, ze mi po metforminie nie wyskoczy, bo z diane bylo idealnie)
        • worien Re: solarium i inne :) 20.05.05, 23:05
          Hm... hormony "poza" dianą były nie w porządku, a przy dianie są ok. Wg mojej
          lekarki taka droga jest ok (na razie biorę diane też antykoncepcyjnie, więc
          jakoby podwójnie ;)), ale niedługo robię przerwę, żeby zobaczyć, co będzie...
          A co do słońca - to było baaardzo uporczywe na początku, bo nie wiedziałam, co
          się dzieje, ale teraz jest ok :).
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka