Dodaj do ulubionych

CZY WARTO KUPIĆ?-JAKIE WARTO KUPIĆ?

13.11.06, 20:35
Tu wpisujemy pytania "Czy warto kupić X?", "Jakie Y warto kupić?", "Czy ktoś
ma Z firmy ZZ?" itp.

Posty typu "Czy warto kupić meble firmy X", "Ma ktoś szafę firmy Y?"
pojawiające się poza tym wątkiem będą kasowane.

Pozdr.
Magda
Obserwuj wątek
          • aguana NOTI!!!! 25.08.09, 23:47
            polecam meble tej wlasnie firmy, design wysmienity , a co
            zaskakujace POLSKA firma z polskimi widacymi projektantami,
            przyjaciolka kupila u nich meble i dzieki czemu zaznajomilam sie z
            ta marka blizej.warto przyjzec si eim
            • www.optymalnebiuro.pl Re: NOTI!!!! 13.02.10, 14:29
              Znacznie wyżej od NOTI cenię innego polskiego producenta - IKER
              (www.iker.com.pl) A dlaczego?
              - IKER ma znacznie dłuższą tradycję w projektowaniu i produkcji mebli
              tapicerowanych,
              - podczas 12 lat współpracy IKER NIGDY mnie nie zawiódł co do terminowości i
              jakości dostarczanych foteli, sof i kanap,
              - właściciel IKERa jest pasjonatem tego, co robi (nie raz miałem okazję
              posłuchać, jak z pasją opowiada o projektach swojej firmy),
              - a designerów i ich konkretne projekty dla IKERa oceniajcie już sami - bo
              sprawa bardzo subiektywna. Ja akurat mam tam swoje ulubione i do każdego
              projektu zaprzyjaźnionych architektów/architektów wnętrz zawsze coś znajdziemy ;)
        • patlip1 Re: Co sadzicie o meblach Vinotti?? 06.11.08, 10:10
          Meble same w sobie całkiem ładne, natomiast firma BEZNADZIEJNA i
          podejście do klienta SKANDALICZNE!!!
          Zakupiłam miesiąc temu komodę TV i stół - po rozpakowaniu okazało
          się, że meble są uszkodzone, co więcej jest to uszkodzenie powstałe
          przy montażu (WYRWANE ZAWIASY), a więc ktoś świadomie wysłał do mnie
          bubla.. Biję się z firmą, bo nie chce uwzglednić reklamacji, sprawa
          najprawdopodobniej wyląduje w sądzie i będzie się ciągnąć dość
          długo.
          WNIOSEK:
          Gorąco polecam DOKŁADNE sprawdzenie mebli po przywiezieniu przez
          firmę transportową, przed podpisaniem odbioru, choćby miało to trwać
          godzinę lub dłużej - meble są dokladnie opakowane (taśmy, folia
          karton, styropian), a panowie od transportu bardzo się śpieszą..
          Jestem zdruzgotana, większy szacunek dla klienta ma pani ze sklepu
          spożywczego u której kupuę bułki.
          UWAŻAJCIE - sprzedawcy są mili dopóki nie wpłacicie całości gotówki -
          potem już dużo, dużo słabiej
        • ignacy25 Re: Co sadzicie o meblach Vinotti?? 04.03.09, 14:21
          Salon VINOTTI w Warszwie (Jupiter Center ul Towarowa 22).
          Reklamacja jest niemożliwa do
          załatwienia. Montaż mebli przez wskazaną firmę (5% ceny mebli),
          uszkodzony magnetyczny klik-klak, montażyści składają telefonicznie
          reklamację, w vinotti przyjmują, obiecują a po miesiącu
          stwierdzają, że przesyłka z reklamowanymi częściami jest już od
          tygodnia w drodze, a po chwili ten sam jegomość stwierdza, że nikt
          reklamacji nie składał. Odpuszczam, składam reklamację, drukują i
          proszą o podpis osoby na którą imiennie jest wystwiona faktura.
          Ojciec lub mąż nie może załatwić nic - zabieraja swój wydruk i tyle.
          Reklamacji dalej już nie ma. POZDRAWIAM za wyjatkiem CALAMUS ROTAN i
          VINOTTI.
          • pati_44 Re: Co sadzicie o meblach Vinotti?? 07.04.09, 20:31
            Kupowaliśmy z mężem na początku roku ich komplet w Warszawie, tyle że w innym
            salonie (Domoteka). Nie mam nic do zarzucenia, a mebelki staly sie niezlym
            tematem do rozmow wsrod znajomych ;-).

            Widzę, iż w tym wątku sporo opinii negatywnych. Przypuszczam, iż to prawo
            marketingu - tzn. niezadowolony klient opowiada 10 osobom, zadowolony 2 lub 3
            (juz nie pamietam). Biorac pod uwage proporcje chyba jestem w wiekszosci :-)
        • ryba1548 Re: Co sadzicie o meblach Vinotti?? 13.02.10, 23:41
          te mebl eto szajs za niezle pieniadze....po kupieniu zraza zaczely
          odchodzic...reklamacje to mordega,jesli ni emieszkasz blisko ich
          punktu co nie jest takie trudne....czekanie po pol roku najpiew na
          zalatwienie transportu bo zawsze im nie po drodze,potem na
          zrobienie...mam 7 mebli plus krzesla do stolu....super wygladaja
          tylko jesli sie ich nie uzywa za czesto...same minusy....naprawde za
          ta cene mozna miec cos porzadnego!!!!!!!!!!!!!!!!!OSTRZEGAM
          NAIWNYCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • katka.p Re: Ma ktoś meble z www.bogfran.pl 20.12.07, 11:27
        Mam kuchnie z BOGFRANU. Wiadomo, nie jest to szczyt marzen, ale nie
        mam do nich zadnych zastrzeżen. Meble sa poskrecane ze soba, tak ze
        tworza jedna, ladna calosc (jakby byly robione na wymiar). Troche
        doskwiera brak nozek w tych meblach (w razie powodzi lub innych
        kuchennych kataklizmow ;) ), ale po zalozeniu takich
        plastikowych "ochraniaczy" jest ok.
      • bursztyn9 Re: meble.bogfran. 08.02.08, 20:17
        mam i nikomu nie polecam.Pieniądze nieduże ale meble jednorazowe.
        Przecieraja się na brzegach, trzeba obchodzić sie z nimi jak z
        jajkiem. Najlepiej postawic i broń Boze nie dotykać.
        Szkoda pieniedzy!!!!!!
      • magda176 Re: Walencja z bydgoskich mebli 13.11.06, 20:47
        Pracuje w jednym z warszawskich salonow meblowych.Jestem staolrzem i musze
        przyznac ze meble bydgoskie sa bardzooo dobrej jakosci, klienci je bardzo
        chwala.Jesli moglbym cos powiedzic to meble z bardzo dobrej polki.Gdyby meble
        Pan/i zakupil ze swojej strony moge zaoferowac montaz tych mebli w domu,
        zaoszczedzi Pan/i na ekipie montazowej a napewno bedzie Pan/i zadowolona/y,
        gdyz oferuje taki uslugi i jeszce nikt nie byl zawiedziony.
        markuch77@wp.pl
      • magda176 Re: stół rozkładany Spazio bello z salonów Agata 13.11.06, 20:50
        nie wiem jakie plany masz na myśli czy od tlustych paluchów mojego dziecka ;)
        które bez problemu schodzą czy plamy np. od gorących fliżanek itp.
        co do zasady używam podkładek i staram się nie stawiać gorących naczyń wprost
        na stole ,bo obawiam się, że jak na każdej okleinie naturalnej czy drewnie może
        zostać ślad...ale jeszcze trwałych sladów użytkowania nie mam.
        stól ten mały co po złożeniu ma długość 120 cm bezproblemowo i łatwo się
        rozklada. polecam
      • trico2012 Re: czy warto kupic meble red apple 23.12.12, 21:00
        Mebli Red Apple z pewnością nie warto kupić. To nie są meble użytkowe, ale może nadałyby się do muzeum, albo do fotografowania. Ich kiepska jakość to nieustanne rysy powstające nawet przez postawienie na nich zwykłego kubka z herbatą, nie mówiąc już o codziennym użytkowaniu. Kupiłam 5 lat temu komplet mebli do salonu. Ława wygląda tak jakby miała z 15 lat choć korzystają z niej tylko dwie osoby - ja i mąż (dzieci nie mamy). Krawędzie straciły ciemny wenge kolor i wyblakły (zwyczajnie przetarły się jak skarpety na piętach). Szuflady po 2 latach już zaczęły się zacinać. Poza tym rysa na rysie z byle powodu. Pięć elementów do salonu kosztowało mnie ok 5000zł. Bardzo żałuję tego zakupu.
    • madziarab1 Re: CZY WARTO KUPIĆ?-JAKIE WARTO KUPIĆ? 24.01.07, 20:14
      Integral to najlepsza firma jaką znam pod słońcem! Zajmuje się robieniem mebli
      na zamówienie. Jest naprawdę śwwietna! Meble jakie chcesz, wykonanie
      fantastyczne i przystępna cena. Naprawdę polecam!!! W książce telefonicznej
      znajdziesz numer.
      INTEGRAL Kompleksowe Wykańczanie Wnętrz
      Działa we Wrocławiu.
    • jetene CZY WARTO KUPIĆ meble kucjenne w IKEA? 27.06.07, 11:42
      Witam,
      chciałabym zasięgnąć opinii na temat mebli kuchennych IKEA.
      Szczególnie interesuje mnie model FAGERLAND - drewniane szafki sosnowe,
      patynowane i lakierowane. Tylko się zastanawiam, czy drewniane szafli
      z "wrąbkami" nie będą się strasznie brudzic i otłuszczać?? i jak to jest z
      myciem tych mebli. Z doświadczenia wiem, że np. płytę mdf, przeciagnie się
      szmatą z płynem i wszystko lśni, ale mam przeczucie, że z drewnem tak łatwo
      nie będzie...
      Czy ktoś ma doświadczenia w tej materii?
      Pozdrawiam
      J.
    • inga.wk Re: CZY WARTO KUPIĆ?-JAKIE WARTO KUPIĆ? 15.02.09, 12:56
      TAk jak w temacie, chcialam sie dowiedziec czy warto kupic meble do sypialni w
      ikea, (konkretnie zastanawiam sie nad lozkiem z serii malm orac szafami -
      narozna i dwudrzwiowa serii hopen)
      I tu pojawia sie problem bo zdania moich znajomych sa podzielone - jedni ze
      nie warto bo sie rozleci po pol roku, inni ze tylko te najtansze rzeczy w ikea
      sa nietrwale i moj wybor jest w miare trafny.
      Prosze o pomoc, moze ktos ma lub mial takie meble i moze cos powiedziec z
      doswoadczenia.
      Pozdrawiam :)
    • inga.wk czy warto kupic sypialnie ikea - malm, hopen? 15.02.09, 13:04
      TAk jak w temacie, chcialam sie dowiedziec czy warto kupic meble do sypialni w
      ikea, (konkretnie zastanawiam sie nad lozkiem z serii malm orac szafami -
      narozna i dwudrzwiowa serii hopen)
      I tu pojawia sie problem bo zdania moich znajomych sa podzielone - jedni ze
      nie warto bo sie rozleci po pol roku, inni ze tylko te najtansze rzeczy w ikea
      sa nietrwale i moj wybor jest w miare trafny.
      Prosze o pomoc, moze ktos ma lub mial takie meble i moze cos powiedziec z
      doswoadczenia.
      Pozdrawiam :)
    • berni-kla Re: Co sądzicie o szafach Slim System? 03.08.09, 20:06
      Słyszałam, że można je znaleźć w salonach Komandora. Wiem także, że oferta cenowa owych szaf wygląda obiecująco - w sam raz na kieszeń przeciętnego Kowalskiego, wyglądają w dodatku bardzo estetycznie jak na mój gust. Zastanawia mnie jednak, jak sprawdzają się w codziennym użytkowaniu. Czy ktoś z Was posiada szafy Slim System lub może słyszał jakieś opinie na ich temat?
      Pozdrawiam,
      B.
    • netmonika600 Re: SĄ SĄDZICIE O NOWEJ KOLEKCJI TKANIN MAIRO? 06.09.10, 14:44
      Jestem wierną miłośniczką szwedzkiego wzornictwa i tak natrafiłam na nową kolekcję tkanin firmy Mairo. I stad moje pytanie: Co o niej sądzicie? Chodzi mi głównie o wzór Styvmorsviol. Czy macie jakieś pomysły jak łączyć wzór Styvmorsviol? Czy gdybym miała wszystko na biało i rzuciła ten akcent na obrusie, poduszkach dekoracyjnych na kanapie i zasłonach - czy to by grało? Dołączyłabym fotki ale nie wiem jak, a ogólnie wzór można obejrzeć na www.sklep.markisol.pl CZEKAM NA OPINIE :)
    • superstefa co sądzicie o kupowaniu artystycznych zdjęć? 02.11.11, 11:17
      hello

      otrzymałąm ostatnio propozycję zakupu artystycznych fotografii do domu jako elementu wystroju wnętrz, w sumie jest to mało popularne, łatwiej kupić plakat i oprawić w antyramę, ale w sumie artystyczna fotografia ma w sobie więcj uroku i charakteru, tylko ceny tez są innego rzędu... co sądzicie o tego rodzaju gadżetach w domu?
    • domi654 Meblościanka Olli? 22.06.15, 15:09
      czy ktoś ma lub widział tą szafkę rtv?
      mebel4u.pl/media-star/media-star-front-polysk
      podoba mi się , ale nie mogę nic znaleźć we necie o producencie ani o tej serii
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka