Dodaj do ulubionych

Niepłodność

25.07.15, 10:24
Witam serdecznie,

Jestem studentką psychologii. Obecnie piszę pracę magisterską o niepłodności i kobietach, które się z nią zmagają. Zdaję sobie sprawę, że temat niepłodności jest bardzo delikatny. Potrzeba dużo empatii i zrozumienia dla wszystkich, którzy bezskutecznie starają się o dziecko. Niestety w Polsce to w dalszym ciągu temat tabu- ludzie nie zdają sobie sprawy jak wiele przykrości sprawiają osobom: zadając niekończące się pytania, udzielając "dobrych" rad, wywierając nacisk itd. W związku z tym chciałabym zbadać, jak choroba, jaką bez wątpienia jest niepłodność, wpływa na kobiety.
Szukam kobiet, które zechciałyby uczestniczyć w moich badaniach. Badanie polega na wypełnieniu dwóch anonimowych kwestionariuszy psychologicznych- ok. 15 min. Konieczne jest osobiste spotkanie (indywidualne lub grupowe). Szukam kobiet z Warszawy i okolic (Pruszków, Grodzisk, Żyrardów). Oczywiście ja dojeżdżam do osoby, która zgodzi się na spotkanie. Będzie to dla mnie nieoceniona pomoc i bogate źródło wiedzy.

Dla kobiet, które zgodzą się na spotkanie mam upominki związane z tematem starań o dziecko takie jak np. test ciążowy, termometr owulacyjny, herbatki dla kobiet starających się o dziecko.

Ponadto otrzymałam pulę dziesięciu 1-miesięcznych abonamentów Premium w OvuFriend do rozlosowania wśród uczestniczek badań!!

GWARANTUJĘ PEŁNĄ ANONIMOWOŚĆ!!

Czekam na zgłoszenia: nieplodnosc.badania@gmail.com

Z pozdrowieniami,
Katarzyna.
Obserwuj wątek
    • nieplodnosc.badania Re: Niepłodność 03.08.15, 22:50
      Witam ponownie,

• nieplodnosc.badania Re: Niepłodność 03.08.15, 22:51
        Szukam również Pań z Krakowa.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt: nieplodnosc.badania@gmail.com

pozdrawiam
    • ladyinred71 Re: Niepłodność 10.08.15, 09:21
      To bardzo trudny temat crying
    • ann_2015 Re: Niepłodność 10.08.15, 09:28