Dodaj do ulubionych

Pierwsza jazda: MBW serii 3

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.02.05, 14:22
jestem studentem z kcyni i posiadam nie wystarczające fundusze na zakup nowej
bmw serii 3.jest mi ona potrzebna do tego by nią jeżdzić.czy jest ktoś kto
ofiaruje mi pieniądze na zakup powyższych materiałów nie zbędnych do nauki?
zlitujcie się nad sierotą!!!!!!!!!
Obserwuj wątek
    • greenblack Czy WO nie stać na aparat fotograficzny i dlatego 02.02.05, 18:54
      raczy swoich czytelników oficjalnymi zdjęciami producenta?
      • Gość: flic_k Re: Czy WO nie stać na aparat fotograficzny i dla IP: *.system / *.system-net.pl 02.02.05, 22:48
        masz racje>> wogóle popaatrz na temat "pierwsza jazda" wątpie że oni wogóle tym
        autem jeździli jak dopiero niedawno zdjęcia się okazały. dla mnie to taki
        portal niskobudżetowy hyhyi niektóre artykuły traktuje z przymrużeniem oka hehe.
        PZDR.
        • Gość: L. Re: Czy WO nie stać na aparat fotograficzny i dla IP: *.stacje.agora.pl 04.02.05, 12:41
          Zrobienie jakichkolwiek zdjec to nie problem
          (na wyjazdy bierzemy cyfrowe kamery miniDV, a te
          maja funkcje foto). Problem jest jakosc.
          Pomijajac sprzet (blendy doswietlajace, torba obiektywow)
          i czas (porzadna sesja to najmniej pol dnia)
          nie jestesmy profesjonalnymi fotografami.
          Ale skoro chcecie...
          Niebawem wiec bedziemy dorzucac wlasne foty, ale tylko do
          internetu. Ze wzgledu na spory naklad (400 a ost. 500 tys.)
          i wrazliwosc estetyczna czytelnikow, w papierowych
          Obrotach pozostaniemy przy zdjeciach profesjonalistow.
          L.
          • greenblack Po co bierzecie te kamery? 07.02.05, 14:31
            Filmujecie nimi "sporty hotelowe"?

A może pisanie artykułów też powierzycie profesjonalistom?
            • Gość: wio4litery Re: Po co bierzecie te kamery? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 15:02
              greenblack napisał: