Dodaj do ulubionych

corolla 1.6

IP: 195.85.227.* 30.09.03, 09:11
Niedługo zamierzam kupić nową corollę 1,6 wersję "sol". Jest dość droga.
Przydałyby się jakieś rady odnośnie dealerów w Warszawie. Pierwszy raz będę
kupować samochód. Jestem w tym zielona... i nie umiem się targować. Jak z
nimi rozmawiać i jaki mają servis?
Acha, jeśli ktoś ma taki samochód to proszę o opinie...

Dzięki za pomoc.
Obserwuj wątek
    • Gość: aga corolla 1.6... i jeszcze jedno IP: 195.85.227.* 30.09.03, 09:14
      Myslicie że one stanieją czy podrożeją, i kiedy... ? :)

dzięki
      • Gość: m4b Re: corolla 1.6... i jeszcze jedno IP: 217.8.168.* 30.09.03, 09:18
        myśle niestety że podrożeją ... Zobacz co sie dzieje z Euro, a przecioeż to
        podtsawowa wluta w rozliczeniach pomiędzy Toyota Motor Poland a resztą świata -
        zarówno dealerami jak i dostawcami.
        • Gość: Nemo Re: corolla 1.6... i jeszcze jedno IP: *.bakoma.pl / 212.160.148.* 30.09.03, 13:19
          Polecam Toyota Włochy, ul. Stawy 16 Warszawa.
          Chyba najsolidniejsze dealer i serwis Toyoty.
          Pozdrawiam,
          Nemo
      • Gość: marcinc3 Re: corolla 1.6... i jeszcze jedno IP: *.elblag.dialog.net.pl 30.09.03, 09:18
        w 2004 te z 2003 napewno bo bedzie roczna a tak serio to od 5-8% urwiesz ale
        raczej w doposazeniu alarm felgi itp felgi alu sol ma chyba
    • Gość: M4b Re: corolla 1.6 IP: 217.8.168.* 30.09.03, 09:16
      Witaj .
      mojej żonie zafundowałem Corollkę. Co prawda w wersji Terra, i 1,4 ale jest z
      niej super zadowolona.
      Co do dealerów - kupowałem u Chodzenia, znajpmym też poleciłem, kupili i są
      zadowoleni. Trudno nie być zadowolonym z samochodzu ale ja bardziej o salonie.
      "Wyczaiłem" tam świetnego handlowca - można z nim wszystko obgadać, ma zawsze
      dla klienta czas, nei pogania, nie zbywa ogólnikami. My weszliśmy do salonu
      obejrzeć samochód a ten natychmiast kurteczke na grzbiet, i pyta moją ślubna o