Dodaj do ulubionych

Diesel kombi - Focus II, E46

02.11.08, 14:03
Pytanie dotyczące dwóch samochodów kombi.

Focus II 1,6 TDCi
Ktoś się może wypowiedzieć nt. wad/zalet tego silnika? Wiem tyle że jak diesel
Forda to kupować TDCi a nie TDDI. W ofercie samochodów używanych pojawiają się
samochody ciężarowe, jakie są koszty przerobienia na osobowy? Głównie pytam o
formalności w urządach.

BMW e46
Jedyny samochód BMW który mi się podoba i byłbym skłonny go kupić bez względu
na opinie o marce. Ale wiadomo że taki samochód to koszty. Ale czy na pewno
takie wielkie? Jak faktycznie wygląda eksploatacja tego samochodu? Silniki
diesla to 320 - 136KM (wtrysk bezpośredni) po 2002r. 150KM (Common Rail) i
majstersztyk 330 184KM. Koszta w silnikach 2.0 w razie problemów to ok. (ASO):
pompa 800zł, wtryskiwacze 1300zł/szt. turbina ???, przepływomierz 1400zł. Poza
tym model ma problemy z zawieszeniem - tylna belka, wahacze 2*900zł.

Silniki diesla innych producentów w przypadku problemów też mocno uszczuplają
kieszeń, poza tym są jakieś zamienniki - prośba o wypowiedź osoby które
faktycznie użytkują ten model.
Obserwuj wątek
    • frax1 Re: Diesel kombi - Focus II, E46 02.11.08, 14:29
      Przy naprawach każdy nowy diesel będzie drogi.
      Ford TDCi z silnikiem 1.6 to konstrukcja francuska. To jest zaleta tego silnika,
      diesle forda to niestety porażka, 1.8, 2.0 to na polskim paliwie bardzo
      kosztowna impreza.
      BMW przed fl ma silnik na pompie VP44 z tego co pamiętam i należy go unikać -
      jest to awaryjna konstrukcja, po facelifcie jest common rail II generacji. Nie
      jest może najcichszy (tu Focus będzie lepszy - ma nowszy system), ale w środku
      wygłuszony jest b.dobrze. Szukaj koniecznie egzemplarza z normalnym przebiegiem
      - po 200 tkm mogą zacząć się naprawy wynikające z zużycia np. wtryskiwaczy. Sam
      mam to auto i jestem b.zadowolony.
      Pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka