Dodaj do ulubionych

Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie!

08.05.06, 20:55
Abysmy sie lepiej poznali, pomyslalam ze policzymy nasze malenstwa forumowe..
Wpisujemy sie:
ilosc dzieci, ich wiek i miejsce zamieszkania..no i moze cos o nas, i naszych drugich polowkach :-)..
A wiec ja zaczynam,
Patrys - 1.5 roku, Nowy Jork
Mieszkam z mezem (tym samym od 8 lat) na Maspeth, Queens...
PS. Dzisiaj przezywam katusze bo mam nowa babysitter...wiec denerwuje sie troche :-)
Obserwuj wątek
    • marta2777 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 08.05.06, 21:16
      moj synek Adas urodzil sie 1 lutego 2006 roku i ma aktualnie 3 miesiace i 1
      tydzien.
      MIeszkam w Fairbanks na Alasce juz 2.5 roku razem z mezem tez POlakiem.
      • ewap_mama_alexa Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 08.05.06, 21:21
        Alex - od dzis szesciolatek. Maz Amerykanin, mieszkamy w Bloomington, Indiana
        (ja od 8 lat, maz dluzej).
    • nanuk24 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 08.05.06, 22:12
      Natan - urodzony 30 lipca 2004.
      Maz - Ukrainiec.
      Mieszkamy w Schaumburg Il.
      • kashunda Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 08.05.06, 22:44
        Corka Angela urodzona 5 sierpnia 2004.Mieszkam z coreczka i mezem w
        Mt.Prospect,Ill,wczesniej przez 6 lat mieszkalam w Chicago.
    • netmarta Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 00:44
      moj Mateuszek dzis nad ranem bedzie mial juz 2 tygodnie, urodzil sie 25
      kwietnia 2006; wraz z mezem (malzenstwem jestesmy rok i 2 miesiace; a para -
      ponad 4 lata) mieszkamy na Ridgewood, New York - od ponad 3 lat. Ale w sierpniu
      tego roku wracamy do Polski, najpierw do Krakowa, a potem, na stale, w okolice
      Rzeszowa.
    • bea_mama Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 01:01
      dzieci: Zuzanna ur. 9 listopada 2003 r
      maz Polak
      zamieszkanie: od pol roku w Louisville, Colorado
      przedtem trzy lata w NM, rok w NY
      w Stanach od 5 lat
    • 81karolcia Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 01:03
      czesc!
      Mam na imie Karolina i jestem tu nowa ;)
      mam 3-miesieczna corke Maje
      mieszkam z mezem w Chicago

      pozdrawiam
    • agies2000 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 01:29
      Mam 2 coreczki:Ada-3 lata i 9 miesiecy;Martynka-5 miesiecy.Mieszkam z mezem-
      Polakiem-w Bayonne,NJ od 2 lat.Wczesniej mieszkalismy w Nowym Jorku,na
      Queensie.Dziewczynki urodzily sie w Nowym Jorku.
    • edytais Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 04:13
      Nicole: 6 lat bedzie miala w lipcu
      Emily: 3 lata w czerwcu
      Michael: za 4 dni skonczy 6 miesiecy.
      Maz Niemiec
      Mieszkamy w Arkadelphii Arkansas od sierpnia 2004.
      W USA ja od 1994, maz od 1989. Inne miejsca zamieszkania mojego:
      Galway NY, Springfield MO, St. Louis MO, Grand Forks ND, Bloomington IN.
      Maz tak samo tylko pierwsze Hobbs NM.
    • top123 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 15:47
      Witam. Mam coreczke Isabelle ur. 12.14.2005. Mieszkamy z mezem na poludniowych
      przedmiesciach Chicago - Chicago Ridge. Jestesmy razem od 10 lat a od 5
      malzenstwem. W Stanach 4,5 roku.
      Pozdrowienia.
    • marcysiaw1 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 18:24
      Marta mama 3 miesiecznego Philipa - Nowy Jork Queens. Maz od 1,5 roku ten sam -
      Wojciech!!!
      • marcysiaw1 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 18:30
        acha! Zaapomnialam dodac ze jedeyne dziecko - narazie!!Czyli najukochansze!
    • hannamay Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 21:54
      Alexandra - 14 miesiecy,Gilroy Kalifornia. Moj maz - pochodzi z Turcji,
      malzenstwem jestesmy od 6 lat ( za 3 dni rocznica slubu :)

      Rozmawiamy z Ola, ja po polsku, maz po turecku. uczymy ja takze jezyka migowego
      - zna i wykonuje juz wiele znakow, dzieki czemu sie latwo z nia mozna komunikowac.
    • madziabd1 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 09.05.06, 22:12
      Jak na razie jedno dziecko - Karol 10 miesiecy, maz Polak, mieszkamy od 2,5
      roku w Krzemowej Dolinie w Kaliforni, najpierw w Mountain View, teraz w
      Sunnyvale. Jestesmy z Warszawy.
    • cyborgus Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 02:47
      corka Sara, teraz ma 14 m-cy, ur. 14 marca 2005. Razem z mezem tez Polakiem
      mieszkamy w Terre Haute, IN. Wczesniej mieszkalismy w Chicago (dwa razy:), i w
      Alabamie nad Zatoka.
      • aniutek Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 03:36
        syn Lukasz lat 14 :)
        corka Zuza jutro lat 2 :)
        mieszkam w NY, na manhattanie od 18 lat, w latach 90 mieszkalismy krotko na Maspeth, Queens, NY, od
        20 lat mam tego samego meza Polaka zreszta, jestesmy z Warszawy.
    • greeneyes27 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 16:47
      Coreczka Savannah ma 2 miesiace, juz gaworzy i pieknie sie usmiecha.
      Maz Amerykanin, jestesmy para od ponad 3 lat, malzenstwem prawie 1,5 roku.
      Mieszkamy na poludniu stanu Virginia w Virginia Beach.
    • jolkapolka1 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 17:15
      Dzieci: Marcus w czercwcu skonczy 4 lata i Marissa 15 miesiecy. Maz
      Amerykanin. Jestesmy razem 6 lat i mieszkamy w Ashburn kolo Washington DC.
      Pozdrawiamy
    • patka.f Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 19:32
      Dzieci: Mikołaj- w czerwcu kończy 6 lat

      • patka.f Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 19:38
        Przepraszam, za szybko mi sie kliknęło :)
        A wiec: Mikołaj- prawie 6 lat, Rafał- w sierpniu skonczy 3 lata..no i nowa
        dzidzia (tez najprawdopodobniej chłopiec:) lada tydzien (teraz ma 35 tygodni).
        Mąż Michał od 8 lat ten sam :) W Stanach jestesmy 1,9 miesiecy..i nosimy sie z
        zamiarem powrotu do Polski. Mieszkamy pod Philadelphią, w Clifton Heights.
        Tu macie adres naszej stronki: mysite.verizon.net/mfigr/
        • edytais Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 13.05.06, 22:25
          Ale fajnie. Dzieci masz prawe w tym samym wieku co moje. Moje malzenstwo tez
          8 letnie (dzisiaj rocznica cywilnego slubu)
          • patka.f Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 07.09.06, 19:37
            Fajnie.. tylko szkoda,że tak daleko mieszkamy :(
            A ja w czerwcu urodziłam trzeciego chłopca.. Szymon Jakub ma na imie i jest
            słodki (mimo tego, ze nie jest dziewczynką :)
    • kami-danielito Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 21:02
      mama-Kamila
      tata-Armando (Honduras)
      dzidzia-Daniel-18 maja bede mial 3 miechy
      mieszkamy w malym miasteczku Elizabethtown w Pn. Karolinie
      • kami-danielito Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 10.05.06, 21:03
        chce jeszcze tylko dodac ze jestem na tym forum od wczoraj, i ze jest mi milo
        was wszystkie poznac
      • zanetaub Columbia SC 05.06.06, 18:28
        czesc :), czy Elizabethtown w Pn. Karolinie to przy Columbi??
        jesli tak to jestesmy prawie sasiadkami :)



        kami-danielito napisała:

        > mama-Kamila
        > tata-Armando (Honduras)
        > dzidzia-Daniel-18 maja bede mial 3 miechy
        > mieszkamy w malym miasteczku Elizabethtown w Pn. Karolinie
        >
    • jasti Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 11.05.06, 15:22
      Karolinka - wczesniaczek z 33 tc. urodzona 1 stycznia 2005. Maz Polak,
      mieszkamy w NJ od ponad 12 lat.
    • bianchaneve Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 11.05.06, 16:07
      goska-kentucky, maz tutejszy, dwojka dzieci.
      patryk, lat 9 i kasia 22 miesiace
    • happy_woman Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 12.05.06, 15:35
      Syn-9 lat,MIkolaj.Oboje z mezem pobralismy sie w POlsce prawie 11 lat
      temu.Mieszkamy na dalekich pol-zach przedmiesciach Chicago.
    • carina2004 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 17.05.06, 00:12

      Sara - urodzona 15.3.2005, Maz Polak, mieszkamy w Dallas, Texas od wrzesnia
      2005. Wczesniej (od 1998) mieszkalismy w roznych krajach ze wzgledu na prace, a
      jeszcze wczesniej bo od 1990 ja mieszkalam w Helsinkach, Finlandii. Sara
      rowniez urodzila sie w Finlandii.
    • comevorrei Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 17.05.06, 15:31
      roksanka urodzona 3.28.04 i michalek 4.3.05
      mieszkam z mezem v nj. ya od 6 lat on 7.
    • happiest1 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 19.05.06, 19:09
      Maly malego Benjamina - niedlugo skonczy 6 miesiecy.
      Mieszkamy w Albuquerque,NM od 2 lat, przedtem w NY.
      Maz Amerykanin, po slubie jestesmy prawie 3 lata.
    • doris-ek Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 23.05.06, 03:08
      Rodzina Dorisow:o)

      W pazdzierniku 16 rocznica slubu.
      Maz urodzony i wychowany w Anglii ale irlandzkiej krwi super-tata.
      Synkowie: Conor 5 lat, ale wysoooki jak 8 latek po tastusiu
      i koleny wielkoludek Ryan w srode skonczy dwa latka.
      Od 1989, M od 1979.
      Mieszkamy w Houston, Texas.
      Przedtem Lubbock, Tx i Riverside, Ca.
      Jestem tu od poczatku forum, glownie czytam bo z czasem krucho.
      • bluedream Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 23.05.06, 19:42
        W USA 12 lat , maz Polak, po slubie 20 lat, dwojka dzieci:
        corka Oliwia lat 12 i syn Jakub - lat 8.
        Mieszkamy w North Carolina od ponad 5 lat, przedtem NYC:)



        J:)
        • dominika801 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 25.05.06, 00:49
          Eliza 10 miesiecy -21 lipca 2005,zachodnie przedmiescia Chicago(Wood Dale)maz
          Polak(znamy sie z Polski)po slubie prawie 4 lata.
    • pekosita Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 26.05.06, 02:13
      dziecie jedyne i ukochane- Alexandra, wiek 17 miesiecy jak na dzien
      dzisiejszy:) mieszkamy w Sunnyvale, CA.
      Tata Oleski tutejszy z latynoskimi korzeniami. We wrzesniu mijaja 3 lata jak
      zdecydowalam sie, pod silnym naciskiem ze strony obecnej polowki, na
      przeprowadzke do stanow. Wciaz tesknie i przy kazdym kryzysie chce wracac do
      domu. Ale mysle ze ze wzgledu na dziecko i jej lokalnego tatusia utknelam tu na
      dobre....
      • mazurka313 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 26.05.06, 05:33
        jesooo wreszcie ktos blisko mnie :)
        od roku mieszkam w Dolinie Krzemowej w Redwood City

        2 dzieci 9 i 10 lat maz tutejszy z polskimi korzeniami
        • pekosita Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 28.05.06, 18:40
          jak wiedze jest tu nas wiecej niz przypuszczalam:) jaka ulga . Do tej pory
          zazdroscilam dziewczynom ze wschodniego wybrzeza ze maja takie mozliwosci
          towarzyskie. Wsrod nasych zanomych bylam jedyna z malym dzieckiem wiec
          spotykalismy sie z malym zrozumieniem wciaz zabawowych przyjaciol. Teraz Oleska
          ma juz prawie 1,5 roczku, znajome "zaciazyly" wiec sa perspektywy....:)
          Mysle ze nalezaloby sie spotkac na jakims nieformalnym pikniku polskich mamus w
          dolinie krzemowej. Tym bardziej ze zaczyna sie letni sezon piknikowy!!!
          • mazurka313 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 28.05.06, 18:53
            ty nie masz pojecia w jakim ja dolku jestem po naszej ostatniej wizycie w
            chicago pelno znajomych, rodziny a przedewszystkim jedzenia polskiego :) jak
            bvym mogla dzis bym sie przeprowadzila ale niestety M nie chce :((
            a co do spotkania bardzo chetnie :) teraz moge do 12 czerwca a potem az po 30
            wyjezdzamy na urlop
            wiec jak by co nazlezy zaczac planowac
            pozdrawiam
            • madziabd1 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 31.05.06, 05:53
              Dziewczyny, jedna z Was znam z rozmow forumowych, druga poznalam osobiscie,
              gdybyscie urzadzaly jakies spotkanie, to chetnie sie dolacze
              Magda
              PS Pekosita cos nie moglam sie zebrac z napisaniem maila do Ciebie, wiec
              strasznie sie ucieszylam jak zobaczylam ze uczestniczysz w tym forum
              • pekosita Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 31.05.06, 06:42
                czesc dziewczyny no wiec co do spotkania to w najblizsza sobote 3 czerwca
                obchodzic bedziemy 8 urodziny jednej z dziewczynek i planujemy z tej okazji
                piknik w parku zaczynajacy sie o godz 12. nic takiego, calkowicie
                zobowiazujacego ale zbierze sie pare mamus z dziecmi - glownie malymi, bo albo
                dziewczyny mlode albo pozno zaczynaly ( tak jak ja hahahah) . tak wiec mysle ze
                bedzie to doskonala okazja nie tylko do zobaczenia siebie ale rowniez poznania
                grupki zenskiej wzajemnego wspierania :) Mysle ze szczegoly napisze do was
                bezposrednio w mailu - wysle na gazetowy? ???
                Magda,tez bardzo sie ciesze, niec mi nie mow o zbieraniu sie do pisania bo
                zaleglosci mam na 2 wieki... az mi wstyd ! przestalam przepraszac bo ile mozna
                mowiec ludziom ze sie nie wyrabiam?
                • mazurka313 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 31.05.06, 22:59
                  odpisalam
                  • mazurka313 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 11.06.06, 21:34
                    dziewczyny jak udalo sie spotkanie ?
                    • gonia271 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 12.07.06, 19:17
                      Dominik- urodzony 24 lutego 2006. To nasze pierwsze sloneczko.
                      Ja mam na imie Gosia, maz Arek, od prawie 5 lat w Stanach, obecnie mieszkamy na
                      przedmiesciach Chicago.
                      Pozdrawiamy
                      • anulka300 Re: Dzieci Forumowe- mamy wpisujcie! 07.03.07, 00:11
                        witam wszystkie mamy,mam na imie Aneta i mieszkam w NJ,a dokładnie w Maple
                        Shade, w stanach jestem od 3 lat razem z synkiem Miłoszem który ma prawie 4
                        latka i z mężem,cieszę sie że trafiłam na wasze forum ,pozdrawiam pa

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka