Gość: --anka-- IP: *.legnica.sdi.tpnet.pl 07.08.01, 16:43 mam apel do wszystkich, którzy nie czują sie do końca pasujący do TEGO świata, ujawnijcie się Ja jestem pierwsza czekam pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: necro Re: Jestem zieloną kosmitką IP: *.krakow.dialup.inetia.pl 07.08.01, 19:51 Ja moge byc drugi. A czemu uwazasz sie za niepasujaca do tego swiata??? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: samanta Re: Jestem zieloną kosmitką IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 07.08.01, 21:14 Gość portalu: necro napisał(a): > Ja moge byc drugi. > A czemu uwazasz sie za niepasujaca do tego swiata??? Pierwsza kosmitka na forum to raczej ja bylam . Mialam qmpla kosmite ale chyba odlecial juz .No ,jedynie nie moge powiedziec , ze nie jestem zielona. Wlasciwie to powinnam sie nazywac E.T. Odpowiedz Link Zgłoś
iwonad Re: Jestem zieloną kosmitką 07.08.01, 22:34 Chyba zielony nie jest w tym roku modny ;-)) Czy można się zgłosić w innym kolorze?? Tylko jaki teraz jest modny?? pozdrawiam ko(s)micznie.iwona Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jaro Re: Jestem zielonym kosmitą IP: 62.87.254.* 08.08.01, 06:51 Fauna zamieszkująca ziemię posiada dziwne zwyczaje. Młode osobniki najbardziej rozpowszechnionego gatunku makrofauny na widok kosmity zdejmują obnażają się, podbiegają, przednimi kończnami próbują dosięgnąć twarzy, może to przypominać głaskanie. Następnie w ramach rytuału powitalnego próbują dokonać tego nogami. Na osobniku spotkanym na patrolu kosmicznym 00002,39485,394857-k podjęto próbę nawiązania kontaktu. Próbę należy uznać za nieudaną. W momencie podawania tylnej kończyny w czasie próby podania przez członka patrolu 00002,39485,394857- k przedniej osobnik stracił równowagę i samowolnie przerwał rytuał. W ramach szkolenia personelu kosmicznego proponuję powstzymać próby nawiązania kontaktu celem bardziej szczegółowego opracowania procedur powitalnych. Odpowiedz Link Zgłoś