Dodaj do ulubionych

Jestem zieloną kosmitką

IP: *.legnica.sdi.tpnet.pl 07.08.01, 16:43
mam apel do wszystkich, którzy nie czują sie do końca pasujący do TEGO świata,
ujawnijcie się
Ja jestem pierwsza
czekam
pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • Gość: necro Re: Jestem zieloną kosmitką IP: *.krakow.dialup.inetia.pl 07.08.01, 19:51
      Ja moge byc drugi.
      A czemu uwazasz sie za niepasujaca do tego swiata???
      • Gość: samanta Re: Jestem zieloną kosmitką IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 07.08.01, 21:14
        Gość portalu: necro napisał(a):

> Ja moge byc drugi.
        > A czemu uwazasz sie za niepasujaca do tego swiata???

Pierwsza kosmitka na forum to raczej ja bylam . Mialam qmpla kosmite ale chyba
        odlecial juz .No ,jedynie nie moge powiedziec , ze nie jestem zielona. Wlasciwie
        to powinnam sie nazywac E.T.
        • iwonad Re: Jestem zieloną kosmitką 07.08.01, 22:34
          Chyba zielony nie jest w tym roku modny ;-))

Czy można się zgłosić w innym kolorze??

Tylko jaki teraz jest modny??

pozdrawiam ko(s)micznie.iwona
          • Gość: jaro Re: Jestem zielonym kosmitą IP: 62.87.254.* 08.08.01, 06:51
            Fauna zamieszkująca ziemię posiada dziwne zwyczaje. Młode osobniki najbardziej
            rozpowszechnionego gatunku makrofauny na widok kosmity zdejmują obnażają się,
            podbiegają, przednimi kończnami próbują dosięgnąć twarzy, może to przypominać
            głaskanie. Następnie w ramach rytuału powitalnego próbują dokonać tego nogami.
            Na osobniku spotkanym na patrolu kosmicznym 00002,39485,394857-k podjęto próbę
            nawiązania kontaktu. Próbę należy uznać za nieudaną. W momencie podawania
            tylnej kończyny w czasie próby podania przez członka patrolu 00002,39485,394857-
            k przedniej osobnik stracił równowagę i samowolnie przerwał rytuał. W ramach
            szkolenia personelu kosmicznego proponuję powstzymać próby nawiązania kontaktu