Dodaj do ulubionych

peelingi a zbliżajace się lato

26.05.11, 22:41
Wybrałam się do gabinetu na serię mikrodermabrazji (w ciągu ostatniego roku znacznie pogorszył mi się stan cery: jest szara i zmęczona, pojawiły się zaskórniki, pogłębiły zmarszczki, zwłaszcza nosowo-wargowa), lekarz po obejrzeniu skóry odradził mikro i zasugerował mezoterapię w połączeniu z peelingami. Zgłębiam się w temat (jestem zupełnie początkująca) i o ile mezoterapię akceptuję, to mam pewne obawy co do peelingów o tej porze roku. Czy rzeczywiście można bezpiecznie stosować kwasy glikolowy i migdałowy również teraz?
Obserwuj wątek
    • issey_miyake Re: peelingi a zbliżajace się lato 26.05.11, 23:31
      camisa_negra123 napisała:

> to mam
      > pewne obawy co do peelingów o tej porze roku. Czy rzeczywiście można bezpieczni
      > e stosować kwasy glikolowy i migdałowy również teraz?

bezpieczne latem są zabiegi z kwasów:

- polihydroksy (PHA)
      - migdałowy
      - azelainowy
      • princessa.of.persia Re: peelingi a zbliżajace się lato 27.05.11, 16:39
        A ja mialam w lato robiony pirogron ktorego sie w lato nie powinno robic i nic mi nie bylo. Faktycznie trzeba stosowac filtry oraz sie chowac w cien ale mi bardzo zalezało i dalam rade.
        • issey_miyake Re: peelingi a zbliżajace się lato 27.05.11, 22:12
          princessa.of.persia napisała:

> A ja mialam w lato robiony pirogron ktorego sie w lato nie powinno robic i nic
          > mi nie bylo. Faktycznie trzeba stosowac filtry oraz sie chowac w cien ale mi ba
          > rdzo zalezało i dalam rade.

bo przebarwienia nie są regułą, mogą, ale nie muszą się pojawić
      • camisa_negra123 Re: peelingi a zbliżajace się lato 27.05.11, 22:59
        Dziękuję za odpowiedź, najpierw zrobiłam ten peeling, a potem zaczęłam czytać na ten temat i wpadłam w lekką panikę. Następną wizytę mam umówioną za 2 tygodnie i nie byłam pewna, czy się decydować.