IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.06, 14:32
Dzewczyny strasznie się boję, wiem że pisałyście o tym już nie raz, ale na
prawdę jakoś boję się tej konizacji, a w ogóle wydaje mi się że nie
potrzebnie będę miała ją zrobioną. "Złą" cytologię miałam w ubiegłym roku,
miałam pobrane wycinki i nie potwierdziły one dysplazji, leczyłam się
farmakologicznie, następna cytologia - ASCUS i stan zapalny, no i znowu leki,
a ostatnia - gr.II, stan zapalny, chlamydia. Sama nie wiem od jakiegoś czasu
siedzę tylko w internecie i czytam ze strachu, w pracy mam "piękne"
zaległości, no i martwię się, martwię, martwię.......
Obserwuj wątek
    • Gość: kalinosia Re: Konizacja IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.01.06, 15:08
      nie bardzo rozumiem,czemu masz mieć konizację, skoro nie dzieje się nic b.
      złego i masz II grupę??? Konizację robi się w przypadku dysplazji średniego i
      dużego stopnia i raka przedinwazyjnego. To jest powazny zabieg wkońcu. No ale
      nie jestem lekarzem ...Chyba,że przy chlamydii robi się też konizację, tego nie
      wiem.
    • Gość: fabia Re: Konizacja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.06, 15:15
      Też wydaje mi się to pozbawione sensu, dlatego pytam wszystkich. Ja nawet nie
      miałam nigdy dysplazji...i wyniki cytologii wydają mi się coraz lepsze...
    • Gość: fabia Re: Konizacja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.06, 09:34
      Dziewczyny, ile byłyście w szpitalu i jak czułyście się po zabiegu? Jakie
      robione są badania przed? Czy miałyście jakieś kłopoty już po zabiegu? Jak
      długo czekałyście na wyniki hist. Czy potwierdzały wcześniejsze diagnozy?
      • Gość: Lena Re: Konizacja IP: 87.207.16.* 18.01.06, 09:57
        Radzę skonsultować się jeszcze z jakimś innym lekarzem! Rzeczywiście konizację
        robi się w o wiele cięższych stanach niż twój tzn dysplazje znacznego stopnia i
        rak przedinwazyjny!!!
      • ewa19734 Re: Konizacja 18.01.06, 09:59