Dodaj do ulubionych

ALERGIA NA KOTA

IP: 62.233.155.* 28.11.02, 17:53
Mam alergię na ślinę kota i reaguję kaszlem. Czy pozbycie się kota jest
konieczne? Czy jest szansa na wyleczenie się z tej alergii? Jakie środki
warto przyjmować? Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • kokilka Re: ALERGIA NA KOTA 28.11.02, 20:06
      Nie musisz pozbywać się kota. Jednorazowy zabieg przy użyciu aparatu to terapii
      biorezonansowej (VEGA, BICOM< MORA,lub ABAAS)pozbawi Cię skutecznie tej
      dolegliwości. Tego typu urządzeniami dysponują gabinety lekarskie zajmujące sie
      medycyną naturalną. Sprawdziłam NA SOBIE! Głowa do góry i przytul kota!
      Pozdrawiam. Jestem lekarzem.
      • Gość: AGA Re: ALERGIA NA KOTA IP: 62.233.155.* 29.11.02, 12:41
        Bardzo dziękuję za odpowiedź. CZyli jest szansa na odczulenie się. Czy możesz
        mi opisać dokładnie jak cała terapia przebiega i ile kosztuje? Jestem z
        Wrocławia więc interesują mnie lokalne przychodnie.
        Jeszcze raz bardzo dziekuję za rady i z niecierpliwością czekam na następne.
        AGA
        • Gość: wanda Re: ALERGIA NA KOTA IP: *.acn.waw.pl 29.11.02, 21:03
          do Kokilki
          jestem uczulona na psaod pięciu lat (robiłam testy),
          psa mam od 10 lat.
          Zrobiłam najpierw zwykle testy,potem testy aparatem BICOM
          odczulałam sie przez pół roku i ...
          biorę zyrtec,bo psa b.lubię
          dlaczego nie pomogło mi półroczne odczulanie? a ty piszesz o jednym zabiegu?
          • kokilka Re: ALERGIA NA KOTA do Wandy 30.11.02, 22:34
            Prawdopodobnie alergia na psa nie jest w Twoim organiźmie najważniejsza. Może
            jesteś uczulona na któryś z centralnych alergenów, masz blizny, lub plomby
            amalgamatowe, albo inną blokatę energetyczną którą powinni Ci zdiagnozować i
            usunąć na Bicomie. Gdzie korzystałaś z aparatu? Czy badał i leczył Cię lekarz,
            i jakie miał kwalifikacje?