patryk89xx 04.02.15, 15:19 Witam, jak napisać podanie o pracę na stanowisko 'sprzedawca' gdzie wogóle nie mam żadnego doświadczenia na tym stanowisku ani nie miałam kursu na kasę fiskalną. Proszę o sensowne odpowiedzi :) z góry dziękuję Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
nigella356 Re: podanie o prace 04.02.15, 15:46 Nie pcham się tam, gdzie nic nie potrafię. Odpowiedz Link Zgłoś
patryk89xx Re: podanie o prace 04.02.15, 15:58 głupia odpowiedź, pewnie siedzisz i pierdzisz w stołek , chyba nie wiesz jaka jest sytuacja w polsce i jakie jest bezrobocie! gdzie się da to tam się pchać będę !!!! a przyuczenie do zawodu idzie zrobić... co za problem leniwa dziewucho Odpowiedz Link Zgłoś
tomeczek_44 Re: podanie o prace 04.02.15, 20:20 patryk89xx napisał(a): > głupia odpowiedź, pewnie siedzisz i pierdzisz w stołek (...) > co za problem leniwa dziewucho Auć!!! Przy takich reakcjach - przemyśl jeszcze raz swoje plany pracy w sklepie... Odpowiedz Link Zgłoś