GoĹÄ: Basia IP: *.chello.pl 10.10.07, 21:16 Jak wygląda praca w dziale obsługi klienta w Lux Med. Jaka atmosfera i zarobki? Czy to prawda że pracuje się po 12 godzin dziennie? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
GoĹÄ: oko Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.07, 21:43 hmm słyszałem, że po 6 godzin ale i noce. a propos ile teraz trzeba krzyknąć w call center w takiej firmie jak Lux Med? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: dema Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.gprs.plus.pl 16.11.07, 23:47 jesli chodzi o pracę w Call Center to radzę nie zawracać sobie głowy przychodzeniem na rozmowę do tej firmy. 90% pracowników ma staż poniżej roku, bo warunki pracy są na pozimoie co gorzej rozwiniętych krajów trzeciego świata. Jeśli chcesz zarobić więcej to pracuj przy kebabach, jeśli chcesz lżejszej pracy rozdawaj ulotki na mrozie. Praca na zmianach 12h, oczywiście też w nocy, święta, weekendy, zapomnij o podwyżkach, nawet jeśli będą się zarzekali, że tak będzie. Jeśli potrzebujesz planowego urlopu prośbę składasz przynajmniej pół roku wcześniej. Na 12h pracy przysługują dwie 15- minutowe przerwy. Kolejka połączeń jest non stop, wiec przez pozostałych 11 i pół godziny musisz nawijać do słuchawki. Cały czas rozmawiasz z rozeźlonymi (z resztą słusznie) pacjentami. To wszystko za ok 1100 zł na rękę miesiecznie. Praca dla prawdziwych twardzieli. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kika Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.adsl.inetia.pl 23.11.07, 19:00 witam, czy mowa o luxmed z siedzibą przy domaniewskiej? mam pytanie, czy trzeba tam do pracy przychodzic codziennie czy jest grafik i pewna dowolność, i ile naprawdę płacą? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: matryca211 Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 24.11.07, 18:27 Tak, chodzi o ten ekskluzywny zielony wieżowiec ;) Poniewaz praca jest na zmianach 12h, wiec nie przychodzi sie codziennie. Na przykład 2-3 dni pod rząd, potem 1-3 dni wolnego. Tak, żeby ilość godzin miesięcznie się zgadzała. Dowolność jest o tyle, że można się z kimś zamienić - generalnie obowiązuje grafik. Jeśli chodzi o zarobki to nędza. Od 950 do 1200 na rękę w zależności od doświadczenia i znajomości angielskiego. Warunki ciężkie. Zero socjalu (talonów, premii, dodatków). Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Oburzona Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.07, 17:05 powiem Wam,że to co tu wyczytuję na temat pracy w Call Center Lux Med to rzeczy z jakimi nigdy w Lux Medzie się nie spotkałam. Być może informacja o niskich zarobkaw - z tym jako tako mogę się zgodzić, ale TYLKO NA POCZĄTKU PRACY!!!! Każdej osobie chcącej podjąć tu pracę mogę zagwarantować, że osoba sumienna, pracowita, i przede wszystkich chcąca pracować w tego typu obsłudze klienta, jest tu sowicie wynagradzana. Podstawa pensji jest RUCHOMA - im bardziej się starasz tym więcej pieniędzy dostajesz. PREMIE??? Dostawałam je na okrągło, także informacje na temat tego że nie ma ich w ogóle są jakąś bzdurą. Ponadto wydaje mi się,że te wszystkie złe rzeczy wypisują osoby, którym tylko wydaje się, że pracują tak jak należy.... A te 950-1200zł na rękę??? Nie pamiętam kiedy dostawałam taką pensję.. Chyba na początku pracy. Fakt faktem - praca nie jest bardzo lekka, dla chcących się nie narobić nie polecam. Przypominam też że w tej chwili okres jesienno-zimowy, jest najcięższym okresem pracy, tzn. ludzie chorują, marudzą - lekko nie jest. Ale nie zawsze tak jest. To co jeszcze mogę dopowiedzieć to następująca rzecz - mam za sobą duży staż pracy, zaczęłam już w liceum. CC Lux Medu to pierwsza praca, w której byłam doceniana nie tylko w słowach, ale i w wynagrodzeniach. Poza tym zarobki w jednym dziale firmy dla każdego pracownika po równo to sytuacja jakiej doświadczałam przez lata w poprzednich pracach - tutaj nie było o tym mowy. Moja praca była doceniana!!! Ja sama tak jak i każdy inny pracownik byłam oceniana indywidualnie!!! nigdy nie patrzyłam na innych pracowników, tylko skupiałam się na sobie i tutaj w końcu przyniosło to efekt!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: angielski Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.aster.pl 11.12.07, 18:01 Jedź za granicę jako opiekunka osób starszych. Nie narobisz się i zarobisz kokosy patrząc na polską płacę . Oczywiście radze sprawdzić pośrednika i warunki jakie zapewnia :) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: czerwona kropka czas...... IP: *.aster.pl 11.12.07, 22:07 Właśnie zaczęłam pracę w CC.Jest naprawdę ciężko,dodam że pracowałam już kiedyś w takich warunkach.Nie ma wolnych terminów do specjalistów i ludzie się denerwują.A co do kasy ...hmmmm...1700 zł.brutto to nie jest współmierna kasa za taką pracę.Nie wiem ile tam wytrzymam Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: l Re: czas...... IP: *.play-internet.pl 24.05.11, 12:18 1700 brutto - normalnie trzeci swiat. za chwile zaoferuja 1000 brutto. Wspolczuje i zycze powodzenia. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: info Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.spray.net.pl 13.12.07, 23:41 Chyba oburzona szefowa jakaś - co p. kierownik albo nawet dyrektor? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: marycha Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.ghnet.pl 15.12.07, 22:08 Proszę cię nie pisz takich głupot, każdy kto pracował lub pracuje w Luxie wie jak płacą, jak często dają i z chęcią;) premie. w każdym razie nie siej propagandy, że jest to firma, która płaci proporcjonalnie do wkłady włożonego. A te 950-1200zł na rękę??? Nie pamiętam kied > y > dostawałam taką pensję.. Chyba na początku pracy. Teraz może dostają dziewczyny górne widełki, ale to już z premią, a ty na początku pracy już miałaś takie, wiesz fascynujące jeśli z twego maila wynika, że pracujesz kilka lat tam. Jak wiem , że jakieś 3 lata temu dawali 1200 brutto. Widać, że jesteś zafascynowana firmą, to życzę ci abyś się nie zawiodła i dalej cię doceniali:) pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: lolka Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.07, 19:30 pracowalam na Racławickiej, beznadziejna harówka za marne grosze,nikomu nie polecam,lepiej juz w supermarkecie sie meczyc Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gość Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.07, 11:29 Witam! Pracowałam tam 3lata temu, zarobki z kosmosu, 1.000 brutto, wytrzymałam 3 miesiące, harówka straszna, po 12 godzin, odpowiedzialność jeszcze większa, każda źle zrobiona rzecz wytknięta, owszem atmosfera bardzo fajna, kierowniczka Ala bardzo życzliwa, wszystko się dało z nią załatwić, wolny dzień, urlop, nie było problemu, koleżanki też miłe, ale za taką kasę, i taką odpowiedzialność-za mało płacili, pacjenci roszczeniowi, wszystko na teraz, na już, bo mieli abonament, żadnego poszanowania człowieka, bo my pracujący w CC nie mamy wpływu na terminy do lekarzy.Teraz podobno poprawiło się.Ale ludzie-miejcie trochę zrozumienia dla nas, pracowników, my nie jesteśmy maszynami, robotami do pracy po tyle godzin, ciągle się uśmiechać, i siły, żeby wysłuchiwać waszyc problemów, mamy swoje. Ogólnie podsumowując-za mała kasa, za duża odpowiedzialność, zespół był fajny, odeszłam, nie mogąc wytrzymać napięcia, chociaż na koniec zaproponowano mi 500 zł podwyżki, nie skorzystałam.Pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
aniawierz Re: Co to za bzdury tu piszecie? 12.05.08, 22:44 z ust mi to wyjełaś. ja zaczynałam 4 lata temu i nawet 1200 brutto nie miałam, nie wspomnę jaka mam obecnie stawkę.... starzy pracownicy mają nieporównywalnie niskie zarobki do nowo przyjetych, praktycznie nie sa doceniani. od stycznia jest program premiowy więc zobaczymy jak to bedzie... na papierze pieknie wygląda... a do tej pory nieliczni mieli dodatkowe pieniązki (przeważnie za szkolenia nowych pracowników i to też grosze)... bony były dawno temu... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: zażenowana Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.08, 21:01 Ta praca to horror!Jest masa nowych osób i większośc z nich przechodzi chrzest bojowy,mocniejsze ryczą,zaciskają zęby i próbują dalej,ale i tak wkońcu uciekają.TAK NAPRAWDĘ TO JEST GRUPA UPRZYWILEJOWANYCH OSÓB,które mają przywileje w postaci dodatkowych przerw,czy obijania się na zapauzowanym a także premii,które pojawiają się wtedy,gdy pracownicy hurtowo składają wypowiedzenia.Osoby z małym stażem mają tylko te 2x15min.przerwy i w trudnych sytuacjach niekiedy wielką łaskę,że koordynator pomoże.Klimat fatalny,zazdrość o nowych pracowników,którym"jakby"daje się większe szanse i pieniądze.Ale nie łudźcie się,po okresie próbnym do podstawy 1700brutto,dochodzi zazwyczaj podwyżka w wys.100zł też brutto.No chyba,że znasz język,to tyci więcej.Najgorsza praca w moim życiu.przychodzisz do pracy niewyspana,bo śni się po nocach,a potem 11 i pół godz.nawijasz aż sucho w gardle.Na prośbę wyjścia na chwilę na powietrze(bo smród i duchota totalna)przy ciągłych połączeniach nie masz na to szans.Do dyrektyw europejskich firma nie stosuje się nawet w 1 stopniu.Dziwię się,że nikt jeszcze nie nagłośnił w mediach tego wyzysku i olewanie norm unijnych.Powinien pojawić się inspektor z IP. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pepsi Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.aster.pl 14.01.08, 12:50 Skoro już napisałaś,że sytuacją w firmie powinien zająć się inspektor pracy to na co jeszcze czekasz-zgłoś to w końcu.Ludzie,potraficie tylko narzekać,zamiast gadania,róbcie coś konkretnego. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pracownik Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.derby.waw.pl 16.01.08, 14:39 Nie zgadzam sie z tym co piszesz, ja pracuje tutaj juz ładnych parę miesięcy i nie mam takich odczuć. Wg mnie atmosfera jest ok, a że telefony wciąż dzwonią, cóż - taka praca. Uwierz mi ze w pracowałam w CC gdzie było głośniej, ciaśniej, gorzej płacili i ogólnie warunki dużo gorsze więc chyba nie wiesz o czym mówisz. Tu wbrew temu co piszesz dbają o pracownika. Z resztą nikt nikogo nie trzyma na siłę, dlaczego nie poszukasz czegoś innego jak ci się nie podoba? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: zażenowana Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.01.08, 08:31 Dziękuję ci za troskę.Już znalazłam pracę,więc nawet nie boję się poinformować inspekcję pracy,jakie w LM są doskonałe warunki.Dostałaś talony na święta?A może choć długopis? Przypuszczam,że nadal piszesz ołówkiem lub własnym długopisem,bo w LM zawsze był z tym problem. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: 999 Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.gprs.plus.pl 22.01.08, 16:46 e tam, w LuxMedzie fajnie jest ;P Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: czerwona kropka Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.aster.pl 23.01.08, 18:54 Brawo Zażenowana !!!!!Mam takie same odczucia i przeżycia jak Ty.Atmosfera fatalna,socjalu brak i cała reszta to kibel...Masz w 100 % rację trzeba tam wysłać IP.Pozrawiam Cię. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kirrrriiii Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.01.08, 21:31 narzekalem na swoja prace ale jak tak czytam to zaczynam odczuwac ze u mnie wcale nie jest tak zle...co prawda nie siedze na sluchawie ale obsluguje klientow vip, to jednak mam ponad 2400 brutto,pracuje po 8 godzin dziennie , kazdy weekend wolny z urlopem nie ma problemu a i dodatki swiateczne sa:) co prawda mimo wszystko uwazam ze zarobki jak na to odpowiedzialne stanowisko sa za niskie, to jednak was bardzo wykorzystuja bo wiem jaka jest ciezka praca na call center - widze po kolezankach...czytalem ze obsluga klienta to pensje w przedziale 2000-5500, a srednia to 3500...kurcze gdzie tak placa? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: A MOżNA INNACZEJ A Można Innaczej IP: *.aster.pl 28.01.08, 01:23 moi drodzy. już drugie forum czytam o fatalnym klimacie w call center. niestety fakty są takie jak piszecie. niekiedy zarządzający zapominają, że realizujący ich cele ludzie z call center, są naprawdę wyjątkowi. rzeźbią w grafikach (mam na myśli centra medyczne) żeby jakoś pacjenta umówić i jednocześnie wywiązać się z umów swoich szefów jakie podpisali na abonamenty z innymi firmami czy też prywatnymi osobami. A MOżNA INNACZEJ. naprawdę można. idealnie to nigdy i nigdzie. ale lepiej - zawsze :) w niektórych portalach (info....pl) można znaleźć rozwiązanie. trzeba szukać i działać. za spotkanie się nie płaci :). ciekawi i zaangażowani ludzie zawsze są potrzebni :) !! może do zobaczenia ;) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pyzia Re: A Można Innaczej IP: 213.25.195.* 29.01.08, 02:34 praca w lux-med 1200 netto zmiany 12 godzinne święta weekendy urlopy na pół roku przed zamawia się na okres wakacyjny 2 przerwy po 15 minut żadnego pakietu socjalnego, nawet bonów na święta Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Mazak Re: A Można Innaczej IP: 213.25.195.* 08.02.08, 13:56 a w której firmie nie ustala sie planu urlopowego wcześniej? Odpowiedz Link Zgłoś
liebeliffi Re: A Można Innaczej 10.03.08, 13:14 Święta racja Pyziu. żadnego socjalu. Kurde to już w tesco bardziej się opyla mimo to że pensja taka sama i zapierdziel też, ale przynajmniej jak idą święta to dostaniesz bon a nie figę z makiem. Poza tym zawsze można się przyłączyć do koleżanek które pracują w tesco już jakiś czas i pomóc im w strajkowaniu - (można mieć szanse że będzie się na zdjęciu na 1 stronie jakiejś gazety). Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: twardziel Re: Dyrektorzy Luxmedu litości i zrozumienia!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.08, 12:32 Myślę,że trzeba być pełnym optymizmu,żeby wierzyć,że się uda.W LM każdy czeka na pracę,aż ktoś mu MOŻE załatwi,a firma niestety na tym bazuje.To nieuczciwe,żeby pracownik CC zdzierający sobie gardło,znerwicowany od natłoku inforacji i telefonów od zniecierpliwionych pacjentów,mający problem z oczami po 12godzinnej pracy przy komputerze,narzekający na bóle kręgosłupa i po kilku miesiącach pracy już trochę przygłuchy,DOSTAWAŁ PENSJĘ 1300 NETTO.A gdzie szkodliwe?Może właśnie jakieś bony?A wczasy pod gruszą? Przecież zysk firmy wzrasta z roku na rok!To operatorzy CC przez całą dobę dbają o dobro pacjenta,sprawdzają terminy,szukają dobrych rozwiązań,cierpliwie wysłuchują skarg od wściekłych i niekiedy chamskich pacjentów,przekazują wszelkie uwagi koordynatorom.To infolinia ogólnopolska więc jest co robić.Rynek pracy zmienia się,więc WALCZMY o godne warunki.Jest konkurencja!Czy wiecie,że na info...naprawdę są dobre oferty w naszej branży?Opiekun klienta dostaje do 1500-3500netto i to w systemie 8godzinnym,bez pracy w weekendy.I że są dodatkowe bonusy?A WŁADZE FIRMY NIECH SIĘ ZASTANOWIĄ DLACZEGO LUDZIE ZWALNIAJĄ SIĘ W TAK ZASTRASZAJĄCYM TEMPIE.I,ŻE JAKA PŁACA TAKA PRACA.I,CZY ZAPEWNIAJĄ ODPOWIEDNIE WARUNKI A WŁAŚCIWIE STANDARDY PRACY.I,CZY KTÓRYKOLWIEK ODCHODZĄCY PRACOWNIK JEST W STANIE POWIEDZIEĆ COŚ POZYTYWNEGO O FIRMIE.A NA KONIEC,ŻE DOBRY PRACOWNIK TO TEŻ"TOWAR"ZA KTÓRY TRZEBA DOBRZE ZAPŁACIĆ.POZDRAWIAM Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: 421 Re: Dyrektorzy Luxmedu litości i zrozumienia!!! IP: 61.153.145.* 01.02.08, 18:48 Lux-Med to taka "Biedonka" tylko w wersji medycznej. Prędzej, czy później przejedzie się na tym, że co prawda ma 41% wzrost zysków, ale kosztem wyzysku pracowników i oszukiwania klientów. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: 123 Re: Dyrektorzy Luxmedu litości i zrozumienia!!! IP: *.ghnet.pl 01.02.08, 23:32 Zgadzam się z tym całkowicie, zobaczymy czy kiedys docenią ludzi, którzy pracuja na dole i stwierdzą, że od tych ludzi zależy bardzo dużo i docenią.... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: złowieszcz Re: Co to za bzdury tu piszecie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.10, 16:11 Ciekaw jestem w takim razie, jak łączyłaś pracę w Lux Med z chodzeniem do szkoły, skoro pracuje się tu po 12 godzin... Jeśli to faktycznie łączyłaś to zbyt dużym "orłem" w szkole nie byłaś, bo może wieczorowo, albo zaocznie do LO uczęszczałaś. Więc, uważam, że Twoje postrzeganie tej pracy może być z goła odmienne od reszty świadomych ludzi. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kola Re: Są również plusy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.08, 12:15 Ja nie narzekam.Uważam,że o problemach trzeba rozmawiać,informować przełożonych.Jest możliwość "dogadania"zmian,można pracować np. tylko w nocy,w weekendy,na pół etatu.Dobry pracownik może też negocjować pensje.Może nie są to kokosy,ale miło wiedzieć,że firma jednak cię docenia.Minus w firmie jest taki,że w dzisiejszych czasach powinien być zapewniony socjal.To taka smycz na pracownika,wiążąca go z firmą Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pracownik Re: Są również plusy IP: *.derby.waw.pl 05.02.08, 12:18 Nie rozumiem dlaczego piszecie że nie ma socjalu, nie było bonów na święta i to wszystko, a stałe umowy o pracę, bezpłatna opieka medyczna, możliwość wykupienia taniego abonamentu dla członków rodziny, system motywacyjny, możliwość brania dobrze płatnych godzin nadliczbowych, szkolenia...przecież to wszystko socjal! Ja nie zamierzam rezygnować z tej pracy bo wiem, że jak będę dobra to mnie docenią, również finansowo, poza tym czuję się tu po prostu dobrze. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: strachy Re: Są również plusy IP: *.coditel.be 05.02.08, 15:18 > Ja nie > zamierzam rezygnować z tej pracy bo wiem, że jak będę dobra to > mnie docenią Nie mylmy pojęć, nie "wiem, że mnie docenią", a "wierzę, że mnie docenią". Wiara rodzi się tam, gdzie brakuje doświadczeń empirycznych. Co do bogatej oferty socjalnej o ktorej mówisz: - abonament - wszyscy wiemy na jakim poziomie świadczy usługi LM - system motywacyjny - którego wypełnienie jest technicznie niemożliwe - dobrze płatne nadgodziny - człowiek nie powinien pracować więcej niż etat - szkolenia - uściślam, szkoleNIE - jedno, jedyne w historii CC przeznaczone dla szeregowych pracowników A tak swoją drogą to faktycznie zależy co kto lubi. Może komuś ta praca odpowiada. Zarobki faktycznie nie są już takie najgorsze, przeraża tylko atmosfera obozu pracy. Ale tak jak mówię, wszystko to kwestia motywacji, jeśli masz nad sobą widmo głodu to będziesz pracować. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: obiektywista Re: Są również plusy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.08, 17:54 świetny komentarz i bardzo obiektywny. Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
biedron.eczka Re: Są również plusy 07.02.08, 19:24 Czytam i oczom nie wierzę, dlaczego ludzie są tak podli. Wiem , że łatwo jest napisać na forum co nam się nie podoba , co nas boli ale nie rozumiem Tego czemu nie mówicie WY odważni o TYM swoim przełożonym … proszę czekam na odpowiedź. Potraficie tylko narzekać , płakać , biadolić ale nic w tym kierunku nie robicie . TO ŻAŁOSNE słyszycie ŻAŁOSNE !!! BONY jest to tylko i wyłącznie dobra wola firmy … NIK nigdzie nie powiedział , że będziecie dostawać prezenty. Pomyślce bardziej o swoim nastawieniu do pracy … widzę , że dla was to najlepiej nic nie robić ale brac za to kasę , dużą kasę. Znam wiele osob pracujących w innych działach call center i wcale nie jest tam tak kolorowo … jak piszecie. Nie warto pisać , zaznaczam jeszcze raz dla MNIE osoby które ukrywają się pod pseudonimami a nie potrafią otwarcie przyznać i powiedzieć co je boli i co jest nie tak są ŻAŁOSNE !!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kola Re: A Ty Biedroneczko czemu nie masz odwagi? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.08, 17:39 Piszesz,że inni pod pseudonimem to tchórze.Widzę cię przejętą swoją rolą i być może pozycją w firmie,ale sama wypierasz środowisko z którego wyszłaś.Teraz wyżej sr..sz niż d..ę masz.A gdzie twoja cywilna odwaga.Przedstaw swoje prawdziwe imię i nazwisko.A integracja z firmą nie polega na piciu piwa z kadrą zarządzającą ale na zrozumieniu tej drugiej w stosunku do tej pierwszej,i pewnej akceptacji.Jeśli jest podział-my tu,wy tam-to nigdy nie będzie dobrze.Każda LUDZKA osoba rzadząca nie znikała w niesławie,a wręcz przeciwnie-zyskiwała szacunek i zaufanie tych"maluczkich",zwykłych ludzi.Postawa PONAD świadczy o niedojrzałości i dużych kompleksach. Czasami z pewnych niedoskonałości należy wyciągnąć wnioski,a nie brnąć w zaparte.Acha!Mądrość ludowa mówi:"Jaki Pan,taki kram". I zanim ocenisz innych pomyśl sama jaką odwagą się wsławiłaś i ile zrobiłaś podłych rzeczy dla swojej wygody Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pracownik Re: Są również plusy IP: *.derby.waw.pl 08.02.08, 14:01 Nie mam nad sobą widma głodu, pracuję tu o chcę a Tobie bardzo współczuję bo z takim podejściem i negatywnym nastawieniem do wszystkiego to z żadnej pracy nie będziesz zadowolona. Powodzenia! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kola Re: Pracowniku gratuluję ambicji!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.08, 17:45 Pracuj,rozwijaj się i rób tu karierę.Nikt Ci tego nie broni.Ale jeśli nie pracujesz tu tylko przejściowo,to zrozum innych,że taki rodzaj pracy jest poniżej ich ambicji i dlatego są sfrustrowani.Dobrze,że są tacy ludzie jak ty,którzy potrafią się cieszyć z ochłapu.Aby więcej takich,firma będzie miała jeszcze większy dochód a kierownicy dużą satysfakcję,że są w stanie zapanować nad załogą.Nic tak nie budzi lęku,niż bunt pracowników Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: biedronka1508 Re: Są również plusy IP: *.gprs.plus.pl 24.08.08, 16:55 chyba w głowie ci się poprzewracało Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Mazak Re: Są również plusy IP: 213.25.195.* 08.02.08, 07:46 Ja tylko dodam, że narzekają tylko Ci którzy nie potrfili sie dopasować... Jakoś 80 osób tam pracuje i nie odchodzi. Takie narzekanie anonimowe, na forum jest śmieszne. Odmieńcy, którzy wyrażają się negatywnie mogą w każdej chwili odejść z pracy. Firma zapewniła super bezpłatne szkolenia, poza tym wiem, że wielokrotnie organizowane były przez dział imprezy (poza firmą). Lista była otwarta a trafiały na nią poszczególne osoby. Dlaczego? Jeżeli ktoś nie integruje się z firmą to nie ma sie co dziwić, że firma nie integruje sie z nim. Wszyscy tylko wymagają... Na imprezy pozafirmowe chodzą osoby, które chcą pozytywnego "współżycia" w dziale. Nie ma wtedy podziału kierownik->pracownik. WYSTARCZY TYLKO... chcieć! Chcesz podwyżki - powiedz to! Chcesz bonów - powiedz to! Należy mówić o tym co jest ok i o tym co jest nie tak - ale myśle, że forum na gazecie nie zapewni Nam jak to nazywacie socjalu. Kierownicy mogą wnioskować wyżej . . . ale też nie na gazecie! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: HA HA HA Re: Są również plusy IP: *.aster.pl 08.02.08, 20:34 A normalnie uśmiałam się do łez...super szkolenia...jedno.Imprezy integracyjne przy pustym stole bo firmie szkoda..ale zabawa.Pracuje 80 osób..ha ha ha co tydzień zwalnia się 5.Ale super firma.Zastanów się co piszesz. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gość Re: Są również plusy IP: *.chello.pl 12.05.08, 23:01 dziwną matematykę przedstawiasz. w ciągu 3 miesięcy zwolniło się może 5-7 osób nie koniecznie z własnej woli. nie którzy się poprostu nie nadają do takiej roboty. a imprezy bywają. i organizowane przez zarząd i przez samych pracowników. cc często robiło wypady po za lux med gdzie nie było podziału kierownik pracownik. wszyscy się super bawili. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kol Re: Mazaku mam pytanie!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.08, 17:56 Kilka nowych osób zostało jednak w LM z nadzieją umowy na stałe.Ile z nich ją dostało?A jak dużą podwyżką dysponują po okresie próbnym? Dobrze wiesz,że doszli do wniosku,że nie opłaca się angażować,bo firma ich zawiodła.Może przydałby się w LM na CC kadrowiec-dusza człowiek-ktoś,kto będzie występował w interesie pracowników,bo jak widać w tej chwili,ten co coś uzyskał dla siebie,nigdy nie zrozumie maluczkich,którzy boją się otwrcie powiedzieć jak ich skrzywdzono.Ale polityka nędzna,bo z niewolnika nie ma pracownika,a tacy ludzie i tak uciekną,to jest tylko kwestia czasu. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Salsa Re: Mazaku mam pytanie!!! IP: 213.25.195.* 13.02.08, 15:53 Wiecie co? tak słucham tego co mówicie i nie rozumiem.... Przecież nikt nikogo do tej pracy nie zmusza. Przecież sa zapewne rozmowy rekrutacyjne. Ktos coś opowiada na temat specyfiki pracy. Ogólnie uznaje się, że praca w call center jest prosta. Nie wszędzie jak widac. Jak komus nie pasuje to niech zmieni firmę a nie gada. Poza tym może warto byłoby zastanowic się nad swoim zaangażowaniem w pracę a nie tylko stawiac wymagania. Czy ktos pomyślał, że LUX MED cały czas sie rozwija, cały czas imwestuje. To firma która ma przyszłość. Teraz może i pensje są małe ale w końcu pieniądz robi pieniądz i jest ogromna szansa na to , ze to się zmieni. Przestańcie więc ciągle narzekac i albo się ogarnijcie i zacznijcie pracować (gdziekolwiek by to było i cokolwiek mielibyście robić) a nie tylko zrzędzić i narzekać. To naprawdę żenujące...... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kkk Re: Mazaku mam pytanie!!! IP: *.ghnet.pl 14.02.08, 16:41 Masz rację ludziom nie należy się godziwe wynagrodzenie za pracę, za swoje zaangażowanie, tylko mają się poświęcać dla firmy,"bo firma się rozwija" i czekać... może coś dostanie ktoś w przyszłym roku więcej, żenujące...Ile lat można czekać i zyć na debecie? Poza tym nie wiem, dlaczego uważacie, że jeżeli ktoś narzeka na adekwatnośc odpowiedzialności i obowiązków do pensji,to na pewno nie angażuje się w to co robi, każdy człowiek ma prawo pisać to co chce, nie ważne, że anonimowo, a to nie znaczy, że jest złym pracownikiem. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Aylit Re: Mazaku mam pytanie!!! IP: *.netfala.pl 26.05.08, 10:57 hejka:)) Właśnie zaczęłam prace w tej klinice powiedzcie jakie macie opinie na temat pracy,słyszałam że zarobki są koszmarne:(( Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: były pracownik Re: Mazaku mam pytanie!!! IP: *.chello.pl 26.05.08, 17:31 a w której placówce pracujesz??? powiem Ci tak, to jest dobra praca na chwile, na przetrzymanie, bo na dluzsza mete sie nie nadaje. nie dosc, ze nie placa dobrze, to jeszcze wykorzystuja.nawet nie masz szans na jakis awans, no chyba ze popracujesz tam z 10 lat - to bedzie naturalna kolej rzeczy, ze z powodu stazu pchna Cie gdzies wyzej, ale na duzo wieksza kase tez nie masz co liczyc. kierownictwo i koordynatorki (napewno na Raclawickiej i CC) na poczatku sa dla Ciebie mile i sympatyczne, ale po jakims czasie pokazuja na co je naprawde stac. atmosfera przez nie wprowadzana tez jest koszmarna. sporo osob sie zwalnia (z tego co slyszalam to na Raclawickiej tylko w tym miesiacu odeszly trzy stale pracownice i pare nowych osob poprostu zrezygnowalo). wiec, pisze Ci szczerze, zacznij sobie szukac powoli nowej pracy, to w Lux Medzie niczego sie nie dorobisz, no chyba ze garba na plecach i nerwicy. pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Czasowykurfiacz Re: Mazaku mam pytanie!!! IP: *.acn.waw.pl 26.05.08, 23:42 Jeżeli dysponujesz IQ małpy, to zapewniam Cię, że Twoje współpracownice będą zachwycone. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ex Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.08, 08:59 Praca na recepcji w tej firmie jest "boska". Spędziłam ponad 3 lata. Tak jak inni piszą, 12 godzin pracy, 2 przerwy po 15 minut (na które czasem trzeba się naczekać dłuugo, szczególnie na stanowisku na górze - tak się składa że często ktoś z dołu zapomina przyjść na zmianę) Warunki ekstra. Nie można ze sobą na stanowisku pracy nawet mieć wody do picia, bo gdy ktoś zauważy że pijesz, to zaraz wielka awantura. Szczerze mówiąc, to nie chcę więcej pisać bo mnie ponosi... Aha, na recepcji pracuje teraz tylko kilka osób, kolejki po 40 osób oczekujących, a do tego firma podpisuje coraz więcej umów więc i ludzi więcej przychodzi... Firma ma za to jeden plus. Uczy jak mieć twardą dupę... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: IXI Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 15.02.08, 21:07 Prac w Lux-Med a konkretnie w CC to nieporozumienie.Oprócz stresu związanego z nieludzką ilością połączeń,dochodzi jeszcze stres ze strony przełożonych tzw.koordynatorów.Połowa z nich(są naszczęście wyjątki)jest tak niedostępna i pewna siebie że szok.Osoby z krótkim stażem są traktowane w dziwny sposób...są poprostu zlewane z wodą...Poza tym same zakazy i nakazy i nic w zamian.Na wyjście na papierosa trzeba czekać nawet godzinę. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: 999 Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.gprs.plus.pl 15.02.08, 22:05 > Na wyjście na papierosa trzeba czekać nawet godzinę. Porażające fakty... Nie przypuszczałem, że może w tym miejscu dochodzić do takich tragedii :) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: IXI Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 18.02.08, 22:07 Jakbyś odbierał(a)tysiące telefonów przez kilka godzin i jeszcze prosił(a) o wyjście na zewnątrz to zrozumiał(a)że to naprawde problem.Twoja ironia jest zupełnie niezrozumiała. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: salsa Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 213.25.195.* 20.02.08, 11:36 Ja dalej nie rozumiem.... Przeciez jak jest tak źle to po co tam siedzisz????? Ktoś cos mówił o osobach zarządzających. Ludzie, przeciez w każdej firmie są szefowie. Ich rolą nie jest głaskanie po głowach cierpiących pracowników. Poza tym, w mojej przynajmniej firmie jest tak, że jak ktos ma cos do kogoś, nawet do szefa to mówi o tym. Przecież to tez człowiek. Pogadajcie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ка Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.sgmk-group.ru 25.02.08, 16:26 >Poza tym, w mojej przynajmniej firmie jest >tak, że jak ktos ma cos do kogoś, nawet do szefa to mówi o tym. To skoro ta Twoja firma jest taka super, to czemu się nie przyznasz, gdzie pracujesz :))) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: salsa Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.adsl.inetia.pl 02.03.08, 12:20 I co tak ucichło??????? Czy zby wszyscy nagle byli zadowoleni??????? Ciekawostka....... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ania Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 12.05.08, 23:08 zapytaj o statystyki rozmów a dowiesz się że srednio odbieramy ok 300 - 400 max rozmów na osobę (i to raczej dłużej pracującą) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ania Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 12.05.08, 23:06 bo to praca a nie bar (względem papierosów), osoby palące i tak mają więcej przerw niż ci niepalący. a tefony nie dzwonią 12 godzin non stop, nawet w poniedziałki. gadanie że nie ma się czasu na toaletę albo szklankę wody to bzdura. przyznaję nie którzy koordynatorzy mają cięzki charakter ale każdy ma gorsze i lepsze dni. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Zen Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.03.08, 15:08 wszyscy chwala Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ??? Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 04.03.08, 19:55 Lux Med to jedna z najgorszych klinik jaka moze byc. Nie dosc, ze wykorzystuje sie tam pracownikow, to jeszcze oszukuje pacjentow. Firma podpisuje coraz wiecej umow, ma coraz wiecej pacjentow, a nie moze im zapewnic opieki medycznej godnej prywatnej kliniki. To jest smieszne, zeby np. na usg ortopedyczne czekac do polowy kwietnia. Tak samo jest z rehabilitacja czy z dostepnoscia do dobrego kardiologa. Nie dosc, ze Lux Med oszukuje pacjenotw, to jeszcze pracownikow. Np w przychodni na Raclawickiej z powodu braku personelu, mozna bylo brac godziny nadliczbowe. Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, ze polowa pracownikow nie dostala za to pienidzy, bo ktos tam siedzacy w zarzadzie stwirdzil, ze sa nipotrzbnie przyznawane dodatkowe godziny. W kolejc do recepcji stoi ponad 40 osob, a koordynatorki (czesto sa trzy na zmianieee) tylko chodza i poganiaja, a zadna nie usiadzie sama zeby choc troche odciazyc. Same jeszcze niedawno siedzialy na recepcji i powinny wiedziec jak to jest. Ale coz sodowa uderza do glowy. Na Raclawickiej jest istny horror. Wiecznie tylko reprymendy, teksty typu : siadaj, nie gadaj, pacjent stoi. Normalnie gorzej jak w szkole. Jak ktoras z dziewczyna ma swoje zdanie i nie spodoba sie to pani kierownik, to jest prznoszona na inna placowke. Koordynatorzy zamiast pomoc w jakiejs trudnej sutuacji, to sa zniecierpliwieni, ze przychodzimy do nich z jakims problemm, bo podobno wszystko powinnismy wiedziec. Ponizanie tu jest na pozadku dzinnym. Jedna z koordynatorek (K.)jak sie na kogos uwezmie, to koniec. Potrafi rozliczyc nawet z czasu jaki spedza sie w toalecie. Z tym piciem, to tez prawda. Nie mozna miec przy stanowistu kubka z piciem, bo od razu jest afera, a jak chce sie wyjsc napic lub chwile odetchnac swierzym powietrzem, to zazwyczaj slyszy sie tekst : siadaj, bo jest kolejka. Ostatnio nawet dziewczynie, ktora jest w ciazy i zle sie poczula nie pozwolily na chwile odejsc, bo kolejka, bo pacjenci. Moze niektorym jest ciezko w to uwierzyc, ale taka jest prawda. Trzeba przyjsc i przekonac sie na wlasne oczy Odpowiedz Link Zgłoś
czarny.buziaczek Re: Lux Med dział obsługi klienta 05.03.08, 11:11 Ciekawa sprawa ..... Kto nie dostał kasy za nadgodziny na Racławickiej ???? Pierwszy raz słyszę .. Ciekawe również jest to poniżanie - jeśli uważasz, że przychodząc do pracy, przychodzisz na pogawędki to jesteś w błędzie Jesteś osoba która miała zawsze najwięcej nadgodzin.... Czy nie miałas kiedykolwiek zapłacone za nie ???? Co do picia to lekka przesada ... Jak sie siedzi i uchyla od pracy i żąda sie za to pieniędzy - to sorry ale chyba jesteś chora psychicznie dziewczyna w ciąży - no tak przecież to choroba .... Jak ktoś się żle czuje to idzie na zwolnienie - czyz nie ... Więc wszystko co jest napisane to absurd, totalna bzura - mogła to napisać tylko osoba która jest śmierdzącym, ochydnym kłamczuchem ... Pozdrawaim, Odpowiedz Link Zgłoś
gosc321321 Re: Lux Med dział obsługi klienta 03.04.08, 21:10 oj oj ktoś się poczuł, prawda w oczy kole Odpowiedz Link Zgłoś
gosc321321 Re: Lux Med dział obsługi klienta 03.04.08, 21:39 jestes smierdzacym klamczuchem, ojej zaraz sie zesram ze smiechu i kto to mowi? len smierdzcy !!! sama prawda co napisane , pracowalam i wiem co tam sie dzieje, samowola totalna,nawet mi sie nie chce opisywac dodatkowych sytuacji, przenioslam sie stamtad i moge powiedziec, ze bez porownania jednak to zalezy od ludzi, praca nie jest taka tragiczna troche marne te zarobki ale jak ktos byl na raclawickiej i uciekl do innej to ma porownanie i nie narzeka tak, jedyne co moge powiedziec ,ze czytajac te wypowiedzi a na pewno sa one miedzy pracownikami i kadra raclawickiej, przeraza mnie ze hamstwem czuc na 1000m,dziewczynki z raclawickiej uciekajcie gdzie indziej jest o wiele lepiej, hamstwo nadal czuje czytajac a wy macie wciaz na zywo, starajcie sie o przeniesienie, bo tam jak kadry nie zmienia to nic lepiej nie bedzie dziewie sie tylko ,ze nikt nie zwrocil uwagi dlaczego tyle ludzi odchodzi, glownie z raclawickiej, to ze ciezko i duzo ludzi to sciema dla dyrekcji , nie oszukujmy sie chodzi o klimat, a glownie kierow......,ale zaraz mi pojedzie he he mam to gdzies bo juz nie patrze na jej r.. trzymam za was kciuki moje bidulki Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: bIEDRONECZKA [...] IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 00:34 Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: XXXXX Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 19.04.08, 18:26 polemizowalabym czy to taka bzdura. czarny buziaczku, widze ze bronisz sie jak mozesz, ale malo Ci to da, bo wszyscy ktorzy tam pracowali ub pracuja wiedza jak jest naprawde i pewnie gdyby trzeba bylo, to nie zawachali by sie napisac do odpowiednich osob. wystarczy jedna kontrola i... co do picia - to jest to wielki problem na Raclawickiej, bo jak tylko sie pije to jest zwracana uwaga i nawet pacjenci zie z tego smieja, ze mamy gorzej jak w jakis obozach pracy. dziwczyna w ciazy - tak to nie choroba. piszesz o pojsciu na zwolnienie - pomysl czasami co piszesz. kobieta w ciazy ma prawo sie zle poczuc, ale to tez nie oznacza, ze ma od razu latac na zwolnienia. to wcale nie jest absurdem, to jest prawda, a klamczuchem mozesz byc TY czarny buziaczku, bo widze ze za wszelka cene probujesz oczernic innych, zeby tylko Tobie nie dobrai sie do tylka. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Marza [...] IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.05.08, 19:58 Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Łooo Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.acn.waw.pl 24.05.08, 08:37 ale zaleciało pumeksem Dziewuchy, przestańta się brandzlić nienawiścią do się nawzajem. Kochajta się. W tej firmie jedynie miłość pozwoli przetrwać kiłę na comiesięcznym przelewie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pracowinik Luxmed Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.08, 12:58 Witam, Jak masz odwagę napisac oszczerstwa to miej cywilną odwagę się pod tym podpisać. Jak to mówią -papier wszystko przyjmie. Wracając do twojego watku-no cóż widać ,że jesteś bardzo sflustrowana ? Zatrudniając się w takiej klinice jak Racławicka-zostałaś uprzedzona o tym że praca jest cieżka-nikt tego nie ukrywał. Zasada jest taka: w pracy się pracuję a nie plotkuje, ponieważ ktoś Ci za to płaci lub płacił- a zasada jaką wyznajeszjaka płaca taka praca...świadczy tylko o tobie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ??? Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 05.03.08, 17:18 Co do nadgodzin, to slyszalam, tak od osob ktore je biora, ze byly problemy z zaplata za styczen. Ja osobiscie nie biore i nigdy nie bralam dodatkowych dyzurow, bo nie mialam takiej potrzeby, a podpisywac sie nie bede, bo do tej pory pracuje w Lux Medzie(naszczescie od jakiegos czasu nie na raclawickiej, bo musialam sie przeniesc) a informacje o tej placowce i co sie tam dzieje, mam na bierzaca od zanjomych, ktore tam dalej pracuja. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pracowinik Luxmed Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.08, 18:36 I co zamiast pracowac,pozwalają tam plotkować..hm rozumiem rewelacja! Zanim coś następnym razem napiszesz -upewnij się,czy to jest prawda.Nie lubie kłamczuchów!!! Odpowiedz Link Zgłoś
gosc321321 Re: Lux Med dział obsługi klienta 03.04.08, 21:17 no no pani kierownik pelna geba Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ... Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 19.04.08, 18:17 a kogo to obchodzi czy lubisz klamczuchów czy nie. a jezeli chodzi o upewnienie sie - to jest wiele osob ktore pracuja badz pracowaly na Racawickiej, ktore sa w stanie wszystko potwierdzic co zostalo wczesniej napisane o tej placowce, bo to najszczersza prawda. sama tam kiedys pracowalam i wiem jak bylo, tylko to bylo jeszcze za czasow kiedy obecna pani kierownik byla koordynatorka i miala malo do gadania. moim zdaniem, osoba ktora najezdza na osobe i wyzywa ja od smierdzacych klamczuchow, poczula pewna obawe, ze wreszcie wyjda na jaw wszelkie machlojki, ktore sa tam robione i jak tam sie naprawde pracuje. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ala Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 19.04.08, 18:34 oj tak, z cala pewnoscia to wypowiedz szanownej pani kierownik z Raclawickiej, ktora zaczyna czuc smrod przy dupie, bo wreszcie ktos sie odwazyl napisac o niej i tej placowce prawde. takie chamskie wypowiedzi sa typowe dla PANI KIEROWNIK i "swity koordynatorek" z Raclawickiej...powoli zaczynaja bac sie o stolki i slusznie, bo moze ktos wreszcie zrobi z tym pozadek Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gosc Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.08, 18:54 Skoro nadal jest tak żle - to dlaczego twoi znajomi się nie przeniosą, tak jak ty. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ??? Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 05.03.08, 19:10 Teraz z przeniesieniem sie jest ciezko, bo na Raclawickiej jest mala obsada i nikogo nie puszcza na inna placowke. Czesc dziewczyn przeszla na nowa klinike na al. St Zjednoczonych( mi tez sie udalo), a na ich miejsce przyjeto malo osob, wiec sa braki. Nie mam powodow, zeby nie wierzyc w to co mowia. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Follow me Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.cache.telstra.net 05.03.08, 20:10 A ja mam takie pytanie do koordynatorów - czy to jakieś odgórne wytyczne, abyście podawali się za zadowolonych pracowników? Bo to na prawde żałosne, kiedy "szeregowy pracownik" wypisuje peany na czesc LuxMedu, ruga niezadowolonych, żądając ujawnienia się, ewentualnie pisze, że w jego firmie jest inaczej, zostawiając przy tym swoje IP, które jest numerem Luxmedowskim. Moje kochane, szeregowi pracownicy LM nie mają na swoich stanowiskach dostępu do internetu. No sory, ale jeśli wymagacie odwagi od innych to sami ją miejcie. Poza tym zachowujecie się jak były premier mówiący o czarnym i białym. Dla mniej rozgarniętych, którzy nie wiedzą o czym mówię, w tym pani od "flustracji" kilka postów wyżej, przypomnę, że mówił, iż żadne krzyki nie przekonają go, że białe jest białe, a czarne czarne. Nie czarujmy się, większość dobrych pracowników już dawno z tej firmy uciekło, pozostali ci, którzy szukają, desperaci i osoby, które nie znajdą innej pracy. Szanowna Salso, pisząca w godzinach pracy ze służbowego komputera, napisz proszę, ile osób w Twoim dziale ma staż pracy powyżej roku, ile osób nowoprzyjętych odchodzi w pierwszych dniach szkolenia? Tu nie chodzi o pieniądze. Tu chodzi o podejście do pracowników i warunki pracy. Czekam na chwilę, kiedy nad wejściem do CC LuxMedu pojawi się napis, znany z innych firm o takiej organizacji pracy - "Arbeit Macht Frei". Jeśli nie zmienicie swojej mentalności też skończycie na śmietniku historii. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gosc Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 08:28 Jak masz pytanie do koordynatorów - to do nich zadzwoń.. zdziwisz się ale na Racławickiej jest dostęp do internetu i nie tylko u koordynatorów,no tak ale to przecież nie możliwe -przecież tam tylko trzeba pracować- a to jest nowośc dla Ciebie. Powtarzam jak sie komuś nie podoba to nikt go nie trzyma na siłę! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Inform@tyk Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 16:41 Siedzę, czytam i leje ze śmiechu... <hahaha> Debilizm okazany w postach atakujących firmę jest poniżający również dla niej. Kto zatrudnił kiedykolwiek takie łajzy ??? Gdybym zarządzał firmą, której pracownicy byli lub aktualni wypisują na forach takie rzeczy to wydałbym sporą kasę na prawników. Apropos IP komputerów to sprawdzić tego nie może każdy. Co ty zatem "Followku" - tak będę do Ciebie pisać, próbujesz osiągnąć tym gadaniem. Domyślam się, że wyżalenie się na forum to najwyższa forma wypowiedzi na jaką Cię stać... To przykre, że polskie społeczeństwo tak się opóźniło. A może "Followku" wyjedź do Irlandii czy GB bo obniżasz poziom inteligencji w kraju. Wiem, że wszystkie odmiany forum czy chatu są dla ludzi, którzy odwagą dorównują ratlerkowi. Słowa te kieruje do wszystkich, którzy uczepili sie tego forum... Zaczynacie być nudni! Pracownicy, koordynatorzy... A swoją drogą -> Pracowniku, nie odpowiada Ci wynagrodzenie? Zwolnij sie lub zostań kierownikiem (jak sie nie uda to się zwolnij) teraz jest mnóstwo pracy. Albo sam załóż firmę. Apeluję: LUDZIE NIE PONIżAJCIE SIę WIęCEJ NA TYM FORUM! PS - sprawdziłem IP komputerów z których płynęły wypowiedzi na tym forum... Zaskakująco często pojawiał się jeden... bynajmniej nie z LM. Ktoś się chyba wkręcił/a i kogoś mocno skrzywdzono. A może się nie nadawał/a bo był za durny!!! Followku sprawdź moje IP, napisz na forum skąd piszę... Sprawdzimy jaki jesteś dobry... A może tchórzysz? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Follow me Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 201.234.80.* 06.03.08, 20:51 Hoho, toż to jakiś prawdziwy hacker się odezwał. Człowieku, gdybys miał choć cień pojęcia o tym co piszesz, to byś się nie odzywał. Gdybys miał choć cień pojęcia, to nie używałbyś neostrady :))) Jakakolwiek argumentacja kierowana pod adresem osoby Twojego pokroju jest nonsensem, ale żebyś mógł zajrzeć w google i nauczyć się kilku nowych trudnych pojęć to napiszę, czemu się skompromitowałeś/aś: 1. Na podstawie końcówki ICMP, którą wyświetla forum, możesz sobie sprawdzić pogodę na jutro, a nie czyjeś IP. 2. Na podstawie początku numeru IP osoba, o poziomie inteligencji porównywalnym z ziemniakami oferowanymi na promocji w Tesco widzi, że to numer LM. To tyle z mojej strony - na koniec apel do kierownictwa - napuszczajcie bardziej rozgarniętych prowokatorów. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Follow me Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 201.234.80.* 06.03.08, 21:03 Aha, jeszcze celem oszczędzenia Ci czasu na pisanie kolejnych mądrości poniżej zamieszczam opis. Nazwa sieci: LUX-MED Kraj: PL Pula adresów IP: 213.25.195.32 - 213.25.195.39 Opis sieci: LUX-MED S.A. ul. Raclawicka 132 B 02-634 Warszawa TPNET for abuse: abuse@tpnet.pl Dane adresowe sieci: ul. Raclawicka 132 02-634 Warszawa POLAND ul. Raclawicka 132 02-634 Warszawa POLAND Dziękuję, miłego obmyślania kolejnej prowokacji Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: czerwona kropka Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 18.03.08, 21:56 ale mu dałaś..informatyk z Bożej łaski...ha ha ha .ale dziwi mnie że tak umilkło szanowne forum.słyszeliście co wprowadzono w CC ??? głupie grafiki na przerwy i kolejne na wyjście na papierosa.czuję się jak osaczone zwierządko w klatce.nawet wychądząc do toalety muszę to zgłosić.ale jaja..ciekawe co na to PIP Odpowiedz Link Zgłoś
gosc321321 Re: Lux Med dział obsługi klienta 03.04.08, 21:24 no wlasnie ja sie przenioslam i na szczescie udalo mi sie, swieta racja o raclawickiej to oboz pracy i nie chodzi, ze praca ciezka ja sie jej nie boje ale nie do zniesienia jest atmosfera, a glownie zachowanie niektorych, i rowniez sie nie przedstawie a to dlatego, ze nie wchodze w dupe dyrekcji tylko sumiennie pracuje, a zlosliwosc niektorych moglaby mi zaszkodzic bo zamiast zajac sie robota to intrygi obmysla (ja). Odpowiedz Link Zgłoś
gosc321321 Re: Lux Med dział obsługi klienta 03.04.08, 21:15 prosze prosze ktoz to pisze? czyz nie pani kierownik? jakos znajomo hamstwem zalecialo Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: eks... Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 19.04.08, 00:52 dokladnie, szanowna Pani kierownik, wypisz - wymaluj Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ania Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 12.05.08, 23:12 odnośnie "W kolejc do recepcji stoi ponad 40 osob, a koordynatorki (czesto sa trzy na zmianieee) tylko chodza i poganiaja, a zadna nie usiadzie sama zeby choc troche odciazyc. Same jeszcze niedawno siedzialy na recepcji i powinny wiedziec jak to jest. Ale coz sodowa uderza do glowy." na cc jest 20-30 oczekujących długie minuty na połączenie a koordynatorzy zamiast samemu odebrać, wołają, odblokować się, czemu tyle osób jest na pauzie! koordynatorzy szybko zapominają jak sami odbierali telefony i co wtedy mysleli o swoich koordynatorach... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: tyuj Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.03.08, 11:35 htn Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: .... Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.crowley.pl 20.03.08, 18:53 normalnie Lux Med spada na psy... nowych pracownikow nie przybywa, a starzy palnuja zmane pracy... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pacjent Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 01.04.08, 00:09 Mam od paru lat wykupiony abonament w Centrum Medycznym Lux Med. Kiedys to byla klinika na poziomie, a teraz co sie tam wyprawia to przechodzi ludzkie pojecia. Korzystam z kliniki na u. Raclawickiej i z przykroscia musze stwierdzic, ze z miesiaca na miesiac jest tam coraz gorzej. Do lekarza specjalisty trzeba niekiedy czekac ponad tydzien, terminow na usg ortopedyczne czy rehabilitacje nie ma do konca kwietnia, a do lekarza dyzurnego czesto trzeba czekac i ponad trzy godziny. Ludzie, to jest poprostu smieszne, zeby tak funkcjonowala prywatna klinika. Nawet do recepcji sa kolejki, nawet trzeba czekac po pol godziny zanim podejdzie sie do recepcjonistki. Ale wcae sie nie dziwie, ze tak skoro na 10 stanowisk funkcjonuje 7 lub 8. Nie mam za zle recepcjonistka, ze czasami to wszystko tak wolno trwa. To sa ludzie, ktorzy maja prawo do przerwy w czasie pracy, a nie do ciaglej pracy bez wytchnienia. Panie na recepcji sa sympatyczne i zawsze pomocne, to chyba jedyni pracownicy w tej firmie na ktorych mozna liczyc. Ostatnio zauwazylem, ze czesto musza liczyc na siebie same, to nawet ich przelozone nie racza w trudnych sytuacjach pomoc. Nie raz bylem swiadkiem takiej sytuacji. Sa bardzo niemile w stosunku do swoich podwladnych, a Pani kierownik czy osoba ktora czuwa nad praca calej recepcji (siedzi gdzies tam z tylu i Jej nie widac) nawet nie ma szacunku do pacjentow. Kiedys jak czekalem w kolejce do recepcji to ta Pani kierownik tak glosno z kims rozmawiala, ze slychac Ja bylo na calym parterze. To jest nie do pomyslenia, zeby tak sie zachowywac. Mnie jak i zapewne innych pacjentow malo obchodzi Jej zycie osobiste. Tak wiec z przykroscia stwierdzam, ze jestem coraz mniej zadowolony z uslug Lux Medu. Zastanawiam sie nad rozwiazaniem umowy. Jak dalej bedziecie stawiac na jakosc, a nie ilosc, to bedziecie tracic pacjentow. Zrobcie wreszcie cos z tym!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pacjent Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 01.04.08, 00:12 W ostatnim zdaniu mojej wypowiedzi przejezyczylem sie - chodzilo mi, ze jak daej bedziecie stawiac na ilosc, a nie jakosc, to bedziecie tracic pacjentow. Nie raz slyszalem negatywne opinie na temat LuxMedu. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Biedroneczka Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 00:26 To se wykup abonament mendo gdzie indziej Jak Ci coś nie pasuje to nie przychoć Pieprzenie jak gdzieś mi sie nie podoba to nie chodzę. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: :))) Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 19.04.08, 18:44 widze, ze biedroneczka nauczyla sie jednego stwierdzenia - MENDO - i tylko je umie uzywac w swoich wypowiedziach. prawda w oczy kole, bo ktos napisal prawde o Raclawickiej i zachowaniu przelozonych recepcjonistek. Biedroneczko jestes zalosna - jedyne co, to umiesz ponizac ludzi i byc wobec nich chamska, ale moze to normalne zachowanie w miejscu, w ktorym mieszkasz. a moze ty nam sie przedstawisz, zeby osoby ktore cie nie znaja, wiedzialy z kim maja do czynienia. przeciez lubisz upubliczniac czyjes nazwiska (wczesniejsza wypowiedz), to podaj i swoje. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: :))) Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 19.04.08, 18:52 a co do rzekomej premii 600zl, to watpie zeby ktos taka dostal. byly kiedys jakies jednorazowe premie i fakt - pare osob je dostalo, ale nigdy nie bylo premii 600zl. sa premie 500zl brutto podobno za zaangazowanie, ilosc osob odrejestrowanych itd, ale dostaja je nieliczni. na raclawickiej te najwyzsze premie dostaly pupilki, rodzina i blizsi znajomi pani kierownik. te ktore byly mniej lubiane dostaly, i to nie wszystkie, jednorazowo 200zl brutto. no, ale tak to juz jest, ze rodzina i zanjomi sa bardziej faworyzowani, a ci ktorzy naprawde sie wykazuja, to sa niedoceniani i dostaja po dupie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Malutka Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 20.04.08, 15:57 Ja napiszę tylko jedno-na Racławickiej jest kołchoz jakiego nie ma w żadnej innej placówce LUX MEDU.Nie dziwię się,że tyle pracowników ucieka i cały czas brakuje osób do pracy. Ogólnie praca naprawdę fajna,szkoda tylko,ze tak źle to wszystko jest zorganizowane i rzeczywiście stawiają na ilość a nie jakość.Do kierownictwa nie mogę się przyczepić bo nigdy nie miałam z nikim żadnego zatargu.Az włos się jeży jak się to czyta.......... :((((((((((((((((((((((((((((((((((( Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: OJ PREMIE PREMIE Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 21.04.08, 22:05 W każdej komórce Lux Med są premie.Np.w CC pupilki koordynatorów dostaja od 250-600 zł.brutto.ale jak trafnie stwierdziłaś są to nieliczni.Trzeba mieć dobre plecy ,aby zostać wyróżnionym..Bez komentarza... Odpowiedz Link Zgłoś
calineczka-c3 Re: Lux Med dział obsługi klienta 22.04.08, 22:57 wiecie co dziwi mnie jedno, że nikt nie stara się nic zmienić, cała ta farsa na racł... trwa już tak dlugo i ........... trwa. Ile jeszcze zależy od was, a swoją drogą dziwię się osobom na stanowiskach wyżej niż kierownik, że nie zrobili jeszcze porządku ze swoją kadrą zarządzającą rcepcją, taki przykład z góry, nie dziwię się pracownikom. Swoje na ten temat wiem, ale zacowam dla siebie, nie będę komentować na forum, mam tylko nadzieję, że kiedyś sprawiedliwości stanie się........... jak mówi przysłowie Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: brązowa Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.jelonki.robbo.pl 23.04.08, 11:00 Czytam i jestem zszokowana!!! Pracuje tam juz jakis dluzszy okres czasu i jak do tej pory nie mam problemow z kadra zarzadzajaca. Ani z Pania Kierownik jak ja tu nazywamy ani z koordynatorami. Jesli sie popelnia bledy to trzeba sie do nich przyznac i umiec lub probowac je rozwiazac, z tego co wiem jest to zasada nie tylko w pracy ale tez i w zyciu prywatnym. Co do picia, to codziennie biora sobie kawe i stawiam na biurku normalnie pijac. Jeszcze nikt nigdy mi nie zwrocil uwagi, moze osoba ktora pisala o piciu robila to w sposob niedelikatny. Co do przerw na papierosa, to tez nigdy nie mam problemu, jesli chce zapalic, to samam wiem w ktorym momencie moge, poprostu mysle kategoriami ze glupio mi jes tak wstac i pojsc zapalic jesli widze ze kolejka dluga. Szkoda mi tych pacjentow(! Jedni sa chipochondrykami ale sa tez tacy ktorzy sa naprawde chorzy i trzeba im pomoc. Jesli chodzi o premie to z tego co wiem to nie sa one przyznawane przez Pania Kierownik tylko przez wyzsze instancje, wiec jakie kolwiek tresci dotyczace ze po rodzinie i tak dalej sa wrecz glupie. Pani Kierowni nie ma na to zadnego wplywu!!!! Fakt ze place sa niskie i nie relatywne co do pracy ale jest to nie tylko problem pracownikow obslugi recepcji ale tez i samych lekarzy. Dlatego moze jest taka rotacja w kazdym z dzialow LM. Wiec mysle ze najezdzajac tu na Pania Kierownik, Koordynatorow nic nie sie nie zdziala bo i tak nie od nich zaleza pensje. Powiem jedno, jesli ktos pracowal z wczesniejszym kierownikiem ktory byl na Raclawickiej to wie ze wtedy to byl problem z podwyzka!!! Ale jak na razie to mam wrazenie ze wypowiadaja sie tylko osoby ktory byly tam przejsciowo lub chwilowo. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: OJ PREMIE PREMIE Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 24.04.08, 21:17 Od kiedy to kierwonik czy koordynator nie ma wpływu na Twoją premie czy podwyżkę.Myślisz że kto o to wnoskuje ..anioły...Więc jak dobrze żyjesz z w/w osobami to i masz kasę.... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ... Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 06.05.08, 23:13 zapewne "brązowa" dobrze zyje z kierownictwem , pewnie to jedna z ich pupilek, dlatego tak stara sie wszystko sprostowac i przedstawic wszystko w lepszym swietle. wiekszosc osob, ktore pracuja badz pracowaly na raclawickiej moga smialo stwierdzic, ze kierowniczka i koordynatorki sa chamskie i wredne, tam nie trzeba nawet pracowac, zeby wiedziec jakie jest zachowanie kierownictwa Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: była pracownica CC Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.08, 21:49 Pracowałam w CC i złego słowa nie dam powiedzieć na koordynatorki, grafik układały zawsze fajny, dopasowywały do potrzeb, nie było problemów z zamianami, gdy coś wypadło, ale to było wtedy gdy w CC pracowało 20 osób, po 10 na zmianie. Fakt, płacą bardzo marnie i dlatego odeszłam, wytrzymałam krótko, ale dla pocieszenia powiem, że gdy chciałam się zwolnić, zaproponowano mi 500 zł brutto podwyżki. Niestety nie wytrzymywałam napięcia, telefonów dzwoniących bez końca, z żalem odchodziłam, atmosfera przynajmniej 3 lata temu była super. I nie jestem, jak niektórzy piszą jedną z pupilek, nie pracuję już tam, do chwili obecnej,gdy dzwonię i potrzebuję cokolwiek załatwić spotykam sie z życzliwością koordynatorów, pozdrawiam serdecznie.Była pracownica CC Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ania Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 12.05.08, 23:35 szkoda że nie wiem kto pisął. pewnie razem pracowalyśmy. mas zrację jakbyło nas 20 na grafiku to było niebo. nawet wspołpraca z innymi działami była spoko. koordynator był jeden i Ala. teraz jest ich 7-mioro i nie z każdym można normalnie pracować. atmosfera jest beznadziejna porównując do tamtych czasow, nie mamy już chwilki aby zamienić więcj niż kilka zdań ze sobą, nawet w wiekszości nie znamy swoich imion... a kiedyś kazdy prawie był nabierząco z sytuacją koleżanek w cc... szkoda że te czasy mineły... były niższe pensje ale i mnie pracy, stresu, chamstwa, podkładania świń, stwarzania nie potrzebnych trudności... zazdroszczę że w odpowiednim momęcie zmieniłaś pracę i zachowąłaś dobre wspomnienia... pozdrawiam serdecznie Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Smiechu warte Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 21.05.08, 20:22 A co powiecie na to ..Mimo że w CC jest aż 7 koordynatorów na czas nie obliczyli nadgodzin.Hmm byli tak zarobieni że szok.A ludzie czekają na swoją kasę.Połowa z nich nic nie robi.Siedzi i kasę zarabia za nic.Super firma.Polecam. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Czasowykurfiacz Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.acn.waw.pl 24.05.08, 00:52 Widzę, że na tym forum bardzo podobne nastroje panują jak w samej pracy. Ze wszystkich stron ziejące nienawiścią pacjenty, nierzadko koleżanky i kolegy z pracy, ale czemu się dziwić, jeżeli oczekiwania za wkład pracy nie zostają w umiarkowanym nawet poziomie zaspokojone. Tak już jest na świecie, że Ci na górze dążą do maksymalizacji zysków więc tym na dole zazwyczaj pozostaje kałuża zdechłej nadzieji na lepsze i bogatsze jutro. Taki jest SYSTEM. Niema co narzekać, zawsze mogliśmy się urodzić w fabryce Adidasów na Tajwanie i do końca życia wąchać kauczuk lub inną gumę za dolara dziennie. A ja wam powiem dziatki moje, że się luxmedowych whores już nie boję. Zastanawiam się jakiego zaćmienia czy innej półpomroczności jasnej doznać musiałem, że się tu zatrudniłem. Na szczęście w porę się obudziłem i poczęstowałem brać słodkim NARA. Niewątpliwie polecam pracę w tej firmie, poprzednie moje doświadczenia pracownicze nigdy nie były tak extremalne. Wysoki poziom zahartowania i bonusowe rotawirusy są niewątpliwie nieodzownym elementem bagażu otrzymywanym podczas tej pracy. Każda nowo przyjmowana osoba cechuje się niższym IQ. Zaryzykuję stwierdzeniem, iż nie jest to funkcja liniowa, wręcz logarytmiczna. Strach pomyśleć co dzieje się w tym momencie. Bombardowanie nowymi pomysłami przez głupie koleżanki, słuchanie życiowych problemów, oglądanie wytapetowanych mórd potrafi uodpornić człowieka na zarazę, rzeżączkę jak i atak waleni kolumbijskich. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Obiektywna Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 80.54.108.* 28.05.08, 19:14 A moje zdanie jest takie,ze o kwesti wynagrodzen decyduje zarzad,a nie zadni koordynatorzy czy jacys kierownicy.Przeciez niektorzy na tym forum popadli w jakoms chora paranoje najezdzajac na nich,przeciez wiadomo ze "z niewolnika nie ma dobrego pracownika" i napewno(koordynatorzy i kierownictwo) chca,aby im podlegli pracownicy byli zadowoleni z pracy oraz z zarobkow!Ja zostalam wychowana tak,ze do pracy przychodzi sie pracowac,a nie pogadac,napic sie kawki czy herbatki,bo od tego mam czas po pracy.A jesli mi praca nieodpowiada to zwalniam sie i znajduje sobie nowa,a nie wszystkie swoje frustracje wyladowuje na ludzi,ktorzy tak naprawde niemaja zadnej wladzy w LM.Charuja tak samo jak my! To jest pozatym bardzo specyficzna praca,poniewaz jest to praca z ludzmi chorymi,badz uwazajacy ze sa chorzy i potrzebuja jak najlepszej zajac sie nimi poniewaz za to placa i wymagaja!Czasem maja dobry humor a czasem zly.Oczywiscie kazdy z nas inaczej reaguje na awanture za cos co tak naprawde niejest jego wina!Musimy sie wspierac razem a nie wyzywac i szukac dziury w calym(jesli oczywiscie macie zyczenie dalej tu pracowac).Mam nadzieje ze niektore osoby dadza sobie juz spokoj z pisaniem jakis totalnych bzdur,bo naprawde koordynatorzy nie sa winni ze sie tu zatrudniles (as) i zgodziles(as) sie na Takie ZAROBKI i warunki pracy!!! Pozdrawiam Tych,ktorzy normalnie podchodza do specyfiki pracy w LM:) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kasiaxxx Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.centertel.pl 28.05.08, 22:45 ładnie to napisałaś pani kierowniczko! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: podwyżki Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.crowley.pl 29.05.08, 21:46 moja koleżanka przeniosła sie do placówki na St.Zjednoczonych i podobno tam już szykuje się druga podwyżka. wiekszość dziewczyn zarabia tam po 1600zl na rękę i w najbliższym czasie dostana kolejną podwyżke. na Racławickiej natomiast podwyżek nie ma i nic nie wskazuje na to, żeby były. jak to jest, że inne placówki maja kase na podwyżki, a Racławicka, gdzie jest najwięcej pacjentów i ma najwięcej pracy, nie. to jest niesprawiedliwe wobec osób tam pracujących. nacharują się one dwa, a nwet ze trzy razy, bardziej niż osoby w pozostałych klinikach, a mają najniższe stawki. wcale się nie dziwie, że ludzie się zwalniaja. ostatnio odeszły trzy osoby. dobrze zrobiły, mam nadzieje że wiekszość osób tak zrobi. nie dość,że atmosfera w pracy jest okropna, to jeszcze kasa mała. poprostu koszmar!!! jeśli czytają to forum osoby, które w przyszłości miałyby zamiar zatrudnić się w Lux Medzie, to odradzam. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: wredna Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.centertel.pl 29.05.08, 22:07 na Racławickiej nie będzie podwyzek, ponieważ na podwyżki trzeba sobie zasłużyć!!!!!!!!!!!!!!!!! Najlepiej rzetelną pracą! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: podwyżki Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.crowley.pl 30.05.08, 10:51 to życze Wam powodzenie w utrzymaciu personelu!!!!!!bardzo dobrze, że ludzie się od Was zwalniaja. spodziewajcie się kolejniego zwolnienia!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: tajny agent Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.2a.pl 31.05.08, 22:52 tak naprawdę, to te podwyżki powinny być znacznie wyższe niż jakieś 400zł. Poza tym zależy co kto w życiu chce osiągnąć, ja w tej firmie nie widzę dla siebie przyszłości, Ta praca jest dobra na rok, na dwa, jak ktoś chce sobie dorobić, bo jak pomyślę że miała bym do końca życia podawać tylko wydruki i wysłuchiwać czasem nieprzyjemnych uwag pacjentów to mi się wszystkiego odechciewa;( Ale jeśli ktoś nie ma ambicji na jakąś ciekawszą i lepszą pracę to podwyżka w tym przypadku załatwia sprawę:) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gosc Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.08, 11:56 Jeśli w Al. St.Zjednoczonych sa takie , podwyżki to dlaczego nagle zwoliniły się 4 osoby? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ??? Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.crowley.pl 30.05.08, 13:12 4 osoby to sie zwolnily z RACŁAWICKIEJ i kolejne maja zamiar to zrobic w najblizszym czasie Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: mrówka Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 26.01.09, 20:03 Dołączam się do grona osób, ktore twierdzą że lux med jest beznadziejny i nie szanuje pracownika. Naiwnie myślalam, że pracownik sie liczy,bo przecież pracuje na sukces i renome firmy...firma bazuje na "świeżej krwi" - rotacja personelu jest wpisana w "plan" funkcjonowanaia firmy, nie liczy się pracownik... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: jaga Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.dynamic.chello.pl 26.08.15, 06:42 Kierowniczka? I tyle błędów ortograficznych w wypowiedzi? Jestem klientką, nie pracownikiem. Ale jeśli macie tam tak nieogarniętych kierowników, to co oni tam robią? Współczuję ludeczkom z działu obsługi. Niestety to koszmarna praca, najbardziej obciążająca i niewdzięczna. Niewarta tak marnych pieniędzy i wiecznego stresu. Trzymajcie się i szybko podejmujcie decyzje zmiany na lepszą pracę:) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: brązowa Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.robbo.pl 13.09.08, 00:58 Powiem jedno, sama sobie wypracowałam taką pozycję że mogłam się z i Kierownictwem i z Koordynatorami dogadać. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Jest to prosta zasada. Jeśli Ty nie idziesz im na rękę to dlaczego liczysz na to że ktoś Ci pójdzie, wcale nie mam na myśli poświęcania się w ramach robienia nadgodzin. Nie wiem kto tu tak wogóle kadzi, po co to komu? Myślisz że jak pójdziesz gdzie indziej to będzie lepiej? Naprawdę lubię to co robię, oraz szanuję Kierownika bo jak na razie jest Ona najlepszym kierownikiem jakiego miałam!!! Nigdy nie da zrobić krzywdy komuś ze swojego zespołu a jest to jedna z ważniejszych cech!! Co ważniejsze sama siada na recepcję i pracuje razem z nami!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: maxi Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.adsl.inetia.pl 13.09.08, 20:42 Kierowniczka z Szernera napewno nigdy nie usiadła i nie usiądzie na recepcji bo się boi, nie ma wiedzy tyle co dziewczyny z obsługi. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: edycia Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.spray.pl 14.09.08, 16:07 kierowniczka recepcji to nic w porównaniu z kierowniczka dokumentacji. Trzy dziewczyny zwolniły się na raz. Burdel mają na kółkach, Pacjenci chodza ciagle wściekli bo brak kart w gabinetach. Przy tak marnej obsadzie nie sposób obrobić wszystkiego zreszta komu sie chce za te marne grosze..... Praca w pomieszczeniu bez okien po kostnicy i drzwi zamykane na plastelinę. Zgadzam sie, że w sekretariacie panie sie nie przemęczają ciągle tylko słychać jakie ploty idą i wiecznie tylko kawki i herbatki. Aż dziw bierze że Luxmed stać na utrzymanie takich pracowników pieniądze. Szernera to trzeci świat luxmedowy- niezbyt trzeźwy Pan od kanapek, śmierdzące toalety, podłogi w całej przychodni czarne od brudu. Czy to jest obraz prywatnej służby zdrowia? TRAGEDIA!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ha ha ha Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.09.08, 13:31 takie bzdury wypisujecie, że tragedia. osoby , które to piszą muszą być naprawdę skrzywdzone. inne firmy są na 100 % lepsze - gratuluję naiwności ha ha ha. kierownik z sz. nie raz już uratowała wiele tyłków, z syfu zrobiła jako takie miejsce pracy, z tego co ją znam dyskwalifikuje słabym pracowników, którzy tu się właśnie chyba uzewnętrzniają ha ha ha Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: miki Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.jmdi.pl 19.09.08, 20:58 W końcu ktoś pisze coś pozytywnego o kier. z szer. Uważam, że jest to bardzo dobra osoba i zawsze chciałabym mieć tak dobrego i wyrozumiałego przełożonego.( zawsze można na nią liczyć), a te pokrzywdzone istoty, które piszą takie głupoty...żal mi WAS. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gość Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 80.51.66.* 20.09.08, 19:05 można na nią liczyć ? kiedy gdy się maluje, czesze, rozmawia przez telefon ze swoim mężem ona świetnie improwizuje i nic więcej nie potrafi Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gosc Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.08, 19:25 jestem klientem kliniki przy szernera i odkąd są nowe koordynatorki i kierowniczka wiele się zmieniło choc stare twarze w recepcji nadal są naburmuszone, ale na szczęście jest coraz więcej nowych osób, miłych, pomocnych. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: optymistka:) Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.nettelinwestycje.pl 20.09.08, 22:31 klient nasz pan:))))))))))))))))))))) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: optymistka:) Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.nettelinwestycje.pl 21.09.08, 09:58 A jescze jedno..gdyby nie stare,to by nowych też nie było!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: była Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.08, 22:03 Nie rozumiem tych sfrustrowanych ludzi, którzy się tu wypowiadają. Jeśli mi nie odpowiadają warunki pracy to się na nią nie godzę! Jeśli jest rzeczywiście tak tragicznie to zawijam się i odchodzę, a nie wyrzucam tu wszystkie swoje smutki. To tylko Lux-Med, a nie kancelaria prawnicza albo prywatne biuro rachunkowe. Co niektóre osoby siedząc na recepcji czy na dokumentacji utożsamiają prace z ekskluzywnymi standardami.To jest przychodnia, gdzie przychodzą zwykle chorzy ludzie. .. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gość1 Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.08, 22:06 Ś M I E C H Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: GOŚĆ Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 27.09.08, 18:15 JA TEŻ NIE ROZUMNIEM TYCH WSZYSTKICH CO UCZESTNIKÓW TEGO FORUM Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: lala Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 01.10.08, 22:44 A ja nawet rozumiem, to poprostu rozczarowanie i brutalnie zetknięcie z rzeczywistością.. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gosc Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.10, 12:53 idz się lecz człowieku ;| bo na CC to jest największy zapierdziel ;| i jeszcze sie CC czepiasz, zapraszam poodbieraj tutaj to przestaniesz z jakaś głupią zawiścia gadać, poza tym system premiowy jest zmieniony na kwartalnie juz. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: pracownik LM Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.09, 10:42 uwierz ze jeden czy nawet stu pacjentow w jedna czy druga strone jest nam bez roznicy, odejdziesz ty to przyjda inni, taka prawda, kierownictwo dobrze o tym wie i dlatego maja w glebokim powazaniu dostepna terminow :] osobiscie pracuje w obsludze klienta i zebys ty wiedzial jakie my mamy o was zdanie... Odpowiedz Link Zgłoś
luxkit Re: Lux Med dział obsługi klienta 02.06.08, 14:22 witam wszystkich:) jak tak czytam te wypowiedzi to coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że LUX MED firma rozwijająca się kosztem pracowników. chce by najlepsza ale jakim kosztem:( jeszcze nie spotkałam tu nikogo z Działu Dokumentacji Medycznej, nie wiem jak w innych placówkach ale u mnie jest tragicznie. maximum pracy przy minimum zatrudnienia(a nawet poniżej) rozumiem,że Lux Med chce mieć ten ISO ale my tak naprawdę nie spełniamy jeszcze wymogów. co z tego że będę miała wszystkie podpisy lekarzy w zeszycikach jak w archiwum leżą karty w kartonikach na wierzchu z braku miejsca w szafach,a szaf już nie ma gdzie wstawiać bo pomieszczenie malutkie. Do tego wszystkiego te głupie scalanie-gratuluje osobie która to wymyśliła-powinna dostać nagrodę idioty roku!!! tylko nie pomyślano jak np.znaleźć dokumentację pacjent jak system nie działa(przecież pacjenci nie znają swojego ID)my wtedy musimy wysłuchiwać pacjentów i "robić dobra minę do złej gry". A pensja jaką otrzymujemy to stanowczo za mało,ale o tym to każdy wie:( Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: bibaaa Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.chello.pl 11.06.08, 18:41 Pierwszy raz słysze,ze na Wiatraku takie pensje sa.To chyba plota jakas... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Mika Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.spray.pl 23.06.08, 20:51 Lux Med to najgorsza firma! nie dba o pracowników, stawia na ilość pacjentów. Obiecują podwyżki i na obietnicach się kończy. Pracuję niestety jeszcze na Szernera i szczerze nie polecam tej pracy w tych koszmarnych warunkach i bałaganie jaki tu panuje.Ciągłe fochy Pani Kierowniczki! i informowanie jej nawet o wyjściu do WC porażka!!!!! Już nic nie wspomnę że nie można mieć nawet kubka z wodą do picia przy stanowisku pracy przy 12 godzinnym systemie pracy. Traktują nas niewolników, niedługą zakupią nam pampersy i przykleją tyłek do krzesła. ODRADZAM PRACę W PIEPRZONYM LUXIE!!!!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Kicia Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.2a.pl 27.06.08, 22:21 SPALIĆ LUX MED ;) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: aj Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.06.08, 20:36 "fochy kierowniczki" na szernera ? proszę o szczegóły .. chętnie poczytam o swoich fochach. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ktoś... Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 213.25.195.* 30.06.08, 14:05 Tu niestety droga koleżanko nie ma odważnych żeby powiedzieć cokolwiek wprost.... Mówi się o róznych osobach ale kazdy jest mocny tylko za plecami i oczywiście anonimowo... Poza tym jak ktos sie męczy to po jaka cholere siedzi w LM....???? Nie rozumiem tego, przeciez tu nikt nikogo nie zmusza do pracy.!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
luxkit Re: Lux Med dział obsługi klienta 03.07.08, 16:03 bo jak ktoś Wam powie prawdę wprost to później ma w pracy przejeb... traktowany gorzej,więc na co komu dodatkowe nieprzyjemności w tej pracy? a niektórym trudno zmienić jest prace i porzuci ten pieprzony LUX MED z różnych powodów... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: gość Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 212.160.71.* 05.07.08, 15:53 z niewolnika nie ma pracownika,co te osoby trzyma w Lux Med? dlaczego jeżeli praca w Lux Med jest tak "ciężka" osoby niezadowolone nie zwolnią się i nie znajdą sobie "super świetnej ekstra płatnej pracy" najlepiej takiej w której się nic nie robi!a zarabia się 2000-3000 Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Śmiech Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.aster.pl 07.07.08, 22:32 Tak prężna firma ,a szuka koordynatora zespołu call center???Wszyscy pracownicy tego działu odmówili?I ciekawe dlaczego?Może zbyt dużo obowiązków,a lichutko płacą.Powodzenia w szukaniu naiwnych. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Koko Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.adsl.inetia.pl 26.08.08, 20:36 Wielka Pani Kerownik hahah koń by się uśmiał! z 27 grupy specjalistów ds. obsługi klienta na chwilę obecną zostało 15 osób. To mówi samo za siebie jak Sz.Pani Kerownik motywuje pracowników TRAGEDIA!!!! Nowe osoby szybciej odchodzą z pracy niż przychodzą. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: mika Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.jmdi.pl 30.08.08, 07:25 Ta osoba, która pisze o Pani Kierownik z szer., jak dla mnie to kretynka, czy uważasz, że to ona jest temu winna, najpierw się zastanów, a później osądzaj, a jak komuś nie pasuje atmosfera i szefowa to poprostu niech się zwolni.Czemu nie jesteś taka odważna i nie mówisz tego w pracy. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Koko Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.adsl.inetia.pl 30.08.08, 21:48 "jak komuś nie pasuje atmosfera i > szefowa to poprostu niech się zwolni" Słowa, którymi Pani Kerownik motywuje swoich pracowników BRAWO:) A Szanowna Pani Kerownik nigdy nie raczy pomóc swoim pracownikom w obsłudze gdy jest kolejka pacjentów a nas brakuje w obsadzie tylko przez 8 godz. siedzi w necie nasza-klasa, grono itd.. w innych firmach kierownictwo pomaga pracownikom. Natomiast nasza Pani Kerownik woli sobie zrobić makijaż, nową fryzurę pogadać przez tel w celach prywatnych. Sporadycznie umie odpowiedzieć na zadane jej pytanie związanie z medycyną ( i nie tylko ) Osoba nie kompetentna, nie umiejąca zmotywować grupy ani jej wesprzeć. Faworyzuje kilka osób a resztę uważa za śmieci. Niestety takie są realia i niech Pani Kerownik popracuję nad sobą a potem zwraca uwagę innym.Jeżeli chce wprowadzić zmiany to niech zacznie najpierw od siebie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: mika Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.jmdi.pl 31.08.08, 18:36 Mam nadzieje, że już nie pracujesz, a tak wogóle to jeżeli Tobie by kierowniczka nie pomogła lub nie pomagała to ją popieram. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Koko Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: *.adsl.inetia.pl 31.08.08, 22:59 A jak pracuje to co? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ??? Re: Lux Med dział obsługi klienta IP: 80.51.224.* 10.07.08, 10:23 mam pytanie odnośnie pracy na al. jerozolimskich w luxmedzie? i zarobkach?? Odpowiedz Link Zgłoś