Gość: ala Życie za minimum i maksimum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.09.08, 19:53 Jestem wykwalifikowanym prawnikiem z aplikacją i z doświadczeniem, pracuję dla duuuużego banku. Dużo pracuję, a wolny zawód oznacza, że także po godzinach, bo terminy sądowe gonią. Przeliczając wynagrodzenie za godzinę pracy zarabiam netto za godzinę mniej niż manicurzystka, ale za to 10 złotych więcej niż ogrodnik, co mi pomaga wypielić chwasty. Za miesięczne wynagrodzenie netto /całe/ kupiłam drewnianą budkę na drewno do kominka, wraz z montażem. Montaż kosztował mnie pół miesiąca pracy, bo fachowcy się cenią, a montowali ze sześć godzin .... To tak tylko piszę, bo pewnie zaraz będzie artykuł o dochodowych nadzwyczaj zawodach jak prawnicy, więc żeby ktoś niepotrzebnie nie zazdrościł i nie wyobrażał sobie, jak się tarzamy w mamonie -)) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: a Re: Życie za minimum i maksimum IP: *.chello.pl 24.09.08, 02:36 wlasnie bylem na artykule w ktorym podano przykladowych prawnikow z W-wy i 3miasta z zarobkami 20k ... :-) ale tez z jakiegos innego miasta, z czyms okolo 2k.. Odpowiedz Link Zgłoś