Dodaj do ulubionych

pedagogika

IP: *.wave.net.pl 09.03.04, 23:22
Witam,
jestem juz studentka drugiego roku anglistyki.
Ostatnio pomyslalam, ze chcialabym moze studiowac jeszcze
pedagogike. Mam pytanie:po pierwsze, czy trudno jest sie na nia
dostac (na UW), jak wygladaja egzaminy itd. Przyznaje, ze jestem
juz dwa lata po maturze i wiele rzeczy ze szkoly sredniej zapomnialam.
Po drugie - jak sie studiuje itd. Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam.
n.
Obserwuj wątek
    • Gość: nadja Re: pedagogika IP: *.wave.net.pl 10.03.04, 22:21
      up
    • Gość: nadja Re: pedagogika IP: *.wave.net.pl 14.03.04, 12:58
      up
      • troll16 Re: pedagogika 14.03.04, 16:03
        ja studiuje na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Wawie i tezjest całkiem fajnie
        (to panstwowa uczelnia), egzamy to wyboru test z dwóch wybranych z 4 przedmiotów
        (polski, historia, biologia, wos) no i rozmowa kwalif. na podstawie lektur.
        Najlepuej zajrzec na www.aps.edu.pl pozdrawiam
        • Gość: nadja Re: pedagogika IP: *.wave.net.pl 15.03.04, 17:52
          Dziekuje za odpowiedz,chodzilo mi jednak o pedagogike na UW.
          Czekam dalej na listy.
          pozdrawiam.
          n.
    • van_gieroy Re: pedagogika 28.11.14, 13:29
      Jeśli chodzi o pedagogikę w Warszawie, wysoki poziom nauczania oferuje Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. J. Korczaka. Sama skończyłam niedawno tę uczelnię i nie narzekam na brak pracy. W programie nauczania duży nacisk kładzie się na zajęcia i wiedzę praktyczną. Specjalności mnóstwo, kadra dydaktyczna świetna, czego chcieć więcej? A, no i studia nie są drogie. Poza tym weź pod uwagę, że WSP im. J. Korczaka jest jedną z najstarszych uczelni niepublicznych w Polsce, a nie nową szkołą, która niedawno wystartowała i nie wiadomo, czego się po niej spodziewać.
      • pinac.olada Re: pedagogika 25.01.15, 23:17