Dodaj do ulubionych

Dziewczyny Z Politechniki

IP: *.ib.com.pl 23.11.06, 23:12
Mam pytanie do wszystkich dziewczyn ktore uczą się na politechnice Powiedzcie
jak sobie radzicie, jak was traktują jakie wybrałyście kierunki. Ja zdaje na
maturze matme i fizyke bo lubie i nie wiem co mam robic dalej. Czy to tylko
stereotyp że politechnika to miejsce dla facetow? A moze ktos zna jakis inny
kierunek na innej uczelni gdzie potrzebna jest matma i fizyka zeby się dostać?
Obserwuj wątek
    • Gość: r. Re: Dziewczyny Z Politechniki IP: *.19.rev.vline.pl 23.11.06, 23:18
      Wybierz fizykę na jakimś uniwersytecie, jeśli lubisz matematykę i fizykę to
      najlepsze rozwiązanie.
    • Gość: zlosliwy Re: Dziewczyny Z Politechniki IP: *.icpnet.pl 23.11.06, 23:39
      polibudy sa dla brudnych, dlugowlosych, smierdzacych metali...
    • Gość: malina Re: Dziewczyny Z Politechniki IP: *.chello.pl 23.11.06, 23:53
      jestem z politechniki (wydzial chemiczny... czyli najabrdziej zenski:)) i
      uwazam ze to byla dobra decyzja :)
      traktuja nas... nie zgadniesz- ale tak jak na to zaslugujemy :) raz jest lepiej
      raz jest gorzej :) wiadomo- czasem zdarzaja sie dziwni profesorowie- np z
      elektry u mnie odpowiadaja na laborkach tylko babeczki :)) ale az tak
      rzucajacego sie w oczy dyskryminowania pan nie ma :) chyba naprawde minely juz
      te czasy kiedy kobieta na politechnice to byla zadkosc i robiono jej pod
      gorke... tzn wiadomo- jest nas bardzo malo tam gdzie srednio sie nadajemy i
      srednio nas to interesuje :) tzn wydzialy robotyki, mechaniki, okretowe... to
      raczej wciaz sami panowie :)
      • Gość: absolwentka Re: Dziewczyny Z Politechniki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.11.06, 12:44
        Skończyłam Wydział Chemiczny kilka lat temu. Nigdy nie zauważyłam bym była
        dyskryminowana czy gorzej traktowana niż panowie. Akyualnie zajmuję stanowisko,
        powiedzmy, zwycajowo przypisane mężczyznom. Kieruję 30 facetami.Pracuje mi się z