Dodaj do ulubionych

Wicepremier -a nic nie wie?

24.03.16, 21:37
Gliński to I wicepremier, czyli pierwszy polityk po Beacie Szydło. Dlatego chyba powinniśmy być co najmniej zaniepokojeni jego ostatnim wywiadem. W "Kropce nad i" polityk sprawiał wrażenie, jakby jego jedyną odpowiedzią było "nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem".

natemat.pl/175297,kuriozalny-wywiad-i-wicepremiera-glinski-ja-nie-wiem-to-nie-ja-decyduje-nie-znam-tych-badan
Faktycznie mądry inaczej czy sie całkiem pogubił? Ot doczekalismy sie polityków u steru...
Obserwuj wątek
    • dociek Re: Wicepremier -a nic nie wie? 25.03.16, 06:45
      A skąd tylko "drugi po szydle" ma wiedzieć, co znowu knuje Prezes Rzeczypospolitej Napoleon Hitlerowicz Stalin Benito?
    • zajbel Re: Wicepremier -a nic nie wie? 25.03.16, 08:45
      Jak w starym dowcipie " ja nic nie wiem , ja tu tylko sprzątam". Przecież oni wszyscy tacy mądrzy inaczej. Im się zdawało że rządzenie to prosta sprawa, wielkie splendory, zero obowiązków. Tak mały Jasio wyobraża sobie rządzenie a nie dorośli ludzie z jako takim obyciem politycznym. Konia z rzędem temu kto mi w S znajdzie jednego przygotowanego merytorycznie do rządzenia swoja działką.
    • czuk1 Re: Wicepremier -a nic nie wie? 25.03.16, 08:54
      Od takiego wymaga się pełnej wiedzy o państwie. Facet daje dowody na marność, małość i niekompetencję.

PS. Byłem kiedyś takim pierwszym. Musiałem wiedzieć/wiedziałem wszystko o całości "firmy". Inaczej bym długo nie po funkcjonował. Ludzie chcą wszystko wiedzieć i nie ważne dla nich czy jest szef czy z-ca.
      • ewa9717 Re: Wicepremier -a nic nie wie? 25.03.16, 12:33
        Mój brat idiota - jak powiedział jego rodzony brat wink
        Chodzą słuchy, ze Gliński jest u pokurcza nisko notowany i do skasowania przy najbliższej okazji.
        • jaga_22 Re: Wicepremier -a nic nie wie? 25.03.16, 14:09
          Uśmiałam się z Glińskiego jak u Olejnik powiedział,
          że wojsko przejęli w katastroficznym stanie.