29.09.10, 04:23
ostanio udało mi się skorzystac z promocji jaką oferował salon ayurveda center w
warszawie na masaż relaksacyjny i nie żałuje czułam sie po nim odpręzona
zrelaksowana i wypoczęta czy wy też korzystacie z takich dobrodziejstw????

Obserwuj wątek
    • tao Re: masaże 29.09.10, 14:12
      Ja jestem po kursie masażu, więc wiem że to sprawia wielką przyjemność
      pacjentowi. Nie zajmuję się teraz masażem, ale sama bardzo lubię się
      zrelaksować. Nie korzystałam coprawda nigdy z masażu leczniczego, ale
      relaksacyjny jak najbardziej. Mam ochotę się wybrać na gorące kamienie i stemple
      ziołowe, ale nie wiem gdzie.
      • cytrynowelowe Re: masaże 29.09.10, 14:21
        Ja też uwielbiam masaże, uważam że to najlepszy sposób relaksu. Jest super
        hotel SPA w Jastrzębiej Górze wink Nazywa się Primavera smile Oferują różne ciekawe
        zabiegi. Sprawdź sobie na ich stronce.
      • Gość: marika Re: masaże IP: *.internetia.net.pl 31.10.10, 20:29
        właśnie też bym chętnie poszła na kurs masażu, tao: a w której szkole Ty robiłaś
        ten kurs? ja jak na razie najwięcej dobrych opinii słyszałam o szkole Pro Activ,
        podobno pracują tam bardzo dobrzy specjaliści, a atmosfera na zajęciach jest
        bardzo przyjemna, może słyszałaś o tej szkole?
      • ognista Re: masaże 22.02.11, 14:22
        Ja ostatnio skorzystałam z masażu gorącymi kamieniami i chciałabym się podzielić z wami moimi wrażeniami... Było rewelacyjnie !!! Początkowo wydawało mi się, że masaż będzie obejmował tylko plecy, ale szybko okazało się, że dotyczy on całego ciała. Daje cudowne poczucie ciepła i relaksu. Po nim czułam się odprężona i naładowana bardzo pozytywną energią. Jeśli chcecie namiary na to miejsce albo pragniecie się dowiedzieć czegoś więcej o zabiegu to piszcie na rita3@op.pl
    • alfacentauri Re: masaże 20.04.11, 11:50