Dodaj do ulubionych

chińskie klimaty w DG

21.02.07, 11:14
Czy jest jakas knajpa z chinska lub wietnamska kuchnia? Jakie ceny?
Obserwuj wątek
    • reivena Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 11:24
      Jest chińska w Auchanie(Chyba jeszcze jest). Bardzo mi smakowały sajgonki.
      Mieli też duży wybór sosów i dobre frytki, do wyboru równiez ryż i makaron. I
      chyba cos chińskiego widziałam koło Castoramy w Dąbrowie.

      Widzę, że pani_inżynier bada rynek Dąbrowski dość dokładnie we wszystkich
      dzidzinach. :)))

      Pozdrawiam
      • pani_inzynier Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 11:35
        tak tak mieszkam tu od niedawna znam tylko Pogorię :) na zakupy jezdzę do
        Auchana a wiosna coraz bliżej i trzeba sie z domu ruszyć...sledzę wątek o spaceach
        • reivena Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 11:59
          Przypomniało mi się, że wietnamskie akcenty mamy na targu-tylko to nie branża
          gastronomiczna tylko odzieżowa. Tak dla żartu hi,hi
      • le_szek Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 12:07
        W auchanie jest bim - ostatnio przeniesiony, w miejsce po kebabie (czyli
        naprzeciwko kas, przy przejściu do pasażu. A castorama jest już w Sosnowcu :-)
    • pani_inzynier Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 13:54
      W Auchanie jadłam w CAstoramie tez ale chodzi mi o lokal-restauracje a nie o bar
      • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 14:00
        pani_inzynier napisała:

        > W Auchanie jadłam w CAstoramie tez ale chodzi mi o lokal-restauracje a nie o ba
        > r
        >
        to nie uświadczysz :((((
        • dami7 Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 21:13
          Mam wrażenie, że najbliższa chińska restauracja to jest gdzieś w okolicach
          Berlina, jadłem tam różne różności, pyszne były.
          Poszedłem kiedyś do orientalnej knajpy "we stolycy" ale potem przez tydzień mi
          się szczekać chciało, to już więcej nie korzystam.
          Jadłem ze trzy razy w tej knajpce przy castoramie, niezłe jedzonko, żeby nie
          powiedzieć ujdzie. Raz jadłem w bimie w auchanie, możliwe było to co dawali, ale
          "szału nie ma", jak mówią moje dzieci. Tyle, że ciepłe i w miarę tanio. Kiedyś
          była w auchanie jakaś orientalna jadłodajnia, na końcu marketu, obok wielkiego
          sklepu z butami, ale już jej nie widzę, to pewnie zlikwidowali.
          Gdyby ktoś otworzył w pobliżu jakąś fajną knajpę z takimi właśnie egzotycznymi
          daniami, to dajcie znać, chętnie skorzystam.
          • pani_inzynier Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 21:35
            hmmmm szkoda
            w castoramie bylam raz ale sie zrazilam bo zamowilam sajgonki po czym pani
            przyszla i powiedziala ze juz sie skonczyly i nie ma za chwile przyszala z
            powrotem i powiedziala ze "sajgonki juz przyszly" i czy dalej chce...
            nie wiem z czego oni je robia .......
            a w auchane tam na koncu bylam raz ale klimat szpitalnej stolowki z lat 80 mnie
            odrzucil jedzenie bylo zjadiwe, nic wiecej
            aha i miesa trafilo mi sie moze ze dwa kawalki
            a tym lokalu na przeciwkokas jadlam tylko sajgonki wiec trudno sie wypowiedziec
          • le_szek Re: chińskie klimaty w DG 21.02.07, 22:57
            Na końcu marketu był właśnie przedtem Bim (przynajmniej kilka lat temu, bo
            raczej tam nie zaglądałem ostatnio), myślałem, że po prostu się przenieśli, nie?
    • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 08:56
      Nie ma juz chińskiej w Auchanie, są jakiś "śliczne" buciki dla pańć. Skąd oni
      sprowadzają te buty, jakaś tandeta za grube pieniądze i na dodatek znajdują się
      amatorki ich noszenia. Różowy sweterek, podwinięte jeansy do kolan i buciki z
      długimi czubami. Tłuste, obwisłe brzuchy, które same wypływają i krótkie
      sweterki. Jedna z drugą pindą kupiłaby sobie lustro i zobaczyła jak wygląda.
      Ciekawe za jaką modą podąży naród w tym roku?
      • le_szek Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 10:39
        > Nie ma juz chińskiej w Auchanie

        Jest, tyle, że naprzeciwko kas.

        A co do sklepu, hmmm, byliśmy tam ostatnio, więc pozwolisz,że nie zgodzę się z
        całością Twoich ocen. Uznam, że miałaś zły humor wchodząc tam i tyle.
        Nie polemizuję tylko z cenami, ale w ogóle mam wrażenie, że ceny damskich butów
        są sporo wyższe od męskich.
        • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:02
          Ja tam nawet nie weszłam, bo jak zobaczyłam na wystanie buty pożal się boże za
          319 zł to mi się odechciało.
          • le_szek Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:04
            Widzisz, trzeba było wejść ;-p

            W środku są tańsze (w dodatku nie tylko z długimi czubami, mam wrażenie, że
            więcej balerin), a i opisanych przez Ciebie klientek nie było :-)
      • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 10:59
        a my tam z córką gały wytrzeszczamy i marzymy, a ja jej wtedy mówie: juz
        niedługo kupisz sobie i takie :)))
        tzn.te płaskie baleriny za 300 zlotych :)))
      • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:13
        te laski to ja widziałam ostatnio na niedzielnym targu, kiedy mordowały stopę w
        czerwoną wysoką szpilkę :))))
        • le_szek Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:18
          Trzeba było doradzić postępowanie z 'Kopciuszka' ;-)
          • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:24
            Już wiem jaka jest teraz moda: wróciły czarne getry, spódniczka i te baleriny.
            Tak się trzeba teraz nosić.
          • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:24
            taaaa, wzrokiem by mnie zabiły, a ja chcę jeszcze trochę pożyć :)))
            • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:47
              A wiecie najlepszy ubaw jest wtedy jak przyjeżdżają laseczki po wodę w
              spodniach biodrówka i jak taka się nachyli to można oglądać tatuaże na
              półdupkach, albo różne kolory stringów. (Bardziej wulgarniej nie będę mówić co
              widać)Zwłaszcza w zimie przy niskiej temperaturze.

              mniam, ta melisa z gruszką jest super...
              • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 11:58
                ej, a jak sie nachyli to i cycki wypadają z miseczek :))))))
                wypisz , wymaluj, moja córka :)))
                a tatuaż wyżej, bo na lęzwiach :)))
                ogolnie sportowo sie ubiera, więc róze , szpilki i te paniusiowate jej nie kręcą
                • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:02
                  Ja się cieszę, że mam taka pracę, że nie muszę chodzić codziennie w białej
                  bluzce i spodniach na kancik.
              • le_szek Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:31
                Jest to dużo estetyczniejszy widok (zwłaszcza dla faceta) niż tłusty facio w za
                luźnych spodniach, kucający tak, że widać tłuste blade dupsko z przedziałkiem.
                bleee...

                W miejscu mojej poprzedniej pracy tak wyglądał jeden z serwisantów.

                A swoją drogą, to Ciebie chyba dzisiaj jakaś baba wkurzyła, bo po płci pięknej
                tylko jedziesz :-)
                • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:37
                  ;D Tak, dziś facetka, ale poczkej pewnego dnia na Was też przyjdzie pora.
                  Kurcze, ja jak się wkurze naprawdę jestem nie miła. Oby tylko ten nastrój nie
                  przeniósł mi się do domu co by moja druga połowa jabłka nie ucierpiała.
                  • kelo Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:51
                    Baby, a może wątek alternatywny: "Co mnie dzisiaj wkurzyło" Może znajdziemy na forum jakiegoś negocjatora, psychologa albo innego sajkospecjalistę...
                    • le_szek Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:55
                      Już taki był niedawno (założony, nie uwierzysz, przez Reivenę).

                      W razie czego, ja mogę wysłuchiwać, cierpliwy dzisiaj jestem. A i za porady
                      psychologiczne tanio biorę ;-)
                      • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 13:06
                        le_szek napisał:

                        > Już taki był niedawno (założony, nie uwierzysz, przez Reivenę).
                        >
                        > W razie czego, ja mogę wysłuchiwać, cierpliwy dzisiaj jestem. A i za porady
                        > psychologiczne tanio biorę ;-)

                        No, no ale zabłysnąłeś,aż mnie blask oślepił ;D (nie jestem złośliwa
                        bynajmniej)

                        Tam też na w/w wątku będę wpisywać swoje żale, ale Leszek dorabiając na boku
                        będzie leczył moja zwichrowana psychikę.
                        Uwaga! zbliżają się te dni złości i dołka, także pracy będzie co niemiara.
                        Obym tylko nie była jedyna bo wyjdę na zgryźliwą babę co się czepia byle czego.
                        Może baja sie wpisze, bo ja kręci gościu z forum z Lublińca ;)



                    • reivena Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:55
                      Dobrze, Ojcze Derektorze, porządek musi być.
                    • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:56
                      tylko, nie ja, tylko nie ja, bynajmniej do tej pory, wiatr mi w plecy :))))
                      za chwile może byc na odwrót :))))
                      • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 17.04.07, 12:57
                        reivena, tylko mi tu nie kozakuj :)) a razej rydzykuj :)))
          • dami7 Re: chińskie klimaty w DG 18.04.07, 09:13
            le_szek napisał:

            > Trzeba było doradzić postępowanie z 'Kopciuszka' ;-)

            TAK! W castoramie jest zniżka na piły łańcuchowe ;)
            • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 18.04.07, 09:21
              no prosze , proszę, 9-ta rano a nasz dami7 z takim wyostrzonym dowcipem :)))
              czego on sie rano napił, pewnie nie naszej kawy :)))
              • pani_inzynier Re: chińskie klimaty w DG 18.04.07, 12:54
                Dawno nie zaglądałam do tego watku, juz myslalam ze powstala jakas super
                chinska knajpa w DG :D
                • reivena Re: chińskie klimaty w DG 18.04.07, 12:58
                  Nie ma knajpy, ale jest wesoło :)))))
                  • baja47 Re: chińskie klimaty w DG 18.04.07, 13:20

                    > Nie ma knajpy, ale jest wesoło :)))))
                    prawie jak chińska :)))))
                    bo oczka zwężone mamy od śmiechu :))))

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka