Dodaj do ulubionych

neostrada plus

IP: *.czestochowa.sdi.tpnet.pl 09.04.03, 16:45
mam pytanie czy kogos tpsa zlapala i czym sie to skonczylo ze udzielal locze
poza lokal to znaczy poloczenie internetowe udostepnial w sieci lan??
zastanawiam sie nad zalozeniem ale mam zamiar udostepnic go kolegom po
sasiedzku. i czy tpsa bedzie to jakos sczegulnie sprawdzac czy bedzie tak
jak z hisem zostawi go w domu i powie ze moge robic co z nim zechce
Obserwuj wątek
    • kriss.forum Re: neostrada plus 09.04.03, 20:16
      Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że będą to sprawdzali :( Dla nich to
      żaden problem, a mogą na tym sporo zaoszczędzić, bo pewnie nie jeden już tak
      próbował :) Wiadomo że są z nich cwaniaczki nie z tej ziemi.
      Nie pozostaje mi nic innego, jak rzec: jebać TePsy!!!

:)

--
      www.kazimierz.com
      Pokój dla bliskich,
      co burzą spokój yardom...
      Kriss.
      • Gość: Wicio Re: neostrada plus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.04.03, 22:41
        O ile wiem to nie sprawdzają. Można znaleźć w sieci sporo stron (w domenie neoplus.pl czy jakoś tak - czyli postawionych właśnie na neostradzie), na których ludzie piszą co i jak zrobić, żeby udostępnić Neostradę sąsiadom. Skoro te strony jeszcze są, to znaczy że tepsa jakoś się nie kwapi ścigać "pajęczarzy".
        Druga sprawa, to jeśli postawi się sieć w ten sposób, że z zewnątrz widoczny jest tylko jeden ip, to wygląda to jak jeden komp podłączony do sieci a nie 10. Ale o szczegóły mnie nie pytaj bo się nie znam.
        Generalnie ryzyko zawsze istnieje...
        • Gość: kasztan Re: neostrada plus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.03, 17:40
          Gosc portalu: Wicio napisal(a):
          > Druga sprawa, to jesli postawi sie siec w ten sposob, ze z zewnatrz widoczny je
          > st tylko jeden ip, to wyglada to jak jeden komp >podlaczony do sieci a nie 10.