Dodaj do ulubionych

laptop ze sklepu internetowego

01.02.09, 02:14
Kupiłam lapka w sklepie internetowym.
Jak powinien być zapakowany?
Czy powinien mieć przeciętą tę taśmę z kłódkami.

Mój tak miał,taśma z kłódkami była przecięta, a na to naklejona przezroczysta.

Zmartwiłabym się, gdyby się okazało, że zapłaciłam 3 kola za lapka z jakąś
niespodzianką lub używanego przez kogoś wcześniej.
Obserwuj wątek
    • tlustakrowa Re: laptop ze sklepu internetowego 01.02.09, 13:03
      nikt?
      • m.gregor Re: laptop ze sklepu internetowego 01.02.09, 14:33
        Karton powinien byc zapieczetowany tasma producenta. No chyba ze klient
        zazyczyl sobie przygotowanie notebooka (instalacje systemu, dodatkowego
        oprogramowania np. Office, antywirus).

        Kupujac w sklepie internetowym tak naprawde nie wie sie czy kupuje sie sprzet
        fabrycznie nowy (zapieczetowany karton) czy uzywany/z polki/zwrocony.
    • manhu Re: laptop ze sklepu internetowego 01.02.09, 13:27
      >lub używanego przez kogoś wcześniej.
      Czyli co: zwrot towaru ci się podoba, a już kupienie (używanego jako nowego) nie?

      Ludzie tylko chcieliby wypożyczać za darmo, ale już używanego złoma to już nie chcą (co zapewne też jest zgodne z prawem). Cóż kretyni z Sejmu zwani p-osłami uchwalili debilne prawo, więc podziękuj im.
      • maddox84 Re: laptop ze sklepu internetowego 01.02.09, 13:47
        Nie masz racji, kupując nowy komputer i płacąc za niego pełną sumę klient ma
        prawo się spodziewać że dostanie nowy towar. Tak samo w supermarkecie jak
        dostaniesz kompa który stał na wystawie to sprzedadzą Ci go po promocyjnej
        cenie. To ryzyko sprzedającego przez internet, że musi się liczyć ze zwrotem.
        Oczywiście Ty byś wolała aby można było sprzedać wszystko, bez prawa klienta do
        reklamacji.

        Koleżance radziłbym opisać dokładnie, czy komputer nosił ślady użytkowania. Jak
        to sprawdzić, przede wszystkim bateria, wszystkie kable czy były poskręcane
        (tymi czarnymi drucikami), czy rzeczy były oryginalnie zafoliowane itp. Taśma
        mogła być zerwana, bo np. pracownik sprawdzał czy wszystkie elementy zestawu są
        w komplecie, co by się raczej chwaliło ;)
        • marex59 Re: laptop ze sklepu internetowego 01.02.09, 17:11
          Jeśli ten monitor Tobie się nie podoba i nie minęło dziesięć dni po
          zakupie to możesz bez problemu go zwrócić do sklepu bez podania
          przyczyny dlaczego to robisz.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka