Dodaj do ulubionych

bez routera

02.11.06, 14:33
Witam.
Mam internet z TV kablowej.Modem Motorola SB5100.Chciałbym odbierać internet na drugim komputerze ale bez routera.Czy można tak rozdzielić sygnał z modemu aby niezależnie odbierać internet na drugim komputerze.Inaczej czy jest jakaś moliwość podzielenia sygnału z modemu do obu komputerów(hub? switch? czy jak to się tam nazywa?) Jestem zielony.Pomóżcie proszę. Pozdrawiam/
Obserwuj wątek
    • r_ed Re: bez routera 02.11.06, 14:57
      Nie wystarczy hub ani switch - potrzebny bedzie router.
    • Gość: kloo Re: bez routera IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.11.06, 19:01
      tak - ten pierwszy komputer może robić za router. Wsadzasz do niego drugą kartę sieciową i łączysz z drugim komputerem za pomocą kabla krosowanego. No i oczywiscie
      musisz pierwszy ustawić jako bramę internetową.
      • r_ed Re: bez routera 02.11.06, 19:45
        Tylko, ze to nie bedzie niezaleznie (a takie bylo pytanie) - przynajmniej jeden
        z komputerow bedzie musial byc wlaczony zeby na drugim byl net.
        • Gość: alek Re: bez routera IP: 212.160.111.* 02.11.06, 19:56
          zapytaj w kablowce. bo u nas mozna za pomoca switcha podlaczyc tylko maca trzeba im podac tego drugiego kompa i po temacie (+pare zl dal operatora) natoamist jezeli chcesz miec jedno podzielone to tylko ruter!
    • jan-w Re: bez routera 02.11.06, 20:04
      A skąd przekonanie, o tym że ten router, to jakiś zły duch? Ani drogi, ani
      skomplikowany, ma liczne zalety, a ciągle pojawiają się pytania, jak to zrobić,
      aby go nie było.
    • Gość: Hopsiup Re: bez routera IP: *.chello.pl 02.11.06, 21:16
      Do netu z kablówki polecam router Surecom ep-4904ax.Pobiera mało prądu,możesz
      podpiąć do niego nawet 4 kompy.Wrazie kłopotów wystarczy go zresetować.Ja
      osobiście nie musiałem w nim nic ustawiać,nawet lepiej ,bo zapewne bym coś
      zepsuł.Cena też nie odstrasza-130zł zapłaciłem w lipcu,teraz może jest trochę