Dodaj do ulubionych

no i dobrze,

29.07.09, 17:07
ludkowie
Co z życiem można zrobić?

Można je zmienić,zmarnować,
można się cieszyć życiem lub mieć go dosyć

tyle złotych myśli napisano
od glorii do zgryźliwego sarkazmu

wszystko zależy od punktu w jakim jesteśmy zaczepieni szpilką
do tego trzeba wyznaczyć czas

i tak dyndamy sobie na tej szpilce
i mamy taki wielki plan na życie

i tylko słychać chichot Pana Boga
Obserwuj wątek
    • ziolo.zielone Re: no i dobrze, 29.07.09, 17:17
      Można tylko przeżyć. Po drodze różnie bywa, czasem nie mamy na to wpływu, czasem
      mamy )
      • hrabia_kaczula Re: no i dobrze, 29.07.09, 17:49
        Można również przerwać. Chociaż to podobno straszny grzech.
        • ziolo.zielone Re: no i dobrze, 29.07.09, 17:55
          To prawda, że można przerwać. Nie znam się na strasznych grzechach, nie mogę ocenić.
          • hrabia_kaczula Re: no i dobrze, 29.07.09, 17:59
            Kiedyś za takie przerwanie nie można było spocząć na normalnym cmentarzu. I
            kłopot dla rodziny gotowy.
            • ziolo.zielone Re: no i dobrze, 29.07.09, 18:08
              Faktycznie tak kiedyś było. Pamiętam z dzieciństwa cmentarz w mojej rodzinnej
              miejscowości i groby za płotem. Teraz chyba nie musi tak być?
              Ja uprzedziłam rodzinę, że jeśli ja pierwsza, że kiedy... życzę sobie być
              skremowana. Jeśli będą czuć potrzebę jakiegoś obrządku, to po kremacji i... no
              właśnie: po czym?
              W każdym razie jak się już z prochami uporająwink
              • hrabia_kaczula Re: no i dobrze, 29.07.09, 18:11
                Tego nie wie nikt, co potem. W kwestii pochówku ... podejrzewam, że będzie mi
                wszystko jedno czy będę stał w urnie czy leżał w ziemi, niech sobie robią co chcą.
                • ziolo.zielone Re: no i dobrze, 29.07.09, 18:14
                  Mogę nawet rozkładać się na powierzchni Matki Ziemi tylko zagrożenie