Dodaj do ulubionych

motocykl o dużych gabarytach dla początkującego

IP: 89.230.90.* 15.02.10, 21:40
Mam pytanie. Jestem początkujący. Mam za sobą tylko kurs prawa jazdy.
Szukam używanego sportowo - turystycznego (ewentualnie typowo
sportowego) motocykla. Chciałbym aby był duży gabarytowo (mam 193 cm
wzrostu oraz około 95 kg wagi) żebym nie wyglądał śmiesznie i abym
czuł się komfortowo. Chciałbym też aby był na wtrysku (odpadły by mi
regulacje gaźników), w miarę spokojnie oddawał moc (na szaleństwach,
stawaniu na kole mi nie zależy). Na razie koncentruje się na czytaniu
o Suzuki GSX 600 r SRAD po 1998 r.. Ten motocykl mniej więcej spełnia
moje oczekiwania (chyba że się mylę i czegoś nie doczytałem???). Czy
moglibyście polecić jakieś inne motocykle, które spełniły by moje
oczekiwania. Budżet około 11.000 zł. Z góry dzięki.
Obserwuj wątek
    • Gość: dingo Re: motocykl o dużych gabarytach dla początkujące IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.10, 09:18
      vfr
    • Gość: mad Re: motocykl o dużych gabarytach dla początkujące IP: *.subscribers.sferia.net 16.02.10, 09:48
      alternatywnie Triumph Sprint ST. wspomniana VFR to niezły pomysł.
      ewentualnie duży Bandit.
      • Gość: nd Re: motocykl o dużych gabarytach dla początkujące IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.10, 10:26
        > ewentualnie duży Bandit.

albo mały bandit :) gabaryty maja te same... a jako pierwsze moto 600 jest ok,
        ale popieram, vfr - fajny pomysł
        • Gość: nd Re: motocykl o dużych gabarytach dla początkujące IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.10, 11:40
          no tak, ale bandity 600 i 1200 sie nie łapia bo nie sa na wtrysku, dopiero chyba
          650 i 1250 ale tu nie jestem pewien czy 11 tys zł styknie?
          • Gość: mad Re: motocykl o dużych gabarytach dla początkujące IP: *.subscribers.sferia.net 16.02.10, 11:45
            z wtryskami masz rację. 11k może być mało. pytanie czy to aż takie kluczowe ? :)