Dodaj do ulubionych

głupia baba

09.09.05, 17:34
Jestem krótko kierowcą i wiem że na razie nie najlepszym,ale już nie raz
ztitałm dzieci i raz takiego co to mi skuterkiem droge zajechał.
Ale dziś to myślałam że babe rozjade.
Jade od nas z osiedla i idzie baba od 30 lat z wózkiem i z dzieciacziem w
środku.Idzie sobie z prawej strony ulicy(nie przy krawężniku,ale tak na
środek maski by pasowała),a chodnik wony.No niestety nie mogłam ją ominąć bo
jechał samochód z naprzeciwka no i musiałam stanąć zanim łaskawa pani się z
łaską odsuneła.Nic nie zrobiłam tylko rzuciłam jej "miłe spojrzenie" i
pokiwałam głową.
Jade spowrotem i prawie ta sama sytuacja z tym że już bez drugiego
samochodu,ja na babe klaksonem i wrzeszcze a ta mi "fuck off".
Doznałam szoku i gdyby nie moja matak,to chyba bym z auta wyszła.
Czy na takie idiotki jest jakaś rada,bo ona nie zagraża tylko mnie,innym
kierowcą ale i swojemu dziecku.
Obserwuj wątek
    • saracen1608 Re: głupia baba 09.09.05, 18:16
      trzeba było rozjechac i ją i dziecko - nie mozna pozwalac aby takie geny brały
      dalej udział w reprodukcji !!!!
    • czulaglista dziecko i samochod 09.09.05, 18:28
      jak w tytule - chodzi osamochody i bezpieczeństwo dzieci

Drogie Mamy!
      Błagam Was uświadomcie waszych facetów, ze dziecka nie mozna spuszczac z oczu
      ani na chwilę. Dziś znów łapałam 2latka, którego tata wysiadal z samochodu a
      dziecko szlo za nim " luzem"..po ulicy w kierunku krawężnika.

Wczoraj złapałam za kierownicę hulajnogę 4latka, za którym tata podążał
      niespiesznie w kierunku przejścia, gdzie ludzie stali na pasach. Gdybym tego
      nie zrobiła dziecko wjechałoby zza grupy przechodniów prosto pod samochód.
      Obie sytuacje miały miejsce w Warszawie.

Tatusiowie nie mają tego instynktu co my.

Trzecia historia - radio ZET podało 2 tygodnie temu informację o 2,5letnim
      dziecku, które wpadło pod dostawczy samochód na stacji benzynowej, bo tata
      spuścil je na chwilę z oczu.