anulka914 16.05.07, 13:43 Witam, chce kontynuowac naukę w tym LO. Jakie macie opinie o tej szkole? Dzieki Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: ja Re: LO im. Słowackiego. Opinie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.07, 14:12 chodzilam tam, teraz jestem studentka. niestety nie wspominam tego liceum mile;/ srednia atmosfera. dziwne zasady, nauczyciele konkuruja miedzy soba. zdecydowanie nie polecam tego liceum. ale znajomi z mickiewicza, bieganskiego czy kopernika mile wspominaja swoje licea. warto sie jeszcze zastanowic czy slowacki to napewno jest to czego chcesz. pozdrawiam i zycze trafnego wyboru Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ja2 Re: LO im. Słowackiego. Opinie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.07, 14:26 Witam! jest to liceum na wysokim poziomie... chodzi tam siostra mojego chłopaka... trzeba naprawde sporo sie uczyc zeby uzyskac jakies dobre wyniki... nauczyciele przyjazni w wiekszosci ;) i jest w szkole dyscyplina.. dziewczyny nie moga sobie pozwolic na tzw. rewie mody Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: maturzystka Re: LO im. Słowackiego. Opinie IP: 217.153.246.* 16.05.07, 14:34 Świetna szkoła ale DLA HUMANISTÓW!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
yummy_mummy2 Re: LO im. Słowackiego. Opinie 17.05.07, 12:23 Jestem absolwentka Slowackiego i nie polecam tej szkoly nikomu. Prawda jest ze jest tam wysoki bardzo wysoki poziom i trzeba sie sporo napracowac ale niestety nie zawsze nauka przynosila pozadany efekt- nauczyciele czesto oceniaja niesprawiedliwie- w zaleznosci czy daza ucznia sympatia czy nie. W ogole to miedzy samymi nauczycielami jest dziwna atmosfera bo co drugi "narzeka" przy uczniach na swoich kolegow po fachu. No i jesli chodzi o ubior- kolorowe ciuchy sa niemile widziane- tylko raz w miesiacu mozna bylo ubrac sie na kolorowo, tak to szarosci , czern itp Liceum konczylam 2 lata temu ale watpie zeby cos sie zmienilo Odpowiedz Link Zgłoś