Dodaj do ulubionych

Jak zabezpieczyć pieniądze?

29.04.15, 08:50
Czytam o Ukrainie, o Nocnych Wilkach i kryzysie w Rosji...i tak zaczęłam sie zastanawiać. Mamy z mężem jakies tam oszczędności, dorobek zycia. I głupio byloby to stracić w razie jakiegoś większego zawirowania i spadku kursu złotego. Jak zdywersyfikować ten nasz portfel? Za czesc kupic jakas walutę obcą (usd)? Wrzucić w akcje dużych spółek typu PGNiG? Jak Wy zabezpieczacie swoje oszczędności na wypadek..no właśnie...kryzysu, wojny(?)
Obserwuj wątek
    • mildenhurst Re: Jak zabezpieczyć pieniądze? 29.04.15, 08:59
      bojąc się spadku wartości złotówki chcesz inwestować w akcje polskiej spółki?Jako, że nie znam się na inwestycjach- lokuję w bankach.
      • aqua48 Re: Jak zabezpieczyć pieniądze? 29.04.15, 09:18
        Kup działkę budowlaną w Anglii. Albo lepiej - z małym domkiem. W spokojnym miejscu, nie w Londynie. Jest szansa, że po zawierusze w Europie ocaleje. A przynajmniej nie straci wartości.
        Oczywiście lepiej mieć taki domek w Australii.
        • kamunyak Re: Jak zabezpieczyć pieniądze? 29.04.15, 11:06
          > Oczywiście lepiej mieć taki domek w Australii.

Na pewno?
          poniżej ostatnie wiadomosci, że nie wspomne o regularnych pożarach, ostatnio w styczniu br.

"Niezwykle silny sztorm szaleje już trzeci dzień u wschodnich wybrzeży Australii. Spowodował milionowe straty w rejonie Sydney i innych miast."
    • mamma_2012 Re: Jak zabezpieczyć pieniądze? 29.04.15, 09:36
      Zależy czy chcesz tylko chronić czy tez zarabiać.
      Jesli głownie chronić, to kup waluty, złoto, ziemie, obligacje. Wszystkiego po trochu.
      Jesli akceptujesz ryzyko związane z akcjami (choc trudno to uznać za bezpieczna lokatę kapitału), to rzeczywiście raczej akcje dużych firm, bardziej stabilne i płynne.
      Akurat PGNIG właśnie zbliża sie do swoich historycznych maksimow, wiec dla początkującego inwestora to dość duze wyzwanie.