Dodaj do ulubionych

Zmarchy po retinaldehydzie

03.10.19, 16:24
Kupiłam Avene ystheal intense, użyłam 4 razy (nie dzień po dniu, tylko z przerwami), skóra na twarzy wyraźnie z większą grą naczyniową, ale generalnie jako posiadacza skóry słoniowej bardzo nie narzekam, faktycznie muszę nawilżac i natłuszczać kilka razy dziennie, ale to wszystko byłoby do przeżycia, gdyby nie to, że pod oczami zrobiły mi się/poglebily zmarszczki. Ktoś tak miał? Efekt przejściowy, po którym zamiast własnej prababki będę przypominała wnuczkę?
Obserwuj wątek
      • armamagedon Re: Zmarchy po retinaldehydzie 03.10.19, 22:14
        Dzięki. Zastanawiałam się, czy kontynuować. Nie stosowałam wcześniej żadnych retinopodobnych, więc wzięłam, zamiast aptecznego kilera, krem z bliżej nieokreślonym stężeniem, licząc na działanie placebopodobne. I trochę efekt mnie zaskoczył, niekoniecznie na plus. Zależało mi również na splyceniu zmarszczek w okolicy oczu (na razie jedyne jakie mam, mimiczne, widoczne w ruchu, w spoczynku raczej nie) - czy stosowanie w takim miejscu retinalu ma sens?
        Jeszcze raz dzięki zonda-m.
    • b-b1 Re: Zmarchy po retinaldehydzie 04.10.19, 08:59
      Nigdy nie nakładam kremów do twarzy z retinolem(i pochodnymi) pod oczy. Są zbyt mocne. Skóra pod oczami jest bardziej wrażliwa, delikatna. Na przykładzie sesdermy retises-do twarzy mają produkty z retinolem 0,25 i 0,5, ale pod oczy stężenie 0,05-czyli sporo niższe. Wtedy działanie jest mniej agresywne, co nie znaczy że go nie ma . Skóra złuszcza się delikatnie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka