Dodaj do ulubionych

Pytanie do mądrych Emam

09.02.21, 14:46
Czyli wszyskich E-mam😁
Ginekolog zmieniła mi pigulki anty na takie z mniejszą ilością hormonu bo po ostatnich spuchłam na twarzy.
Powiedziała żebym wzięła ostatnie 9 tabletek starych i bez, żadnej przerwy zaczęła nowe.
A co się stanie jak od razu zacznę nowe?
Obserwuj wątek
      • pytajacakinga Re: Pytanie do mądrych Emam 09.02.21, 15:20
        pitupitt napisał(a):

        > Nie będziesz mieć krwawienia z odstawienia, nic gorszego raczej się nie wydarzy
        > .
        >
        Dzięki za odpowiedź.
        Jezeli wezmę te stare do końca i odrazu nowe to też nie będę mieć krwawienia.
        Zastanawiam się tylko nad tym czy będę zabezpieczona w takim przypadku🤔
        Te nowe to są takie które się bierze cały miesiąc i 4 ostatnie to placebo🤔 Więc może być to jakaś, różnica kiedy je wezmę. 🤔
        Kurcze szkoda ze nie zapytałam w gabinecie czy mogę nie kończyć starego opakowania.
        • pytajacakinga Re: Pytanie do mądrych Emam 09.02.21, 15:24
          zonda-m napisał(a):

          > A w temacie pytania: najprawdopodobniej tym razem nie będziesz mieć krwawienia
          > z odstawienia

          Bardziej martwię się i pytanie dotyczy tego czy będę odpowiednio zabezpieczona przed ciąża.
          Jezeli nie dokończę 9 tabletek że starego opakowania a zacznę w środku cyklu nowe.
      • pytajacakinga Re: Pytanie do mądrych Emam 09.02.21, 15:22
        zonda-m napisał(a):

        > Tak się robi przy zmianie na niższą dawkę. (Albo całkiem brak przerwy, albo ewe
        > ntualnie od pierwszego dnia okresu.)

        Ale czy jest różnica kiedy teraz przerwę gdzie że, starych mam jeszcze 9 tabletek? I odrazu zacznę nowe.
          • pytajacakinga Re: Pytanie do mądrych Emam 09.02.21, 15:26
            zonda-m napisał(a):

            > Nie ma różnicy. Tylko czy jest sens robić większe zamieszanie w kalendarzu?


            Po braniu prawie 3 mcy starych tak mi buzia spuchła że w lustrze, widzę panią M. Gesler więc już boję się dokończyć tych 9 do końca.
            • ida_listopadowa Re: Pytanie do mądrych Emam 09.02.21, 20:27
              pytajacakinga napisał(a):

              > zonda-m napisał(
              >
              > Po braniu prawie 3 mcy starych tak mi buzia spuchła że w lustrze, widzę panią M
              > . Gesler więc już boję się dokończyć tych 9 do końca.

              Masz takie wyjscie:
              Mozesz juz nie brac tych 9 tabletek i od razu zaczac te drugie, ale wtedy przez 7 dni musisz sie zabezpieczac dodatkowo (prezerwatywa)
              - mozesz odstawic te tabletki teraz bez brania tych 10, zabezpieczac sie dodatkowo, poczekac na 1 dzien krwawienie i zaczac nowe tabletki i od tego pierwszego dnia jest juz ok

              metode 2 polecam plus abstynencje do czasu brania nowych tabletek.

              Inna rzecz, ze my nie wiem co to za tabletki i jaki maja sklad. Ta „nowa” brzmi jak jednoskladnikowa. Jestes pewna, ze chroni od 1 dnia? nie ma w ulotce nic o dodatkowym zabezpieczeniu przez pierwsze 7 dni?
    • pytajnik188 Re: Pytanie do mądrych Emam 09.02.21, 20:38
      Jak rozumiem nie chcesz wziąć 9 starych pigułek a chcesz przez kolejne 9 dni brać nowe pigułki , po czym zacząć od razu nowe opakowanie z nowymi pigułka? I związek z tym ma spuchnięcie.
      Rozczaruję Cię, ja biorę pigułki bez przerwy, a raczej brałam a teraz zaczęłam przygodę od nowa z innymi. Efekt spuchnięcia nie zniknie jak magicznie nie weźmiesz 9 starych pigułek, co więcej może się utrzymywać jeszcze na nowych, szczególnie jeśli nie zrobisz przerwy. Orgaznim to nie maszyna. Może się tak zdażyć owszem, że problem zniknie od ręki, ale niekoniecznie. A skoro tak po co sobie mieszać? Wzięłabym 9 starych i zaczęła od razu nowe. Dałabym sobie czas na dojście do siebie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka