Dodaj do ulubionych

Słaba płeć mężczyźni

06.11.21, 04:02
Dlaczego mężczyźni żyją krócej? Można to częściowo wytłumaczyć czynnikami genetycznymi, prawdopodobnie kobiety mają lepszy układ odpornościowy niż mężczyźni. Biorąc pod uwagę śmiertelność wśród dzieci, to chłopcy umierają częściej. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ustaliła, że spośród 40 najczęstszych przyczyn śmierci aż 33 to mężczyźni są bardziej narażeni niż kobiety. Najczęstszymi przykładami tychże przyczyn są: choroba serca, wypadki drogowe, rak płuc itp. Również morderstwa czy samobójstwa są częstrzym problemem mężczyzn, z uwagi na role np. obrońcy, czy stres.W krajach zachodnich mężczyźni umierają znacznie wcześniej od kobiet niz w krajach biedniejszych. Jest na to kilka wytłumaczeń, po pierwsze w krajach bogatszych mężczyźni maja skłonności do niezdrowego stylu życia, palą znacznie częściej od kobiet, piją znacznie wiecej alkoholu, nadużywają narkotyków i jedzą niezdrowo. Z drugiej strony w krajach bogatszych kobiety korzystają częściej z opieki medycznej, przede wszystkim przy porodzie niż kobiety z biedniejszych krajów, tu okolo co 41 kobieta umiera w związku z ciążą i porodem. Dla porównania w bogatszych krajach umiera z takiego samego powodu 1/3300 kobiet.Geny związane z płcią faworyzują kobietę. Ma ona podwójny chromosom X, co zwiększa szanse naprawiania defektów. Mężczyzna wyposażony w pojedyncze chromosomy X i Y jest w gorszej sytuacji.Spieszmy się kochać facetów tak szybko odchodzą www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-meskie/dlaczego-mezczyzni-zyja-krocej-aa-R9W8-yLDF-HbpR.html&ved=2ahUKEwj6rbiH34L0AhVIqaQKHWWeCnAQFnoECEIQAQ&usg=AOvVaw0IX7XJQxiYu7TGYKH78wyU.
Obserwuj wątek
    • heniek.8 Re: Słaba płeć mężczyźni 06.11.21, 05:30
      w sumie to czy to życie jest takie wspaniałe żeby się o nie zabijać?
      byłem niedawno na cmentarzu, widziałem takie nagrobki że facet już w piórniku od 20 lat, a facetka ma rezerwację, jeszcze bez daty
      w sumie tak sobie pomyślałem że on ma spokój od 20 lat, nie nie musi, tak jakby spał smile
      a ona wstaje codziennie, jakieś czynności musi wykonywać a jeżeli jeszcze coś ją łupie w krzyżu czy w biodrze,
      to nie wiem czy jest takie jasne kto tu jest wygrywem smile
        • riki_i Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 07:41
          Pisałem o tym swego czasu na tym forum, nie wiem ,czy to nie był przypadkiem również dedykowany wątek . W każdym razie dowiedziałem się od wielce mądrych dyskutantek typu snejkowa, że to wyłącznie wina facetów. Bo żyją ryzykownie itp. itd. Szerszej refleksji nt. niesprawiedliwości jakie ta zależność powoduje (np. przy korzystaniu z emerytur) nie było. Również uzmysłowienia sobie przez Panie, że ostatnie 20 lat życia, albo i jeszcze więcej, mogą spędzić same nie zauważyłem. Samotne życie na starość bez chłopa? A to jeszcze lepiej, nie trzeba drania obsługiwać. Takie to były przemyślenia. Generalnie bardzo rozczarowujący poziom umysłowy. Wiele kobiet nie przyjmuje do wiadomości, że ich kuń pociągowy może nagle paść trupem. Gdy to faktycznie nastąpi, są wielce zdziwione.
          • heniek.8 Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 09:04
            > Samotne życie na starość bez chłopa? A to jeszcze lepiej, nie trzeba drania obsługiwać

            a to akurat może być szczere, dla kobiet urodzonych w latach 1960-tych i później to taki pałętający się po mieszkaniu facet to istne utrapienie bo jaki z niego pożytek kiedy już nie ma małych dzieci?

            we wcześniejszych pokoleniach był jeszcze podział na role męską i damską, większa była presja społeczna, mniej było ułatwiających życie wynalazków do sprzątania i gotowania
            no i z lokalami było gorzej w PRL niż teraz
    • morekac Re: Słaba płeć mężczyźni 06.11.21, 06:01
      >Również morderstwa czy samobójstwa są częstrzym problemem mężczyzn, z uwagi na role np. obrońcy, czy stres.

      Mordercami w przeważającej większości są mężczyźni. Są przede wszystkim agresorami, nie obrońcami. W Polsce z rąk partnerów giną 3 kobiety tygodniowo. Więc już nie przesadzaj tak z tym byciem obrońcami.

      Co do samobójstw i stresu: kobiety też się stresują, aczkolwiek istotnie rzadziej popełniają samobójstwa. Ale częściej jest u nich stwierdzana depresja. Być może dlatego, że częściej szukają wsparcia na zewnątrz dla siebie, a nie kiszą wszystko w sobie zgodnie z patriarchalnymi wzorcami "chłopaki nie płaczą".
      • black_halo Re: Słaba płeć mężczyźni 06.11.21, 08:47
        Kobiety rzadziej popelniaja samobojstwa bo maja na glowie dom, dzieci, rodzine. Kobieta najpierw pomysli: a co jesli dzieci mnie znajda? Trauma na cale zycie. A co jesli maz im nie ugotuje? A co jesli nie beda mialy odrobionych lekcji? A co jak maz nie bedzie mial sniadania? A co z obloznie chora tesciowa? A kto sie zajmie rodzicami na starosc? No przeciez ten mùoj brat Stasio co wyjechal do Stanow 20 lat temu chyba nie wroci. No i kobieta ma juz tysiac argumentow zeby zyc.

        Facet zas mysli tak: przegralam hajs w kasynie, jak ja spojrze zonie w oczy - lepiej sie powiesze w piwnicy. I tym samym funduje traume rodzinie oraz jeszcze wieksze problemy finansowe bo gdyby zyl to moglby isc i zarobic.
        • woman_in_love Re: Słaba płeć mężczyźni 06.11.21, 08:53
          A co jesli maz im nie ugotuje? A co jesli nie beda mialy odrobionych lekcji? A co jak maz nie bedzie mial sniadania? A co z obloznie chora tesciowa?

          Dokładnie. I potem się okazuje, że jedna kretynka z drugą nie dała rady pójść na Strajk Kobiet, a rok czy dwa lata później już nie żyła na skutek ciąży.

          • black_halo Re: Słaba płeć mężczyźni 06.11.21, 09:01
            No wlasnie. Ale nie mozna ich nazwac kretynkami. Kaja Godek jakos ma czas skaldac kolejne projekty obywatelskie. Pozostaje pytanie kto sie w tym czasie zajmuje jej niepelnosprawna corka. Bo z kobiet, ktore maja dzieci z niepelnosprawnoscia i ktore znam osoboscie to zadna nie ma czasu na bieganie z projektami. Wiekszosc z nich kombinuje jak podzielic czas miedzy dzieci, obowiazki i jak wyskrobac kase na leki, turnusy, leczenie, bieganie po specjalistach ...
            • morekac Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 06:41
              >Kobiety są zdolne do edukacji, ale nie są stworzone do działań, które wymagają uniwersalnego wykształcenia, takich jak bardziej zaawansowane nauki, filozofia i pewne formy produkcji artystycznej.

              Twierdzisz zatem, że Maria Skłodowska-Curie była mężczyzną?
              • taniarada Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 09:00
                Nic nie twierdzę .Jakaś nawiedzona adminka znowu ,
                Mężczyzna normalny odznacza się kilkoma szczególnymi cechami. Przede wszystkim jest odważny i pewny siebie, jednak w granicach rozsądku i dobrego smaku. Każda kobieta u boku swego mężczyzny chce zaznać poczucia bezpieczeństwa. I wcale nie oznacza to, że facet ma zabijać smoki w rycerskiej zbroi.Chyba to proste jest dla Ciebie.
      • taniarada Re: Słaba płeć mężczyźni 06.11.21, 12:24
        morekac napisała:

        > >Również morderstwa czy samobójstwa są częstrzym problemem mężczyzn, z uwag
        > i na role np. obrońcy, czy stres.
        >
        > Mordercami w przeważającej większości są mężczyźni. Są przede wszystkim agresor
        > ami, nie obrońcami. W Polsce z rąk partnerów giną 3 kobiety tygodniowo. Więc j
        > uż nie przesadzaj tak z tym byciem obrońcami.
        >
        > Co do samobójstw i stresu: kobiety też się stresują, aczkolwiek istotnie rzadzi
        > ej popełniają samobójstwa. Ale częściej jest u nich stwierdzana depresja. Być m
        > oże dlatego, że częściej szukają wsparcia na zewnątrz dla siebie, a nie kiszą w
        > szystko w sobie zgodnie z patriarchalnymi wzorcami "chłopaki nie płaczą".
        >
        O tak to było z jakiegoś filmu .Faceci to potencjalni gwałciciele .O tak.To pozytywne myślenie .
          • taniarada Re: Słaba płeć mężczyźni 08.11.21, 23:19
            Spróbuj urazić męską dumę. Zrobisz to raz, a skutecznie. Wtedy jest już po relacji. Facet chce ci pomóc we wnoszeniu ciężarów na piętro, ale mu odmówiłaś? Albo czy wyśmiałaś kiedyś faceta w gronie znajomych mówiąc mu, że czegoś nie potrafił zrobić? Toż to istny przykład skutecznej kastracji psychologicznej. Jeśli raz urazisz dumę faceta, tracisz go bezpowrotnie.
              • heniek.8 Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 09:07
                morekac napisała:

                > Strasznie delikutaśne ego macie zatem.

                akurat coś takiego jak powyżej wspomniane
                " wyśmiałaś kiedyś faceta w gronie znajomych mówiąc mu, że czegoś nie potrafił zrobić?"

                to jest opis jakiejś pop**dolonej gry w stylu E. Berne a nie zdrowa komunikacja
                    • black_halo Re: Słaba płeć mężczyźni 11.11.21, 07:17
                      Rownie wielu facetow umniejsza swoje kobiety "aaaahahahahahha ona to nawet wode przypali", "ahahaha ty nawet nie wiesz gdzie zapasowe zarowki leza kochanie hjahahahaha" albo zwyczajnie przypeirzaja sie do wygladu "moglabys zrzucic/ujedrnic/przestac sie starzec/przytyc/powiekszyc cycki/wybielic odbyt (bo sie naoogladal porno i mysli, ze to jakas norma)" i tym podobne ....
                      • heniek.8 Re: Słaba płeć mężczyźni 11.11.21, 07:44
                        szczerze mówiąc to nigdy nie widziałem żeby ktoś publicznie (prywatnie zresztą też smile domagał się wybielenia odbytu od partnerki, więc ciekawi mnie skąd masz te dane: czy ktoś z twoich znajomych o to wnioskował np. na uroczystości rodzinnej? a może twój partner zrobił to niedyskretnie? ogólnie, problem jest mi nieznany

                        natomiast co do kpin na temat wyglądu, to nie wiem jak jest u ciebie, ale u mnie nie widziałem nigdy żeby facet u cioci na imieninach mówił o tym że jego partnerka jest za gruba, czy ma za małe cycki - takie coś by uchodziło za grubiaństwo

                        a gotowanie - OK to "śmieszny" żart "przecież ty byś nawet wodę przypalił hahaha"
                        a ciotki się śmieją
                        ale raczej kierowany ze strony kobiety przekonanej o swym kunszcie w kuchni (facet kuli uszy po sobie bo jest leniem i co prawda nic by nie przypalił ale woli już wysłuchać takiego pierdololo niż sam gotować)
              • taniarada Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 09:15
                Żle zrozumiałaś .Normalny facet nie rywalizuje ze swoją partnerką - nie stara się udowodnić jej na każdym kroku, że cokolwiek on by nie zrobił to zawsze będzie od niej fajniejszy, sprytniejszy i mądrzejszy. Poza tym równie ważny jest dystans do siebie. Każdy powinien umieć śmiać się z siebie. Kobiet wcale nie kręcą mężczyźni w stylu „macho”, którzy na każdy drobny żart w swoją stronę, reagują wzrokiem bazyliszka lub ostrym słowem na „s”, sugerującym zaprzestanie żartowania. Co więcej; normalny facet wie, jak być facetem.
    • bulzemba Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 07:47
      Chłopiec na być dzielny. I ta dzielność prowadzi do agresji, nie dbania o siebie: nie bądź baba! Nie narzekaj - więc faceci wstydzą się przeznać że coś ich boli bo to niemęskie zatem nie dbają o zdrowie.
      • taniarada Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 09:08
        No fakt .Ale to się już zmienia .W dzisiejszych czasach, w których kobiety stają się coraz bardziej niezależne, walczą o traktowanie na równi z mężczyznami, zanikają proste, ale jakże ważne gesty, takie jak np.: przepuszczanie kobiety pierwszej w drzwiach. Alkoholizm ,brak czasu do lekarza ,do dentysty przynosi opłakane skutki .Ale dla mnie liczą się drobne,ale ważne gesty.Taki jak wyżej .Nie wspominam już o kwiatach ,prezentach i o pięknych słowach bo to standardy.
    • pierwszychleb Re: Słaba płeć mężczyźni 09.11.21, 09:12
      Przez cale stulecia kobiety umieraly czesciej i zyly krocej od mezczyzn. Glownie z powodu krotko i dlugofalowych skutkow ciaz i porodow. Sytuacja odwrocila sie z chhwila rozwiniecia opieki okoloporodowej, ginekologii i wynalezienia antybiotykow.
    • primula.alpicola Re: Słaba płeć mężczyźni 11.11.21, 12:43
      Geny genami... mój mąż nie dba o siebie, tzn. prowadzi nawet dość higieniczny tryb życia (ok, jest stres zawodowy), ale nie robi żadnych badań profilaktycznych. A powinien, bo jego rodzice zmarli przedwcześnie z powodu nowotworów; plus ojciec miał zrujnowany układ krążenia. I co mam zrobić, zawlec na siłę?
      Dodatkowo, jest o 10 lat starszy ode mnie, więc statystyka mówi wyraźnie, kto tu owdowieje...
      Ehsad

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka