szmytka1
08.12.22, 18:21
Pisałam tu ostatnio, że zablokowali mi wszystkie możliwości płatności oprócz tradycyjnego przelewu. Miałam nic nie kupować w gescie protestu, ale skusiły mnie timberlandy za 199 zł dla moich panów i dla przedszkolaka tez cos tam wynalazlam co 150 u nich a na amazonie 250 zl. No i 6 zlozylam zamówienie, 7 zrobiłam ten przelew na konto, które mi wskazali, a dziś już dostaje ponaglenie. Zamówienie wisi tam jako nieopłacone a miła pani na infolinii mówi mi, że to nic nie da, że ja im potwierdzenie pdf wysłałam, bo oni teoretycznie 3 dni mają na odnalezienie tej wpłaty w swoim systemie i przyporządkowanie jej do mojego zamówienia, ale czasem im schodzi dluzej i po prostu może czas rezerwacji tych przedmiotów minąć. Na ich fb pełno negatywnych komentarzy o tym, że ludzie nie mogą się doczekać na zwrot kasy, o tym, że zaczęli negatywnie rozpatrywać reklamacje, o stanie przedmiotów dostarczonych. Trochę się martwię o moje 550 zł. I żałuję, że ten sklep traci na jakości, bo dotychczas byłam zadowolona. Ja, wielka fanka zakupów online, powinnam to dać jako argument do wątku o niechęci do zakupów online