Dodaj do ulubionych

Manduca czy chusta?

29.07.13, 22:43
Witam! Mam pytanie do doświadczonych w temacie mam. Otóż mam 15 miesięczną córcię(nie chodzi) i za 2 tyg rodzę drugą-potrzebuję czegoś prostego do noszenia maleństwa w domu. Chusty budzą moje przerażenie jeśli chodzi o wiązanie, gubię się w tym. Córcie wynosiłam na rękach, nie miałam potrzeby kupna chusty/nosidełka. Moje pytanie-czy faktycznie nie można używać manduci z wkładką niemowlęcą? A może są chusty np na jakieś zapięcie a nie wiązane. A jeśli już tradycyjna chusta musi być to jakiej firmy? Będę wdzięczna za porady bo jestem całkiem zielona w tym temacie, a chyba innej opcji nie mam( będę z nimi sama od rana do 23, czasem też noce).
Obserwuj wątek
    • paul_ina Re: Manduca czy chusta? 29.07.13, 23:36
      Jestem wielkim fanem Manduki, przy pierwszej córce kupiłam sobie przepiękną, nową, z limitowanej edycji, doskonale mi się jej używało - warunek: dziecko jest starsze. Córkę zaczęłam nosić jak miała 4 miesiące, ale mało, bo frajdę z noszenia dziecko poczuło dopiero jak miała jakieś 9 miesięcy - wcześniej nie czuła się chyba komfortowo. Synka wsadziłam na próbę jak miał dwa i pół miesiąca skończone, to urządził wielką awanturę. Moim zdaniem Manduka nadaje się doskonale dla dzieci, które ukończyły co najmniej pół roku.

A wiązaniem w chuście bym się nie przerażała, biorąc pod uwagę ich powszechność to musi być proste, chyba nie potrzeba na to doktoratu z origami i czarnego pasa w sushi wink
    • opes_kate Re: Manduca czy chusta? 29.07.13, 23:39
      witam.
      zdecydowanie polecam manducę. Mam do sprzedania w kolorze beżowym.
      Szczegóły prześlę mailem - wroblewska.katarzyna.poczta@gmail.com
      pozdrawiam
      kasia
    • semi-dolce Re: Manduca czy chusta? 30.07.13, 06:19