Dodaj do ulubionych

Bromergon w ciąży

22.01.06, 17:57
Czy któras z was bierze bromergon? Wiem ,ze nie powinno sie, ale mój lekarz
twierdzi,ze to zalęzy od okoliczności. Jestem w 9 tc i biorę ciągle 2x 1/2
tabl.
Obserwuj wątek
    • almamag Re: Bromergon w ciąży 22.01.06, 21:55
      ja brałam bromergon przez ok. 2 lata przed ciążą ale w momencie kiedy
      dowiedzialam sie o maluchu musiałam bezwzględnie odstawic tabletki - lepiej
      SKONSULTUJ TO Z INNYM LEKARZEM I TO JAK NAJSZYBCIEJ (nie jestem lekarzem ale
      wydaje mi sie że jego odstawienie do czasu wyjaśnienia sprawy nie powinno być
      problemem)
      • wejda Re: Bromergon w ciąży 22.01.06, 22:03
        No włąśnie!!! skonsultuj sie z innym lekarzem... Moja ginka powiedziala,że moge
        brac bromergon do czasu aż nie zajde w ciaze.. potem natychmiast odstawic... No
        ale może u Ciebie jest inaczej... na wszelki wypadek sie dowiedz ..!!!
    • ziutuk Re: Bromergon w ciąży 22.01.06, 22:27
      Cześć. Ja jestem w 11-stym tygodniu i biorę 1/2 tabletki parlodelu. Ufaj
      swoiemu lekarzowi - on wie co robi. A jeśli chcesz więcej informacji to sprawdź
      w wyszukiwarce na forum w oczekiwaniu lub ciąża i poród. Wiele dziewczyn pisze
      że jak tylko dowiedziały się że są w ciąży to lekarze kazali odstawić- i
      poroniły. Poczytaj forum.
      • lu74 Re: Bromergon w ciąży 22.01.06, 23:07
        Sa dwie teorie: wedlug pierwszej lek nalezy natychmiast odstawic, wedlug
        drugiej nalezy odstawiac bardzo powoli aby nie doprowadzic do poronienia.
        Ja bralam Bromergon ok. 3 miesiace przed zajsciem w pierwsza ciaze i odstawilam
        od razu po pozytywnym tescie. Nie wiem czy z tego powodu ale ciaze ta niestety
        poronilam. Po zajsciu w ciaze drugi raz, skonsultowalam sie z inna lekarka i
        odstawialam Bromergon bardzo powoli (dzielilam tabletke na 8 czesci i bralam
        lek do ok. 10 tygodnia ciazy). Dziecko urodzilam zdrowe, obecnie ma 7 miesiecy