Dodaj do ulubionych

Prorektor AŚ i jego żona skazani

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.07, 13:29
wpisujemy w Google:

przez 20 lat był inicjatorem szeregu zamachów terrorystycznych

[bez cudzysłowa i naciskamy enter]
Obserwuj wątek
    • Gość: troll Re: Prorektor AŚ i jego żona skazani IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.04.07, 14:08
      www.google.pl/search?hl=pl&q=przez+20+lat+by%C5%82+inicjatorem+szeregu+zamach%C3%B3w+terrorystycznych&btnG=Szukaj+w+Google&lr=
      • Gość: brozio Re: Prorektor AŚ i jego żona skazani IP: *.pu.kielce.pl 26.04.07, 15:09
        Myślę, że dożywocie było by adekwatna karą do tego obrzydliwego przestępstwa.
        • Gość: dobiczek to postaw im pomnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.07, 15:15
          to posaw im pomnik i nie zapomnij o inskrypcji z nazwiskiem fundatora pajacu
          • tek00001 zostawcie ich 26.04.07, 16:37
            jestem była studentka profesora i wtedy jeszcze dr s a nie dr b jak obecnie.
            pewnie państwo nie przeczytacie ale proszę sie nie martwic tymi
            wymiotami.bardzo sobie cenie wyksztalcenie jakie odebralam po panstwa
            kierunkiem profesor byl promotorem mojej pracy magisterskiej , ktora potem w
            kontekscie moich dalszych edukacyjnych byla oceniona bardzo wysoko za kilka mcy
            bede Msc z pracy socjalnej i bardzo panstwu dziekuje za wskazanie drogi co
            dalej . aha i jeszcze cos uwazam ze ta afera to w wiekszosci zaluga sysstemu w
            jakim zyjemy i sie uczymy a mniejszym stopniu prof i jego zony.na uczelni na
            ktorej obecnie studiuje profersor rangi b zarabia podstawowej pensji ok 360 tys
            rocznie i moze sobie pozwolic na nowego jagura i piekny dom oraz urolp co dwa -
            trzy mce.reforma oswiaty nie powinna polegac tylko na wprowadzeniu nowych
            papierkow do wypelniania ci ludzie robia tez swietna robote i ich wynagrodzenia