Gość: Wyrocznia Google IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.07, 13:29 wpisujemy w Google: przez 20 lat był inicjatorem szeregu zamachów terrorystycznych [bez cudzysłowa i naciskamy enter] Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: troll Re: Prorektor AŚ i jego żona skazani IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.04.07, 14:08 www.google.pl/search?hl=pl&q=przez+20+lat+by%C5%82+inicjatorem+szeregu+zamach%C3%B3w+terrorystycznych&btnG=Szukaj+w+Google&lr= Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: brozio Re: Prorektor AŚ i jego żona skazani IP: *.pu.kielce.pl 26.04.07, 15:09 Myślę, że dożywocie było by adekwatna karą do tego obrzydliwego przestępstwa. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: dobiczek to postaw im pomnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.07, 15:15 to posaw im pomnik i nie zapomnij o inskrypcji z nazwiskiem fundatora pajacu Odpowiedz Link Zgłoś
tek00001 zostawcie ich 26.04.07, 16:37 jestem była studentka profesora i wtedy jeszcze dr s a nie dr b jak obecnie. pewnie państwo nie przeczytacie ale proszę sie nie martwic tymi wymiotami.bardzo sobie cenie wyksztalcenie jakie odebralam po panstwa kierunkiem profesor byl promotorem mojej pracy magisterskiej , ktora potem w kontekscie moich dalszych edukacyjnych byla oceniona bardzo wysoko za kilka mcy bede Msc z pracy socjalnej i bardzo panstwu dziekuje za wskazanie drogi co dalej . aha i jeszcze cos uwazam ze ta afera to w wiekszosci zaluga sysstemu w jakim zyjemy i sie uczymy a mniejszym stopniu prof i jego zony.na uczelni na ktorej obecnie studiuje profersor rangi b zarabia podstawowej pensji ok 360 tys rocznie i moze sobie pozwolic na nowego jagura i piekny dom oraz urolp co dwa - trzy mce.reforma oswiaty nie powinna polegac tylko na wprowadzeniu nowych papierkow do wypelniania ci ludzie robia tez swietna robote i ich wynagrodzenia powinny pojsc znaczaco w gore...al pewnie nie przekonam ludzi , ktorzy mysla ze kazda praca poza fizyczna jest lekka latwa i przyjemna. Odpowiedz Link Zgłoś