Dodaj do ulubionych

Kurczę :(

22.10.09, 16:37
Dziwne...schudłem 5 kg w ciągu 3 tygodni jedząc dalej niezdrowe rzeczy, nie mogę spać, jestem nakręcony, jestem w środku nerwowy znaczy taki zaniepokojony, nigdy nie odczuwam senności mimo zmniejszenia dawki leku o połowę. Czyżbym dostał klasycznej hipomanii? Tylko teraz pytanie czy to coś ala lekki chad czy może jednak faktycznie ta serotonina mi walnęła i się unormuje z czasem. Chce mi się płakać w środku i czuję że niedługo będzie trach i deprecha mega a tymczasem również rzucam żartami, na nikogo się nie złoszczę i jestem nakręcony mega a w środku czarne myśli...
Obserwuj wątek
    • sucharek_bl Re: Porypało Porypa 22.10.09, 16:55
      Albo to objaw uboczny na lexapro i trzeba lek zmienić albo czekać aż minie z powodu zmniejszenia dawki. W sumie mógłbym odstawić lek ale...ale wtedy wróci po 2 tygodniach czy jakoś tak depresja i będę musiał wrócić.No nic chyba jeszcze pomęczę lekarkę
      • sucharek_bl Re: Porypało Porypa 22.10.09, 17:14
        Z góry przepraszam jeśli się narzucam ale mam klasyczną hipomanię i konieczna jest zmiana leku lub dodanie stabilizatora-już się umówiłem z lekarką. Boję się że jutro na uczelni będę głośno na zajęciach się wypowiadał, stanę się guru grupy a potem jak mnie złapie deprecha to będę się wstydził tego co mogę jutro nawywijać z powodu nieludzkiego napędzenia i super hiper dobrego nastroju. Czuję że jestem zmęczony w środku, chcę spać a nie mogę i mam percepcję taką jak inni mają na amfie i mózg mi zaraz eksploduje-nienawidzę tego stanu bo się boję co nawywijać mogę
      • sucharek_bl Re: Kurczę :( 22.10.09, 18:58
        No właśnie Lucyno mam za dużo. Wziąłem hydro i wreszcie jestem w stanie iść spać bo od 7 dni nie mogłem spać do 3 nad ranem i jak wstawałem o 9 to nie mogłem się zdrzemnąć w środku dnia co robię od kilku lat oczywiście jeśli nie mam szkoły. 1 raz takie pobudzenie mi się przytrafiło by móc nie spać nic i ciągle być aktywnym, biegać, latać, kochać wszystko itp. Jestem przerażony ale teraz mogę odpocząć po hydro kilka godzin-jutro znowu hipomania chyba że się skończy. Wreszcie hydro mi pomogła i wprowadziła w stan podobny do hipnozy i pełnego relaksu ale wiem że mam hipomanię i wiem że lekarka znowu mi zmieni lek i pewnie doda jakiś stabilizator... Martwię się bo te pobudzenie wcale nie jest dobre. I wiesz co? Od 7 dni biegam wszędzie, mam percepcję idealną, jestem jak na amfie mimo że robię wiele rzeczy, puls mam szybki (teraz po hydro normalny), śpię budząc się po 10 razy i w rezultacie się nie wysypiając, mógłbym uprawiać sex raz po razie non stop co też nigdy tak nie miałem, wydaję pieniądze - właśnie wydałem 1100 zł moich pieniędzy tak po prostu, podchodzę do nieznanych ludzi i się śmieję, pomagam i zachowuję się jak naćpany. Teraz jest lepiej po hydro-dostałem młotkiem ale boję się wykładów jutrzejszych że zacznę skakać i klaskać w ręce i się śmiać jak naćpany ze wszystkiego i się zbyt udzielać na lekcjach i zrobię z siebie debila, w dodatku jak każdy będzie usypiał na wykładach to ja będę bacznie uważał i nie czuł wcale zmęczenia (to jest plus w sumie) ale jednak 1 raz aż takiej hipomanii dostałem a w środku z rozpierającej energii się trzęsę cały i robię wszystko 10x szybciej niż normalny człowiek i mam 1000ce myśli na sekundę. No nic może mam chada albo po prostu lek tak zadziałał co też jest napisane na ulotce itp. i w razie wystąpienia jakiegoś objawu bądź nasilenia mam się zgłosić do lekarza co też zrobię (telefonowałem już). Uwierz mi że zajęć mam sporo a podczas pisania tego posta robię inną rzecz w locie bo jestem w stanie co nigdy mi się nie zdarzyło. Ponadto dzisiaj bawiłem się z 6 letnim dzieckiem cioci jakbym sam był dzieckiem a nigdy w życiu nie przepadałem za małymi dziećmi bo mnie drazniły a dzisiaj normalnie skakałem-udawałem królika co zdziwiło mocno innych i robię z siebie durna w tej hipomanii.
        • sucharek_bl Re: Kurczę :( 22.10.09, 19:03
          Aha jakbym nie wziął czegoś to bym chyba trafił do szpitala bo już wariowałem przez chwilę i cały się trząsłem (drgawki). Mam takie plany które są nierealne w większości no mówię Ci mam takie myśli chore w sensie że mogę góry przenosić i się przeraziłem bo lekarka też postawiła na hipo i prosiła o jak najszybszą wizytę. Rozpocznę coś co zaplanowałem w hipo a jak przyjdzie depresja albo hipo przejdzie w stan normalny to zawalę co zacząłem-sam nie wiem czy te studia nie wyniknęły z hipo bo jakoś dziwnie poszedłem, nie znając nikogo i nie bojąc ani trochę o nic co też nigdy mi się nie przytrafiło
          • best.adriana Re: Kurczę :( 22.10.09, 19:55
            A ja tak miałam jak zaczynałam brać leki....chodziłam jak nakręcona przez 3
            tygodnie w sumie 4 przeszło....Ale miałam raz powera raz dół histeria...
            wytrzymałam bez dodatkowego wspomagacza ale ciężko było...przeszło...


            Tobie też przejdzie:D
            • ych Re: Kurczę :( 22.10.09, 22:27
              > A ja tak miałam jak zaczynałam brać leki....chodziłam jak nakręcona przez 3
              > tygodnie w sumie 4 przeszło....

              czyli jest nadzieja, że nie wydam całych oszczędności na buty i torebki? ale ja nie podejrzewam u siebie hipo.

              > Ale miałam raz powera raz dół histeria...

              nie mam tak. jestem stabilnie - i jednak na poddającym się jeszcze kontroli poziomie - naładowana.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka