Dodaj do ulubionych

Radny Marcinkiewicz: Nie dla Babimostu

16.04.11, 16:16
Nie wiem jaki jest cel, żeby publikować takie kretyńskie wywiady z gorzofiakami...
Obserwuj wątek
    • Gość: L Lotnisko w kazdej gminie :-) IP: 31.60.77.* 16.04.11, 17:54
      Jaki sens ma lotnisko pasazerskie w miejscu, z ktorego w 1.5g mozna dojachac do 4 lotnisk? Jak wreszcie ktos pomysli i zainwestuje w pas w Przylepie dla maszyn 15-20 miejsc np. Jetstream 32, Metroliner to krajowe trasy z ZG nabiora sensu (Warszawa, Krakow, Gdansk). Wazna jest kalkulacja ceny biletu = 35L benzyny+50 za autostrade
      • Gość: lotnik Re: Lotnisko w kazdej gminie :-) IP: *.multimo.pl 16.04.11, 19:11
        Tak wygląda właśnie płytkie myślenie urzędnicze. Dopóki decydenci nie zrozumieją, że na krajowych trasach w Polsce póki co nie da się zarobić kokosów, dopóty będą takie głupkowate komentarze. W Przylepie to możesz sobie latać nawet na drzwiach od stodoły, ale dla poważnego ruchu lotniczego potrzebne jest takie lotnisko jak Babimost.
        • Gość: L Re: Lotnisko w kazdej gminie :-) IP: *.scansafe.net 18.04.11, 17:37
          Lotnisko w Babimoscie ma mnostwo zalet i dwie wady: - jest drogie w utrzymaniu daleko od miasta. Jest to moze najdalej polozone lotnisko od miasta w Polsce. Chyba tylko Szczecni nas wyprzedza. Budowa pasa dla maszyn 15-20 miejsc kosztuje tyle co 1.5km autostrady. Przylep jest calkiem dobrym miejscem bo jest uzywany przez wiele instytucji i koszty utrzymania lotniska sie rozkladaja. Prywatnie tez nikt nie postawi Cessny w Babimoscie bo jak do kazdego lotu ma dokladac 2 godziny jazdy to czasami traci to sens.
    • mmmmmm000 Może mi ktoś jedno wytłumaczy... 16.04.11, 18:01
      Skoro tylu zielonogórzan popiera wydawanie kasy na to lotnisko, to dlaczego nikt z tych popierających z niego nie korzysta??!! Wszyscy jakoś widzą dla tego lotniska sens, ale jakoś latanie z niego dla wszystkich jest bez sensu. Już bardziej rozsądne byłoby wydanie tej kasy na... budowę tramwajów w Zielonej Górze. Gdyby na ten cel w mieście wydawać co roku tyle ile wydaje się na lotnisko, kursowałyby co najmniej dwie linie tramwajowe z nowym taborem!
      • Gość: gregory Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.11, 21:58
        Nie przywykłem do pisania na leżąco, a do tego musiałbym zejść dwa piętra niżej aby osiągnąć twój poziom. Jednak postaram się trafiać w odpowiednie klawisze.
        Dopóki jedna część głupków nie zrozumie, że Babimost NIE MUSI być takim tworem jak Okęcie, Balice. Pyrzowice itd ale POWINIEN być lotniskiem CARGO. Duze samoloty TOWAROWE powinny stad wywozić towary.
        Tylko, ze druga cześć głupków NIE POTRAFI sporządzić planu rozwoju.
        To jest problem.
          • www.kulturanaukagospodarka.pl Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... 17.04.11, 00:29
            wytlumaczę,
            małe lokalne lotniska są bez przyszłości, ponieważ mają mało połaczeń i duże koszty stałe
            trzeba zamiast budowy rezydencji dla urzędników np.Urzęd Marszałkowski w Poznaniu za 160 mln złotych(waśnie ogłosili przetarg) sukcesywnie rozwijać sieć dróg expresowych, dwupasmowych pomiedzy wszystkimi miastami wojewódzkimi.
            Wtedy dojazd z dowolnego miasta wojewódzkiego do najbliższego lotniska zajmie godzinę lub półtorej godziny i problem zostanie rozwiązany.
            zapraszam na strone nowej partii
            Kultura Nauka Gospodarka

            www.kulturanaukagospodarka.pl

            Pozdrawiam
            Slawomir Nosewicz
            kom.787 359 901
            Uważam też, że limit prędkości na autostradach powinien być w Polsce podniesiony do 180 km/h( w Niemczech nie ma ograniczeń)
            • Gość: Quest Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... IP: *.dsl.bell.ca 17.04.11, 00:54
              www.kulturanaukagospodarka.pl napisał:

              > Uważam też, że limit prędkości na autostradach powinien być w Polsce podniesiony do 180 km/h( w Niemczech nie ma ograniczeń)
              .......Slawek , mamy ograniczonych kierowcow , ktorym te 180 km stworzy nieograniczone mozliwosci do samobojczych rajdow ......oby tylko bez smiertelnych przypadkow innych uczestnikow drog !!!! , drogi polskie nie posiadaja standartow jakie w niemczech obowiazuja .....ale to na marginesie lotniczych rozwazan o kosmodromie z Babimostu .
              • www.kulturanaukagospodarka.pl Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... 17.04.11, 08:43
                Gość portalu: Quest napisał(a):

                > www.kulturanaukagospodarka.pl napisał:
                >
                > > Uważam też, że limit prędkości na autostradach powinien być w Polsce podn
                > iesiony do 180 km/h( w Niemczech nie ma ograniczeń)
                > .......Slawek , mamy ograniczonych kierowcow , ktorym te 180 km stworzy nieogra
                > niczone mozliwosci do samobojczych rajdow ......oby tylko bez smiertelnych przy
                > padkow innych uczestnikow drog !!!! , drogi polskie nie posiadaja standartow ja
                > kie w niemczech obowiazuja .....ale to na marginesie lotniczych rozwazan o kosm
                > odromie z Babimostu .

                Nie mamy żadnych ograniczonych kierowców, to tak jakbyś stwierdził, że mamy ograniczonych obywateli.Prędkość 180 km/h jest na autostradzie dla doświadczonego kierowcy prędkością bezpieczną, pod warunkiem, że stacja diagnostyczna prawidłowo zrobiła coroczny przegląd.
                Jeździłem 180km/h po niemieckich autostradach, więcej nie próbowałem, ponieważ nie było takiej potrzeby.
                Młodzi kierowcy przez pierwsze 3 lata od otrzymania prawa jazdy powinni mieć naklejane zielone listki(tak kiedyś było) ,ograniczenie prędkości na autostradach np. do 120km/h oraz zakaz prowadzenia pojazdów o mocy powyżej 60 KW ( a motocykli powyżej 20 KW)
                Dyskutujemy o alternatywnych rozwiązaniach dla trwonienia 20mln na inwestycje,która ze względu na brak racjonalności ekonomicznej jest skazana na porażkę.
                Samolotami z Babimostu do Warszawy latali w 95% urzędnicy za darmo, a z Babimostu do Drezna nie latał prawie nikt i loty były odwoływane.
                Miasta porównywalne z Zieloną Górą i Gorzowem, Cottbus i Frankfurt nad Odrą nie mają lotnisk parażerskich.
                Czy chcesz aby z Twoich podatków Zarząd Województwa Lubuskiego corocznie dopłacał do biletów lotniczych na trasie Babimost-Warszawa minimum 6 mln złotych(takie są żądania przewoźników)?
                Co do naszych autostrad i dróg oraz innych przepisów to:
                -zabierałbym uprawnienia stacjom diagnostycznym, które fikcyjnie lub niedbale robią coroczne przeglądy samochodów
                -wszystkie instytucje państwowe i samorządowe w Polsce, które zajmują się wydawaniem naszych pieniędzy miałyby ustawowy obowiązek wstawiania na swoje strony internetowe wszystkich faktur kosztowych i wtedy firmy konkurencyjne do wygrywającego przetarg będą pilnowały cen zakupu.W internecie powinny być też ogólnie dostępne umowy, gwarancje, itp np na daną drogę.
                Tylko przejrzystość pozwoli zwalczyć bylejakość i kumoterstwo.

                kto ma podobne zdanie zapraszam na

                www.kulturanaukagospodarka.pl

                Sławomir Nosewicz
                kom.787 359 901
                • Gość: Quest Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... IP: *.dsl.bell.ca 17.04.11, 17:59
                  Slawek.......podtrzymuje swoja opinie , ze jest mnostwo w kraju "ograniczonych" kierowcow , wystarczy przeczytac raporty wypadkow w Polsce, mozna dyskutowac jakie trasy do takich predkosci sa dostosowane i w tym celu mozna na tych trasach podniesc predkosc .
                  Kosmodrom w Babimoscie jest tworem agenturalnym/kolesiowskim/partyjnym/przechowalnia idiotow/cwaniakow....to tyle , zgadzam sie z pozostalym Twoim watkiem i dodam , ze nalezy czesciej uczestniczyc , jesli sa , w otwartych spotkaniach/debatach budzetowych miasta .
            • Gość: mmmmmm000 Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.11, 15:18
              ja bym się akurat wydatki 160 mln. na Urząd Marszałkowski w Poznaniu akurat nie czepiał. Do tej pory urząd mieścił się w aż... 11 budynkach, a bieganie po pokojach to wygoda nie dla urzędników (bo każdy z nich siedzi w swoim od rana do popołudnia) ale dla klientów. Trzeba też pamiętać, że Poznański Urząd Marszałkowski skupia dzisiaj aż 5 dawnych urzędów (poznański, koniński, kaliski, leszczyński i pilski). Od kilkunastu lat w budynki nie inwestowano. Nie można z kolei przesadzać z oszczędnościami, bo jeszcze trochę, a będziemy kazali urzędnikom siedzieć w nieogrzewanych namiotach.
              • www.kulturanaukagospodarka.pl Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... 17.04.11, 17:40
                Gość portalu: mmmmmm000 napisał(a):

                > ja bym się akurat wydatki 160 mln. na Urząd Marszałkowski w Poznaniu akurat nie
                > czepiał. Do tej pory urząd mieścił się w aż... 11 budynkach, a bieganie po pok
                > ojach to wygoda nie dla urzędników (bo każdy z nich siedzi w swoim od rana do p
                > opołudnia) ale dla klientów. Trzeba też pamiętać, że Poznański Urząd Marszałkow
                > ski skupia dzisiaj aż 5 dawnych urzędów (poznański, koniński, kaliski, leszczyń
                > ski i pilski). Od kilkunastu lat w budynki nie inwestowano. Nie można z kolei p
                > rzesadzać z oszczędnościami, bo jeszcze trochę, a będziemy kazali urzędnikom si
                > edzieć w nieogrzewanych namiotach.
                A jak myślisz, po wybudowaniu będzie mnie osób zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim, czy więcej? I uważasz, że instytucje powinny być zdublowane: Urząd Wojewódzki rządowy i kopia samorządowa Urząd Marszałkowski?
                powinno być ta jeżeli Urząd Marszałkowski chce byc w jednym budynku:
                -sprzedajemy wszystkie rozproszone budynmi Urzędu na otwartych przetargach z opcją ich dzierżawy jeszcze przez 2lata
                -liczymy wpływy, dodajemy 25% i budujemy budynek na miarę , a nie pałac.Mając gotówkę w ręku można obecnie wybudować 1m2 za max.3.500- 4.000 zł netto
                Tz, że Urząd Marszałkowski ma mieć ca 40 tys m2/
                jeżeli popierasz program partii KNG przynajmniej w 51% to prześlij link do strony przynajmniej 4 znajomym

                www.kulturanaukagospodarka.pl

                Sławomir Nosewicz
                kom. 787 359 901
                • Gość: mmmmmm000 Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.11, 19:54
                  jeśli mi odpowiadasz, to po pierwsze bardzo cię proszę nie rób sobie przy okazji partyjnej propagandy, bo tym sposobem mnie w nią wciągasz, a TEGO SOBIE PO PROSTU NIE ŻYCZĘ!
                  Jak dla mnie, to akurat tą wypowiedzią zrobiłeś sobie antyreklamę.
                  Co ma wspólnego w kontekście tej budowy Urząd Marszałkowski z Wojewódzkim?? Nawet nie chce mi się tego komentować. Oba urzędy zajmują się zupełnie czym innym i wcale nie są swoją kopią. Poczytaj sobie wszystkie ustawy związane z administracją w Polsce to cię może oświeci. Czy to znaczy, że jeśli nie wybuduje się nowej siedziby, to urzędników będzie mniej? Dziwna, pokrętna logika!!! Bo jeśli będzie więcej to co, to nie budować? Tylko z tego powodu??? Absurdalne myślenie!
                  Żeby 11 lokali można było sprzedać, to NAJPIERW tych urzędników trzeba gdzieś przenieść, więc chyba nic w tytm dziwnego, że najpierw się coś buduje, a potem (ewentualnie) stare sprzedaje - NIE ODWROTNIE. Od razu widać, że kompletnie nie orientujesz się w stanie technicznym tych budynków - właśnie dlatego zdecydowano się na nową inwestycję, bo starych budynków nie opłaca się już remontować. Sprzedaż wszystkich + 25% dodatkowej kasy nie rozwiąże problemu, bo ewentualna kasa ze sprzedaży nie będzie wiele warta. Od razu widać, że z budowlanką, to ty masz niewiele wspólnego. Bankowcy w momencie udzielania kredytu budowlanego osobie prywatnej przyjmują koszt budowy domu jednorodzinnego na minimum 2500 zł tzw. systemem gospodarczym. Nie da się wybudować biurowca za 3,5 - 4 tyś. zł, chyba, że z kartonu i korka.

                  Nawet sobie nie potrafisz prostego wyliczenia zrobić, bo 160 mln,. podzielone na 40 tyś, m2 powierzchni daje właśnie... 4000 zł za metr kwadratowy. Więc co właściwie krytykujesz??
                  Ale powierzchnia użytkowa to... 18 tyś,. m2, a nie jak piszesz 40!!! Więc wprowadzasz w błąd.
                  JESTEŚ CHYBA DOBRYM KANDYDATEM NA POLITYKA, BO MASZ WYRAŹNE ZADATKI NA KŁAMCĘ!!!! BYLE TYLKO MIEĆ RACJĘ!!!
                  • www.kulturanaukagospodarka.pl Re: Może mi ktoś jedno wytłumaczy... 17.04.11, 20:19
                    Zadam proste pytanie jaki jest iloczyn z pomnozenia 40,000 m2 x 4.000 zl=????
                    podpowiedz, daje to koszt Urzedu Marszalkowskiego w Poznaniu,
                    jezeli otrzymam prawidlowa odpowiedz mozemy dyskutowac dalej
                    Pytanie drugie.Ile ma kosztowac Urzad Marszalkowski w Poznaniu
                    a) 1 milion 600 tysiecy
                    b) 16 milionow
                    c)160 milionow
                    d) 1 iliard 600 tysiecy
                    Pytanie trzecie. Czy mozliwa jest przedaz nieruchomosci i pozniej jej wynajmowanie jako najemca ?
                    zycze owocnego liczenia, podpowiem zer powinno byc siedem, poniewaz trzy zera w cenie metra plus cztery zera w ilosci metrow kwadratowych daje siedem zer plus iloczyn 4 x4 z przodu.Ile to jest?
                    www.kulturanaukagospodarka.pl

                    SLawomir Nosewicz
                    kom 787 359 901
                    • Gość: mmmmmm000 dalej się pogrążasz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.04.11, 01:25
                      i absolutnie nie zamierzam z tobą dyskutować. Jeśli chcesz dowieść jaki to mądry jesteś (najmądrzejszy) to gratuluję pomysłu na politykę - tylko tyle.
                      Kłania się prosta matematyka i nie próbuj ze mnie robić idioty podając się za wzechwiedzącego. Jeśli coś kosztuje 160 mln i ma powierzchię 4 tyś, metrów to każdy metr kosztuje 4 tyś, zł.! Czyli 40,000 m2 x 4.000 zł = 160 MLN!!! (dokładnie tyle ile Poznań wyda na budowę). ZAPRASZAM DO PODSTAWÓWKI. Powtarzam JESTEŚ KŁAMCĄ ponieważ urząd będzie miał nie 40, a 18 tyś., m2 do tego KŁAMCO się jakoś nie odnosłeś!!!
                      • www.kulturanaukagospodarka.pl Re: dalej się pogrążasz 18.04.11, 12:30
                        Nie zrozumiałeś intencji ponieważ jesteś urzędnikiem lub działaczem partyjnym , który popiera budowę pałacu dla urzędników za 160 mln złotych.Wybudowałem w swoim życiu budynki o powierzchni łacznej ok 5.000 m2 i wiem o czym mówię.
                        Są pilniejsze potrzeby dla całego społeczeństwa niż pałac Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu za 160mln.
                        Po pierwsze można go wybudować o połowę taniej.Gwarantuję wszystkim niedowiarkom, że można wybudować budynek biurowy o powierzchni 18 tys m2 za 72 mln netto -bez VAT(4tys. za 1m2).Jeżeli budynek kosztuje 160 mln złotych tz, że jest to po prostu szczyt megalomani urzędniczej.
                        160-72=88 mln można wydać na dwupasmową obwodnicę Poznania, która pozwoli odkorkować centrum
                        wszystich, którzy myślą podobnie zapraszam na stronę oraz do dyskusji:
                        Czy w Poznaniu potrzebny jest pałac Urzędu Marszałkowskiego za 160 mln, czy wystarczy za 72mln lub mniej?

                        www.kulturanaukagospodarka.pl

                        Sławomir Nosewicz
                        kom.787 359 901
                        • Gość: mmmmmm000 pogrążasz się jeszcze bardziej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.11, 00:35
                          No proszę - już jakiś postęp. Wziąłeś do ręki kalkulator!!! Nagle urząd ma 18 tyś. m2 (a nie 40 jak próbowałeś okłamać czytelników). Może tego nie zauważyłeś, ale obwodnica Poznania jest właśnie budowana. Poza tym, pieniądze wojewódzkie nie byłyby przeznaczone na obwodnicę Poznania, bo to zupełnie inny budżet (miesza ci się kto za co odpowiada, o czym świadczy ignorancja w nierozróżnianiu funkcji urzędów).
                          Właśnie budowana czteropasmowa obwodnica zachodnia o długości 27 km. Kosztuje 533 miliony złotych - HURRAAAAA STARCZYŁOBY NA DODATKOWE CZTERY KILOMETRY DROGI!!!
                          Zaskoczę cię, bo nawet się zgodzę, że wybudowanie budynku za kwotę 4 tyś od metra owszem jest możliwe. Ale nie doczytałeś, że nie tylko budowa (do stanu deweloperskiego), ale cała inwestycja będzie kosztowała 160 mln do stanu "pod klucz", ŁĄCZNIE Z WYPOSAŻENIEM BIUR. Jeśli nadal się upierasz, że da się to zrobić za 4000 zł, to uprzedzam, że zadzwonię i zapoznam cię z kosztorysem realizowanego właśnie przezemnie budynku pod wynajem na 380 m2. Nawet ci zapłacę (i to sowicie) jeśli obniżysz mi koszty do 4000 zł za metr!
                          Jeszcze raz powtarzam - NIE ŻYCZĘ SOBIE, BYŚ ROBIŁ SOBIĘ PROPAGANDĘ MOIM KOSZTEM.
                        • Gość: mmmmmm000 PS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.11, 01:29
                          Obecną obwodnicę Poznania buduje budżet państwa, ponieważ są to drogi krajowe (5 i 11). Byłbym ostatnim, który poparłby wydawanie wielkopolskich pieniędzy na te trasy. Chyba, że masz na myśli tzw. III ramę, ale po pierwsze jak pisałem to kwestia miasta, po drugie koszty jej budowy będą jeszcze wyższe niż obecnie budowanej obwodnicy z uwagi na chrakter terenów po jakich ma przebiegać, po trzecie na razie jest ona w fazie planowania.
                          Co do kwoty za metr kwadratowy biura, to akurat wartość netto nie ma tu żadnego zastosowania. Informuję cię, że urzędy nie mają prawa odliczać sobie podatku VAT, więc trzeba zapłacić wartość brutto inwestycji. Czyli już nie 4, a 5 tysięcy za metr. Więc do faktycznych kosztów rzędu 8000 zł już nie jest daleko. Budowany właśnie obiekt biurowy przy Andersii będzie kosztował... 12000 zł za m2. Dlaczego niby koszty budowy biurowca w jednym mieście miałyby się aż tak różnić? Jeden budynek biurowy za 12.000 zł/m2, a inny (urząd) aż trzykrotnie tańszy??
                    • Gość: mmmmmm000 a co do najmu... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.04.11, 09:43
                      Zamiast robić mi debilne quizy weź do ręki kalkulator.
                      Obecna powierzchnia biurowa w starych budynkach to około 10.000 m2. Nawet gdyby udało się wydzierżawić ją w całości, to w lokalach tej klasy nie wyciągnie się więcej niż 50 zł/m2. Daje to kwotę 6.000.000 zł. rocznie czyli 12 mln w ciągu 2 lat. No faktycznie jest to wręcz porażająca kwota, która z całą pewnością ma ogromne znaczenie dla 160 milionowego budżetu przeznaczonego na nowy obiekt. To nawet nie 10% potrzebnej kwoty. Dużo bardziej opłacalna jest sprzedaż tych budynków, bo nie trzeba będzie już nigdy ze społecznej kasy wydawać na nie ani złotówki.
                      Jedno wiem na pewno - przy takim sposobie myślenia NIGDY NA WAS NIE ZAGŁOSUJĘ!
    • www.kulturanaukagospodarka.pl Radny Marcinkiewicz: Nie dla Babimostu 16.04.11, 21:32
      Droga dwupasmowa z Zielonej Góry do autostrady w Świebodzin , zamiast 20mln na lotnisko w Babimoście

      STOP pomysłowi Zarządu Województwa Lubuskiego wydania 20mln złotych na Port Lotniczy Babimost.
      Jest to pomysl nieracjonalny ekonomicznie.
      Samolotami do Warszawy latali tylko urzędnicy.
      Bogate miasta naszych sąsiadów : Cottbus i Frankfurt nad Odrą nie mają lotnisk pasażerskich.
      Te 20mln złotych z Krajowej Rezerwy Wykonania powinno być przeznaczone na drogę dwupasmowa łączącą Zieloną Górę z autostradą w Świebodzinie.
      Proszę wejść na stronę
      www.kulturanaukagospodarka.pl

      i przeczytać program nowej partii Kultura Nauka Gospodarka

      Sławomir Nosewicz
      kom. 787 359 901
        • www.kulturanaukagospodarka.pl Re: Radny Marcinkiewicz: Nie dla Babimostu 17.04.11, 17:52
          Nie jestem taki pewien czy jest pełne finasowanie S3 pomiędzy Swiebodzinem a Zieloną Górą, ale jeżeli jest to środki można przeznaczyć na połaczenie drogą dwupasmową Zielonej Góry z autostradą A4 na południu.Reasumując lotnisko Babimost to zmarnowane środki na cel bez przyszłości
          jeżeli masz podobne zdanie przyłącz się do nas

          www.kulturanaukagospodara.pl

          Sławomir Nosewicz
          kom. 787 359 901
    • Gość: Quest Ranking polskich lotnisk IP: *.dsl.bell.ca 16.04.11, 23:54
      Kryteria oceny
      O tym, czy dane lotnisko w ogóle zostanie uwzględnione w naszym rankingu, decydował jeden ważny czynnik: obecność przynajmniej jednego taniego lub tradycyjnego przewoźnika. W ten sposób naszą listę zapełniło 10 portów lotniczych w całej Polsce. Długo wahaliśmy się, czy wziąć pod uwagę lotnisko Zielona Góra-Babimost. Ostatecznie wykluczyliśmy ten port, jednak trochę z innego powodu. Przeglądając stronę internetową lotniska w Zielonej Górze aż nie chce się wierzyć, że nie przechodziła ona poważnych zmian od 2005 roku. Właściwie to nie powinniśmy się dziwić, że internetowy twór wygląda jak opuszczony zamek, w którym straszą postacie z zaświatów. Wszak w Babimoście nie wylądował i nie wyleciał ani jeden pasażer taniej lub tradycyjnej linii lotniczej od listopada zeszłego roku.
      ...........nawet krajowe media znaja bol kosmodromu z Babimostu , tylko marszalek lubuskiego ma dziedziczne obciazenia ..... czy wiecie jakie ????
        • www.kulturanaukagospodarka.pl Re: Ranking polskich lotnisk 17.04.11, 18:02
          flow-vis napisał:

          > Co to za bzdury??? Pasażerowie w Babimoście są niemal codziennie! (lotnictwo og
          > ólne)

          informacja na oficjalnej stronie Portu Lotniczego Babimost
          www.lotnisko.zielonagora.pl/Informacja/rozkladlotow.html
          Rozkład ważny od:
          Loty chwilowo zawieszone ( od czasu otrzymania dotacji 26 mln)

          jeżeli myślisz tak jak ja, że 20 mln dofinansowania do lotniska w Babimoście i później coroczne dotacje minimum 6mln po to aby latali tylko urzędnicy (stanowili 95% pasażerów) jest zbędnym trwonieniem środków
          w

          nadchodzących wyborach zagłosuj na

          www.kulturanaukagospodarka.pl
          Sławomir Nosewicz
          kom. 787 359 901

        • Gość: Quest Re: Ranking polskich lotnisk IP: *.dsl.bell.ca 17.04.11, 18:07
          flow-vis napisał:
          > Co to za bzdury??? Pasażerowie w Babimoście są niemal codziennie! (lotnictwo ogólne)
          ........Co w Twoim pojeciu jest ogolnym lotnictwem.... przeczytaj uwaznie tresc tegoz rankingu na stronie internetowej a stwierdzisz , ze nie tylko jest mowa o niedociagnieciach na stronach internetowych lotnisk .
          Babimost nie "przelecial" nawet jednego pasazera od wrzesnia ub.roku , nie wniosl dochodu do kasy ...........no wlasnie jakiej kasy , miejskiej/lotniczej/partyjnej/marszalkowskiej/panstwowej......a kozy ktos musi tez wydoic.....:o)
          • croolick Re: Ranking polskich lotnisk 18.04.11, 21:11
            Gość portalu: Quest napisał(a):

            > ........Co w Twoim pojeciu jest ogolnym lotnictwem....

            Ot to taka amerykańska kalka językowa - "General Aviation", po polsku właściwie to pojęcie obejmuje wszelką działalność lotniczą poza regularnymi połączeniami liniowymi, cargo i wojskowymi. Ale to co mówi flow-viz to żaden argument, bo do GA wykorzystane są np. w Polsce łąki, które są doraźnymi polami wzlotów/lądowiskami samolotów sportowych, balonów nie mówiąc już o motolotniarzach i paralotniarzach. Czy zatem powinniśmy dotować każde pole wzlotów, bo są na nim prowadzone operacje GA???
            • Gość: Quest Re: Ranking polskich lotnisk IP: *.dsl.bell.ca 19.04.11, 17:03
              croolick napisał: > Ot to taka amerykańska kalka językowa - "General Aviation", po polsku właściwie to pojęcie obejmuje wszelką działalność lotniczą poza regularnymi połączeniami
              > liniowymi, cargo i wojskowymi. ........
              .........Na kazdym lotnisku tez odbywa sie inna dzialalnosc , sa prywatne avionetki,cargo,czasem wojskowy samolot tez laduje.........baloniarze,parolotniarze i inni uwieszeni na sznurkach tylko nie korzystaja....:o) jak to sie ma jednak do kosmodromu w Babimoscie ,dlaczego wyzywa sie spoleczenstwo do partycypowania w czyms o czym nie ma zielonego pojecia , decyzje o lotniskach zapadaja w kregach zainteresowanych inwestycji , jesli jest tego potrzeba i ma to widoczny rozwoj i zapotrzebowanie to co stoi na przeszkodzie w rozwoju ......koniecznosc jest matka wynalazkow , czy kosmodrom w Babimoscie ma taka "potrzebe"...........moim zdaniem nie widze tego .....kto wydoi kozy w kosmodromie ....:o)
    • internetowy_ubek Re: Radny Marcinkiewicz: Nie dla Babimostu 19.04.11, 17:38
      pinb-zgora napisał:

      > Nie wiem jaki jest cel, żeby publikować takie kretyńskie wywiady z gorzofiakami

      A taki baranie że jesteśmy w jednym województwie i to są nasze wspólne pieniądze a ty takimi wpisami durniu uswiadczasz nas Gorzowiaków w przekonaniu że lotnisko jest potrzebne tylko wam zielonogórzanom dla podkreślenia jedynie waszych wielkomiejskich ambicji. Paniał barania łąko.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka