Dodaj do ulubionych

Sylwester - co wybrać ?

01.12.13, 22:55
Witam.
nie jestem z Zielonej Góry ale mam pytanie, gdzie według Was będzie najlepszy sylwester?

Do wyboru : palmiarnia, hotel ruben, hotel qubus, pensjonat siodło?
A może coś innego? Jako że nie ja płacę - cena nie gra roli ;)

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • er_ra Re: Sylwester - co wybrać ? 02.12.13, 01:09
      tylko nie ruben...
    • winobranie.pl Re: Sylwester - co wybrać ? 05.12.13, 13:57
      Zapraszamy na nasz portal - znajdziesz tam całą listę sylwestrowych propozycji w Zielonej Górze: Sylwester 2013/2014
      • Gość: izabelinka Re: Sylwester - co wybrać ? IP: *.adsl.inetia.pl 18.12.13, 13:43
        Olej miasto i jedź w góry! XD najlepsze imprezy sylwestrowe są w górach! A jako że cena nie gra roli, zaszalałabym na twoim miejscu i pojechała do Zakopca ;P ale jeśli wolisz przyoszczędzić, to może Bieszczady? W Wetlinie, w Carpatii robią np. fajną imprezę co roku :3 (wiem, bo byłam, ale w tym roku mam złamaną nogę :<)
    • frognatic Re: Sylwester - co wybrać ? 21.12.13, 12:02
      może zasugeruj się tym: www.sylwestrowy.pl/sylwester/zielona-gora mam nadzieję, że coś pomoże ;)
    • Gość: Piotrek Re: Sylwester - co wybrać ? IP: *.ssp.dialog.net.pl 13.08.14, 17:44
      wiesz co wiem że jest sierpień ale ja np świetny sylwester spędziłem w hotelu stary zajazd
      www.staryzajazd.pl/cennik/
      Było bosko ;-) Ot tak żeby nie zapomnieć ;-)
    • Gość: a tak przypadkiem Re: Sylwester - co wybrać ? IP: *.ssp.dialog.net.pl 16.08.14, 12:11
      widzę że ktoś wpisał www.staryzajazd.pl
      w naszej Zielonej Góze a właściwie w chynowie - byłem i było bosko ;-)
      • Gość: tyu Re: Sylwester - co wybrać ? IP: 87.204.149.* 21.08.14, 16:04
        Mamy sierpień, a spamer o IP: *.ssp.dialog.net.pl wznawia wątek o Sylwestrze :)
        • Gość: Paweł Re: Sylwester - co wybrać ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.08.14, 21:51
          a wiesz ile kosztuje reklama ? tutaj osiołek ma za darmo ;)