IP: 213.77.74.* 05.01.08, 14:13
Nadszedł czas na dach. Decyzja zapadła bedzie dachówka. Pozostał
etap wybor. Na polu walki pozostał Braas w powłoce cisar lub Prodach
w powłoce prima.
Macie moze jakies opinie na temat tych dachówek?
Obserwuj wątek
    • Gość: Gustaw Re: dachówka IP: *.spirit.vessel.int.slb.com 02.05.08, 06:46
      Mam i to nie korzystne dla dachowki Brass i firmy Brass -szczegolnie.
      W 2000 roku przykrylem dach dachowka Brass i w 2005 postanowilem
      wstawic okna dachowe . fachowiec ktory mi okna wstawial stwierdzil
      wzdluzne pekniecia na 26 dachowkach a ze byl na dachu wiec w miejce
      peknietych powstawial dachowki z miejsc , gdzie okna zostaly
      zamontowane. Zwrocilem sie do Brassa z reklamacja , najpierw
      poprosili o dostarczenie 6 peknietych dachowek , co zrobilem .
      Oczekiwalem na wynik prawie rok w miedzyczasie piszac listy
      reklamacyjne do Brassa . Skontaktowal sie ze mna przedstawiciel
      Brassa i poprosil o nastepne 6 dachowek w celu przebadania
      wlasciwosci technicznych . Podobnie jak i poprzednimrazem
      oczekiwalem okolo 6 miesiecy , straszac Brassa telefonami i listami
      reklamacyjnym . Brass nigdy nie odpowiedzial na moje pisma (niska
      kultura obslugi klienta) w miedzy zcasie wymienialem nastepne
      pekniete dachowki-w sumie 36. Postanowilem zatrudnic prawnika i
      wniesc sprawe do sadu . Zglosil sie do mnie przedstawiciel Brassa i
      zaproponowal pobranie nastepnych 10 dachowek , ale juz nie
      peknietych tylko calych i obiecal wymiane calego dachu . Tydzien
      temu otrzymalem pierwszy list od firmy Brass , bardzo krotki jak do
      kumpla , nastepujacej tresci: Poniewaz dachowki sa mrozodporne nie
      zamierzamy wymieniac calego dachu , ale wymieniac poszczegolne
      pekniete dachowki.
      Pozostalo mi tylko wniesc sprawe do sadu.
      Zycze Tobie wiecej szczescia a jeszcze dla pelnej informacji
      pochodze z Wielkopolski i przedstawicielem Brassa Byl pan Olbierd
      Rutkiewicz.
      Pozdrawiam
      Gustaw email gustawdomon@hotmail.com

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka