Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Praca w UDT

01.07.08, 08:51
    witam
    jestem inż. elektrykiem i mam możliwość przejścia do UDT do działu urządzeń
    transportu bliskiego. czy jest może ktoś, kto ma doświadczenie w tej pracy -
    warto? jakie zarobki oferują na początek a jakie po uzyskaniu niezbędnych
    uprawnień UDT? czy praca tam daje duże możliwości rozwoju?
    pozdrawiam
    Obserwuj wątek
      • czarnywiciu Re: Praca w UDT 14.10.08, 21:57
        trochę późno, ale lepiej niż wcale...
        ja pracuję tam od roku. Uważam, że to całkiem niezła robótka. Kasa
        jest bardzo sympatyczna, grubo powyżej rynkowej. Na początku nie
        było ciekawie, ale jak dorobiłem się pierwszej specjalizacji to
        dostałem podwyżkę. Trochę mi daje w kość stara kadra... i układziki,
        ale jest do wytrzymania.
        Pozdrawiam
        • gdywit Re: Praca w UDT 23.12.08, 15:40
          czarnywiciu napisał:

"Kasa jest bardzo sympatyczna, grubo powyżej rynkowej. Na początku nie było
          ciekawie, ale jak dorobiłem się pierwszej specjalizacji to
          dostałem podwyżkę."

Możesz powiedzieć, co to znaczy sympatyczna? Jaki rząd wielkości na poczatek no
          i co po podwyżce?
          • marekwan Re: Praca w UDT 01.12.09, 22:25
            witam wszystkich, pytacie o kase jaką mżecie zarobić - przecież to
            pytanie zależy od tego co umiecie, waszego doświadczenia itd.
            Ja także jestem zainteresowany pracą w UDT i mam pytanie do kogoś
            kto już sie tam dostał albo był na 1-3 rozmowach a mianowicie - o co
            dokładnie pytają, jak dają testy to jakie są tam pytania, to chyba
            każdemu pomoze w przejściu choć przez pierwszy etap , z góry dzięki
            za odpowiedz i pozdrawiam wszystkich
      • ekspert_bdi Re: Praca w UDT 04.12.08, 09:21
        firma UDT często jest obecna na Targach Pracy, więc przy okazji
        można się przejść i popytać jak wygląda tam praca, rozwój.