Dodaj do ulubionych

Jak odstawić sertraline

14.01.21, 09:29
Witam biorę od sierpnia sertraline zaczolem od dawki 25mg do 150mg doszedłem powiem szczerze że przez te kilka miesięcy nie miałem ani jednego dnia dobrego pogorszył mi się stan psychiczny i fizyczny często miałem przez lekarza redukowane dawki w górę w dół max na każdej dawce byłem 3tyhodnie obecnie jestem na 100mg nie mogę się dogadać z lekarzem i porozumieć chciałbym odstawić stopniowo od początku brania leku mam problemy z sercem tachykardia nadciśnienie bóle w klatce piersiowej zmęczenie bóle stawów i silne zawroty głowy mroczki w oczach dwa dni temu jak zszedłem z 125mg na 100 to jak szedłem do pokoju zrobiły mi się mroczki w oczach straciłem przytomność upadłem na podłogę i walnolrm silna głową muwilem to pani doktor twierdzi że to nie od sertraliny nigdy wcześniej nie miałem takich problemów proszę o poradę jak zejść do zera
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka