Dodaj do ulubionych

Odstawienie leków

19.11.23, 08:47
Czy po odstawieniu antydepresantów pojawiły się u Was jakieś skutki uboczne? Jak tak to po jakim czasie od odstawienia? Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • moritor Re: Odstawienie leków 21.11.23, 13:55
      Odstawiłem 31 października sulpiryd 100 mg i absenor 300mg
      efekty widoczne już następnego dnia - typowe dla zespołu odstawienia - drżenie rąk niepokój etc.
      stopniowo stan ogólny się pogarszał do takiego w którym funkcjonowały właściwie podstawowe instynkty jedzenie spanie - znacznie ograniczona możliwość koncentracji na prostych nawet czynnościach i bardzo spowolnione procesy intelektualne
      odstawienie było związane z nagłym pogorszeniem się stanu spowodowanym czynnikami zewnetrznymi którego nie byłem w stanie opanować zwieszoną 3 x dawką sulpirydu
      ogólnie rzecz biorąc przetwać czas odstawienia leków pomógl mi alkohol
      nie że duże ilości ot tak żeby usnać
      • mgkowal Re: Odstawienie leków 21.11.23, 19:56
        Dziękuję za odp. A ile czasu miałeś te objawy?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka