Forum   tycie

tycie

(482 wyniki)
  • Mam pytanie, brałam już harmonet i yasminelle, bardzo po nich tyłam, po odstawieniu waga wróciła do normy. Planuję rozpocząć regularne współżycie, ale nie chcę przytyć, nie mam dzieci,mam 30 lat, jaka może być najlepsza forma antykoncepcji, może macie jakieś doświadczenia?
  • Półtora miesiąca temu miałam usunięty lewy płat tarczycy z powodu guzków - na szczęście okazały się łagodne. Nie maiłam stwierdzonej nadczynności ani niedoczynności. Niestety w czasie ostatniego miesiąca utyłam 4 kg nie zmieniając diety. Wyniki sprzed operacji: FT3 3,09 /2-4,4/ FT4 1.26 /0,93-1,7/ TSH 1.07 /0,27-4,20/ wit D3 około 33 przy normie od 30 - biorę Vigantol 4 krople Wyniki dzisiejsze: FT3 5 /3,1-6,8/ FT4 13 /12-22/ TSH 2,2 /0,2-4,2/ Niby wszystko jest w normie, ale...
  • Witajcie, odebrałam dziś wyniki i sprawa ma się tak: TSH 3 generacja [b]3.29[/b] uIU/ml Z.Ref.: [b]0.27 - 4.2[/b] fT3-  [b]2.52[/b] pg/ml Wartosci referencyjne:[b] 2.0 - 4.4[/b] fT4 -[b] 0.883[/b] ng/dl Wartosci referencyjne:[b] 0.93 - 1.7[/b] P/c anty TPO - [b]89.83[/b] [ IU/ml ] Wartosci referencyjne: [b]<34[/b] Opis USG tarczycy: Płat prawy o wym. 19,8x12,2x46,6 mm Płat lewy o wym. 18,5x,13,0x42,3 mm Grubość cieśni - 4,3 mm Tarczyca niepowiększona o nieco obni...
  • Po Euthyroxie sie "NIE TYJE" Czytam od czasu do czasu to interesujące forum i czasami pojawiają się informacje ale takze pytania, czy się po hormonach tarczycy tyję? ABSOLUTNIE NIE, po eythyroxie sie nie tyje. Euthyrox to hormon tarczycy zalecamy w niedoczynności tarczycy, aby mógł nam wyrównać poziom hormonóws tarczycy. W niedoczynności spowalnia się metabolizm, przez co między innymi zaczynamy tyć. A te leki mają za zadanie wyrównac poziom hormonow w organizmie oraz przyspieszyć me...
  • Tycie

    (11)
    Prosze o wyjaśnienie sprzeczności, które pojawiają się w różnych historiach choroby. Część osób twierdzi,że tyła przed wykryciem choroby i braniu euthyroxu a część zupełnie odwrotnie. Że zaczęła tyć jak zaczęła brać lek.
  • Witajcie. Na niedoczynność leczę się od maja. W maju poszłam do przemiłej pani doktor, która na drugiej wizycie zwiększyła mi dawkę. Od maja 2011 do kwietnia 2012 przytyłam ok 15kg i czuję, że tyję dalej. Nigdy nie byłam chudzinką, przy wzroście 164cm ważyłam średnio 58kg i chociaż zawsze chciałam się pozbyć ciałka 'tu i ówdzie', ze spokojem mieściłam się w M. W tej chwili mam idealne wyniki i dobrze zaleczoną niedoczynność, tzn. są w normie, nie mam guzków itp. Poszłam na kontrolę już do inn...
  • wiem wiem, było milion razy. Ale mimo to zapytam. Otóż czas dłuższy jadłam koktajl seroxat+anafranil. Miałam horrendalny apetyt i mimo chodzenia 5 razy w tygodniu na fitness nie chudłam. Bardzo to było dołujące. Od 3 dni mam koktajl zoloft (sertralina) + anafranil i wydaje mi się (mam nadzieję, że nie są to moje pobożne życzenia) że apetyt jest co najmniej o połowę mniejszy. Pytanie moje jest takie: czy ktoś z Was też zauważył wzrost apetytu (a w konsekwencji tycie) po seroxacie?
  • witam, od trzech miesięcy zażywam Flunarizinum i zauwazyłam zwiększoną masę ciała (dodam tylko że odżywiam się regularnie i jem normalnie)Troche mnie to zaniepokoiło, dlatego postanowiłam napisać na forum, prosze napiszcie czy mieliście do czynienia z tym lekiem i czy również przybyło Wam kilogramów?
  • Witam, mam 28 lat. Od około roku czuję się jak nie ja - przytyłam 8-9kg, jestem wiecznie śpiąca, potrafię spać od 22 do 7 i wciąż nie mogę wstać, koncentracja na poziomie 5 latka, jak czegoś nie zapiszę, to tak jakby tego nie było, męczę się w dziwnych sytuacjach.. a wyniki krwi w normie :/ Dodam, iż: 1) nie jem fastofoodów, rzadko smażę, przeważnie para, grill lub zapiekane. Jem dużo warzyw i owoców. Ograniczam słodycze i napije gazowane. Piję zieloną herbatę i wodę niegazowaną, raz na ...
  • Czy jest możliwe, że po odstawieniu eutyroxu zaczęłam tyć. Uprawiam sport, jem delikatne potrawy a przybieram na wadze. Podejrzewam, że może byc to spowodowane odstawieniem eutyroxu 3 tyg. temu, a bralał ponad 2 lata.
  • Witam, jestem tu pierwszy raz i mam pytanie odnośnie leczenia niedoczynności tarczycy. Leczę się od września, obecnie biorę Euthyrox 25, po 1.5 tabletki dziennie (rano, na czczo). Od tamtej pory przytyłam 10 kg. Lekarka powiedziała, że lepiej się poczuję, że schudnę, faktycznie, może i lepiej się czuję, ale za to przytyłam, gdy jej o tym powiedziałam, uznała "że czasami tak jest". Obecnie tsh mam 2.98, gdy zaczynałam się leczyć miałam ponad 5. I czy ktoś z "tarczycowych" stosował dietę Duk...
  • A to nie jest przypadkiem tak, że: - zaburzenia "dobrej" flory bakteryjnej sprzyjają grzybicy, która powoduje skoki cukru i apetyt na słodycze? - zaburzenia flory bakteryjnej jelit powodują stany zapalne lub inne dysfunkcje, które wpływają na obniżenie poziomu enzymów i nietolerancje histaminy, laktozy, glutenu itd., co wpływa na metabolizm i wagę? - zaburzenia tej flory wpływają na reakcje alergiczne, a w przypadku alergenów i nietolerancji (czyli tzw. alergii IgE-niezależnych) organizm...
  • Przy okazji pytania w sprawie leków i rektoskopii zapytałam czy leki, a konkretnie kwetiapina może być powodem mojej obecnej wagi. Otóż może. Niestety psychiatra nie zaleca zmiany leku na inny do początku września bo mogę pofrunąć w górę. Od września mam schodzić z kwetiapiny o 25mg co 5 dni i cały czas informować ją o samopoczuciu (telefonicznie bez ograniczeń). Widzimy się w połowie września. Na razie moja stabilizacja jest ważniejsza niż kilogramy. Niby to wiem, ale wolałam usłyszeć od nie...
  • Witam Chciałbym zapytać doświadczonych pacjentów, które leki nie powodują tycia? Odkąd stosuję Depkinę Chrono, do tego Rispolept to mam kulminację +30 kilogramów w ciągu ostatnich dwóch lat. Wspomnę u mnie to jest już 60 kilo powyżej wagi normalnej, zaczynam mieć problemy z krążeniem i zaraz padnie mi serce. Wiem że to lekarz powinien coś zasugerować, ale mało któremu lekarzowi zależy na czymś więcej oprócz efektu leczniczego. Jak o siebie nie zadbasz to nikt o Ciebie nie zadba, ot co. Pro...
  • Dieta, cwiczenia a ty nie chudniesz??? Wniosek jest jeden: przestan wp!erdalac jak wieprz!!!
  • cześć! powiedzcie mi kobiety, jak to było u Was na początku. mi lekarz prowadzący mówi: odstawić słodkości.., ale ja jem nawet więcej teraz! na lekach od miesiaca (niedawno to u mnie zdiagnozowano, wcześniej leczono mnie na depresję). któa z Was była mądra, ambitna... i nie pozwoliła sobie na przytycie? wzięła sobie do serca zalecenia lekarzy? proszę! napiszcie, jak to zrobić, bo ja za cholerę nie potrafię! mam teraz ok. 47 kg przy wzroście 156 - wiec jest fajnie:) ale 3 kg w ciągu miesi...
  • Witajcie Forumowiczki i Forumowicze. W tym wątku chciałbym przedstawić swoją prywatną ocenę co doprowadziło mnie do wyniku 147 kilo - samoanaliza być może ułatwi wytrwać w nowej wadze do której dążę od pół roku. Jako dzieciak byłem 'normalnej' budowy. Po tacie odziedziczyłem grube kości i szeroką klatkę piersiową. Ojciec też uprawiał różne sporty (niewyczynowo) - pływanie, tenis, piłkę. Na szczęście mam to po nim. Moje problemy zaczęły się gdy wolny czas spędzałem z dziadkiem. Dziadek c...
  • Witam serdecznie, postanowiłam napisać na forum z prośbą o radę. Mam 29 lat i od 3 lat leczę się na niedoczynność tarczycy. Zdiagnozowaną po: brak miesiączki (co 2-3 miesiące), wieczne zmęczenie i odczuwanie zimna, problemy z cerą. Zaczynalam od dawki euthyrox 25, potem sukcesywnie po kolejnych wynikach (niskie TSH, zawsze ponad normę FT4) dawka została ustalona na 75. Niestety przez te 3 lata sukcesywnie tyłam i tyję. Ostatnio zmieniłam lekarza i po zrobieniu nowych wyników: - TSH 1,91 (n...
  • Witam serdecznie.Wyczytałam gdzieś o tym,że efektem ubocznym brania tegoż leku(FLUNARIZINUM) jest przyrost masy ciała.Powiedzcie mi proszę, czy jest to efekt zwiększonego łaknienia(które to mimo wszystko mozna pochamować, czy też niezależnie od ilości przyjmowanych pokarmów waga wzrasta?Szczerze mówiąc wolałabym mieć na to jakiś,chociaż minimalny wpływ..:-)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.