gry

(732 wyniki)
  • Jakie gry polecacie dla dziecka w tym wieku?Do tej pory mial tylko takie układanki, puzle itp.Teraz chciałabym żeby mógł zagrać z np. z nami- rodzicami.
  • Szukam prezentu na Boże Narodzenia dla mojego lekko ponad 2 letniego bratanka. Znalazłam dwie gry adaboo.pl/gra-edukacyjna-lotto-zwierzeta.html adaboo.pl/gra-chlap-chlap.html które bardzo mi się podobają są w dziale 2+ więc niby dla niego, ale jakoś średnio wyobrażam go sobie siedzącego i grającego w grę. Mój Synek ma dopiero 1,5 roku więc nie znam się na starszych dzieciach i widzą mi się jako biegające i niszczące wszystko w koło ;) Myślicie, że takie gry będą w stanie zaintere...
  • Z racji tego, ze pozniej wszystko idzie w gore robie przegląd gier. Na mojej liscie albo farmer ta wersja de lux albo monopol junior moc atrakcji. nie moge sie zdecydowac... Poza tym moj 5,5 letni syn lubi zabawy w gotowanie, istnieje moze jakas gra o gotowaniu ?
  • Na najbliższym spotkaniu klasowym mamy przedstawić jakies propozycje gier, cena do 20 zl max 25zl za gre na osobe... Możecie cos polecić?
  • czy to zły pomysł?
  • Co polecacie dla 5 letniej dziewczynki? U nas zarz zacznie sie czas urodzinowo prezentowy pozniej swieta:) Mam dośc tych wszystkich lalek kucyków domków centrów handlowych i tych innych perdół które walaja mi sie pod nogami normalnie mnie juz coś na ten cały szmelc bierze. Mam ochote na kilka nowych "zabawek" dla corki ale czegoś innego poszukuje, czegoś do ułozenia wyklejenia sama nie wiem, jakis układanek zestawów plastycznych gier ciekawych sama nie wiem. W tego typu zabawkach to j...
  • Dziewczyny, w niedzielę jadę w odwiedziny do znajomych, mają dzieci w wieku 11 i 12 lat. Chciałabym kupic im jakies gry, planszówki, karty (Uno mają), itp, które zajmą takie starsze dzecaki. Nie mają żadnych, oprócz uno, jedyna rozrywka dla nich to smarfony. Polecicie mi coś? Coś ciekawszego niz rzucanie kostką i skakanie po polach. Będę bardzo wdzięczna!